Yan Maresz - Metallics

METALLICS 1 OUVRAGE PROTÉGÉ - PHOTOCOPIE INTERDITE Même partielle (Loi du 11 Mars 1957) constituerait contrefaçon (Cod

Views 72 Downloads 0 File size 341KB

Report DMCA / Copyright

DOWNLOAD FILE

Recommend stories

  • Author / Uploaded
  • admus
Citation preview

METALLICS

1

OUVRAGE PROTÉGÉ - PHOTOCOPIE INTERDITE Même partielle (Loi du 11 Mars 1957) constituerait contrefaçon (Code Pénal, Art. 425)

pour trompette solo et dispositif électronique version bande

q »80

1 Click

÷ 44 œ

Yan YanMARESZ MARESZ 1995

LIGHTS ON

1995



œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

Œ

s ∆ œ.s ‡ p

œ

œ

œ

œ

œ

œ

34 œ

œ

œ

44

œ

> (souffle) Tpt.

& 44

¤

¤

&

¤

¤

œœœœœœœœŒ > >> >> >> > Ï

1/2 valve

s ‡ — O. > (in p )

¨s s œs œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ.

s —s ‡ .

O.







3 4

4 4

¤

O

Nota : La partie électronique n'est notée que très partiellement (parfois même symboliquement). Elle servira principalement de repère pour l'interprète.

7

÷ 44 œ

œ

œ

3

Tpt.

s œs ∆ Œ Ë Ï

3

s #—

1/2 v.

s œ œ Í

&

œ

s œs ∆ Œ Ë Ï

&

sss œ œ œ œ œ œ œ œ.

&

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ FL œ (b œ ) œ œæ >

œ œ. œ. œ œ œ . > > ßp ßp

œ

, œ

œ

œ

∆ œ.ss ‡ F

œ. b œ . œ. # œ .

œ

œ

, ∆ œ œ . nœ bœ œ œ > > F çp ß



s #— œ. 1/2 v.

¯œ ¯ ∆ œ ∆

˘æ f æ œ >



æ œ >

œ

œ

œ

œ

‡.

˘

3

¯œ

DL

s œ > ßF

œ #œ . ç

¯œ

O

O

#O

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

Accel.

s œ.s ‡



3

ss ‡ # œ.

# œ ≈œ ∆ ‡ ≈ ß

s — œ

1/2 v.

ßF

1/2 v.

s #—

5

œ œ œ œ œ œ. œ. œ. œ. œ. œ. > > ≈ . . . .ß ß f

œœœœœ >. . . . . ß

œ œ œœœ œ >. . . . ß ƒ F

œ.

O

œ

œ œ b œ. ‡ #œ œ f



ç

# œ.

œ

ç

ç

æ œ >

w

œ 3

œ

w

œ

,

3

œ

æ œ ( b œ ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ œ >

w

œ

& œ

œ

œ

O

œ

3

œ

w

œ

& ‡

÷

Tpt.

œ

ss sss œs œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

16

œ

w

œ

&

÷

Tpt.

œ

& ‡

13

œ

œ

œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ

&

Tpt.

œ

sss œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

&

÷

œ

s œs ∆ ®. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ > > > > > > > Ë ß ß ß ß ßß ß F Ï

& 44 ® œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. ‡ ƒ

10

œ

3



œ

œ

3

#œ ß

œ

nœ œ Í

œ

w

œ

œ 3

n>œ œ b œ. ‡ f

œ

78 œ

( 5

®# œ œ œ œ œ. . . . . F

∆ # œss ‡ .

3+1 4 8

œ

)

7 ∆ ss œ ∆ ® œ Œ 8 #— . ≈ f ç 1/2 v.

œ

œ S

44

¯œ ¯œ ¯ ¯ ¯ œ ® ∆ #>œ n>œ ® 4 œ #œ 4 ƒ

O O bO #O O

(filtres résonants)

&

O

© 1995 by Éditions DURAND

© 1995 by Editions DURAND 215, rue du Faubourg-Saint-Honoré 215, Rue du Faubourg Saint-Honoré 75008 PARIS 75008 PARIS

D.D. && F. 14 F. 806 15111

Dépôt légal 1942 Dépôt Légal 1637 Tous Tousdroits droits réservés réservés pour touspays. pays pour tous

3

2 19

÷

Tpt.

44

œ

œ

œœ s œs ≈ # œ ® ‰ Ë Ï f

& 44 ‰

s œ.

œ

œ

œ

œ. > œ œ

œ

O

œ

&

œ œ œ œ bœ bœ œ œ œS #œ S

÷

> œ. œ



œ

(

)

œ

4 4

œ S

˘ 5 > >œ ˘ > n>œ œ s ≈ ® # œ. œ. œ. œ. œ. ® œ ® #œ #œ

ss & 78 ≈ œ. ‰ F

ƒ

œ

œ

4 ‰ 4

s œs ≈ Œ Ë Ï

F s œ

˙.

÷

œ

œ

œ

œ

&

O

&



œ

5:4

œ-

s œ. P

œ. ≈ ≈ ≈ ≈ ‰ œ. # œ . #œ F . p



O

O

O

#O

œ

78

Œ

7 8

O

#O

œ.

œ.

œ

œ

œ

œ

œ



s œ œ p

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 1/2 valve ˙ . bœ w ˙ O (

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

)

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ˙ w w

œ. ≈ œ. ≈ œ. œ. œ. ≈ œ.

gliss

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ w w

œ

ø

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

34

œ

, , > 3 3 bœ œ œ œ œ. œ ˘ s œ œ œ œ œ n œ œ œ œ œ ≈ # œ ≈ SS . (‰. ). ≈ # œ. ≈ # œ ‰ œs ≈ ‰ # œ œ. ‰ # œs ‰ œ # œœ œ. œ‰. œ. . . Œ. . . . . . . 34 s s œ . . . . fl fl b >œs b œ ß F ß F ß f f P F f ß ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

, gliss ad lib.

Tpt.



œ

w

œ b œ . œ. œ. # œ œ. ≈ .

27

œ ˘œ

O

#O

& &

œ

w

œ

3 +1 4 8

œ

>œ œ . . ˘ #œ ≈

O

S

7 œ 8

œ

ƒ

&

22

Tpt.

œ

˘ b˘œ œ ‰

‰.

‚ (excitations de filtres formantiques résonants)

30

÷

Tpt.

34 œ

œ

˘œ & 34

œ

b>œ œ œ œ œ b œ œ b>œ ˘œ ‰ 3

3

œ. ‰ # œ.

œ

œ

3

œ 3

3

b>œ œ œ œ œbœ œ ‰

˘œ

3

n˘œ

œ

b>œ œ œ œn œb œ œ #œ œ ‰

˘œ b˘œ ‰

ç ß ß ß ç ß ç ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

œ 3

b>œ œ œ œ œ bœ œ bœ œ. f bO

&

33

÷

Tpt.

44

œ

& 44

œ

œ

3

œ

bœ œ S

œ

œ

œ •• ° °• ° VT

, œ œ. æ

œ b œ5 b œ œ œ

œ

˙. æ

p bO

œ

œ

œ

œ

œ

accents ad lib.

&

O

œ

œ F

œ

œ

. . . .˘ ˘. . . . ˘. . . . ˘ ˘œ ˘ ® bœ œ œ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ç ç

ç

ç

wæ gliss

37

÷

Tpt.

œ

œ

˘ n œ. œ. œ. œ. #˘œ ≈ SSœ ‰ & ≈ ç ç F &

œ

34

œ

œ

˘ >œ œ b>œ œ œ n œ >œ œ b>œ ˘ >œ >œ 3 b>œS 4 S ‰. #œ #œ ç

œ

œ

Œ

®

ç

œ

œ œ

P Œ

®

#œ œ œ œ bœ œ œ œ œ œ

D. 1415111 806 D.&&F.F.

nœ bœ nœ œ œ

œ

œ

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ.

Œ

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ.

Œ

F œ bœ œ œ œ

4 4

O

O

œ

ç

f wæ

˙. æ

(+ échos phrase trompette)

œ

, coulisse gliss. ˘ bœ . œ œ. @

˙. æ

44

œ

4

3 40

÷

Tpt.

&

&

43

÷

Tpt.

œ

œ

˘œ



œ

bœ P

œ



œ

œ

œ bœ œ œ bœ œ #œ œ œ œ

œ

œ

œ

F

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ

> > > > ® œ b œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ. ® œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. f

œ œ bœ

œ

œ

œ œ œ œ œ



œ

œ

œ. ® œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ.

® œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ

œ

œ

Œ

> > > 9:8 > > > > > > > >œ > >œ > >œ b>œ b>œ >œ ® œ œ œ œ bœ œ #œ nœ œ bœ nœ œ 10:8

. . . . >. . . . . . . . >. . . VT & œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ æœ

˙. æ

Ï

f &

œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ.

46

÷

œ

œ

œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ.

5 s 8 œ

œ

œ

9

Tpt.

9

P

œ.

œ.

ß

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

2 œ 4

œ

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ.

œ

> b œÆ ® # œ œ œ œ n œ œ # œ œ # œ œ. ® œ œ 24 S œ. . . . . . . œ >> ß F

œ œ # œ œ n œ œ œ # œ # œ œ n œ œ œ # œ œ œ b œ n œ b œ b œ 5 ss ≈ bœ 8 œ

& Œ

œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ.

staccatissimo

(1/8 + 2/4)

3

œ.

>Æ œ S ß

3



>œ3Æ S





ß

3

Œ

& ?

49

÷

Tpt.

®

œ



®

œ bœ bœ

3

œ

f >œ b>œ >œ >œ b>œ >œ >œ b>œ b>œ > œ b>œ >œ >œ n>œ >œ >œ b>œ >œ b>œ > > œ bœ

9

œ

>Ϯ & S

&

9

(harmoniseurs)

œ

œ

œ

˘ nœ S ç

3

3





s #œ fl sim.

œ bœ

s nœ fl

n ˘œ

3 ˘ 4 #œ



œ

œ





n ˘œ

n ˘œ

œ

œ

œ

œ bœ bœ

œ

® bœ

œ

n ˘œ

5:4

˘ nœ

®



œ œ nœ

œ

> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > bœ œ œ œ nœ bœ œ œ œ œ bœ œ nœ œ bœ bœ œ œ œ œ œ bœ œ œ

œ

staccatissimo

˘œ

œ n œ b œ.

34

œ

œ œ œ

˘ nœ

˘œ

3

˘ œ S



œ

˘ œ





œ

3

˘œ S

3



œ

œ



œ

œ

œ

?

bœ œ œ nœ bœ œ bœ œ > > > > > > > >

53

÷

œ

œ nœ œ œ bœ œ > > > > > >

œ

˙.

˙

44 œ

œ

œ

˙.

œ

œ

œ

œ

œ

œ

(quasi rip)

Tpt.

> œ œ # Sœ bœ œ #œ #œ œ S 4 œ œ œ 4 ‰. Î ƒ

& Ó

#>œ >œ >œ >œ >œ

œ œœ & # œœœ #œ ? ˙.

56

÷

prendre sourdine CUP

œ

œ

œ

œ

Ó.

>œ >œ





&

>>> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

> > > > > > > > > > > > #œ >

œ

œ

œ

œ

œ

Ó



w

π ?

w

Ó.



CUP Tpt.

¨ Û SS

≈ Ï

w

w

D. 1415111 806 D.&&F.F.



œ

˙

œ

œ

5

4

q » 54 59

÷

œ

œ

œ

œ

Large, très libre Tpt.

œ

œ

3

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

lent

œ

œ

œ

≈ œœ œ œ

rapide

rapide lent 5 Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ stop Ÿ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ bœ œ œ w (œ ) œ ≈ œ œ œ bœ ˙ ( œ )

œ S f

6

F

œ

&

œ

lent

& ˙.

?

œ

œ

F (etc... écho trompette)

( œ ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

progression d'accords graves (formants résultants transposés)

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ ÷

÷

÷

q » 60 63

÷

œ

œ

lent

Tpt.

œ

rapide

lent

˙.

& ˙.

œ

œ

œ

5

6

œ

œ

œ 3

bœ œ œ œ œ œ bœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

rapide

lent

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ stop 3 œ ≈ œ œ bœ ˙ . œ. œ ˙ ( œ) retenu

3

5

œ

œ S

6

œ ≈ œ bœ œ bœ P

F (etc... échos trompette)

?

gliss.

(÷)

÷

q » 54 67

÷

Tpt.

&

œ

œ

œ

˙

œ

œ. œ #œ œ 3

& ?

œ

O

œ

œ

œ

œ.

œ œ

O

O

O

q » 60

34 œ

œ

œ

1/2 v.

œ.

>‚ S

‚ 3 ‰ 4

#O

œ

œ

4 œ œ- œ- - b œ œ 4 #œ F

œ

34

œ.

nœ 3 ˙ 4

5:4

ord.

œ

q » 54

44 œ

œ

œ ≈ # -œ

π

F

O

œ

O

O

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

O

O

#O

O

O

œ

œ

œ

#O

œ

44

Œ ø

4 4

gliss

(etc... échos trompette)

(÷ )

÷

q » 60 72

÷

44 œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

5:4

Tpt.

ralentir trille 6 6 Ÿ ~~~~~ Ÿ ~~~~~ Ÿ ~~~~~ Ÿ ~~~~~ n œ . ( n œ) ≈ Ÿs ~~~~~~~~~~~~ 4 bœ) ≈ s . n œ ≈ ≈ ≈ ( . œ #œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ . &4 S s S # œ (n œ ) œ # œ . (n œ ) > > # œ . (n œ ) sim. p p f F

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ n œ. ( n œ) n œ. ( b œ ) # œ. # œ. (n œ ) # œ. (n œ )

&

(n œ )

Ͼ

Ͼ

œ

œ

s Š# Ͼ . > F

Ͼ

œ@ ≈

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bw

?

FL

œ

w

œ

#œ F #O

#œ .

œ

œ

nœ œ

œ

O

#O

œ

#œ F #O

w

#œ nœ œ

O



q » 54 76

÷

Tpt.

œ

& œ.

œ

œ

œ.

nœ œ

œ

nœ œ

œ

œ

œ

s n Ͼ F FL

O

1/2 valve



gliss

f

œ

œ

ord.

Ͼ

œ

3

œ

#œ F

O

&

#O

(etc... échos trompette)

& ?

œ



œ

#œ nœ nœ

#O

O

O



œ



˙

O

O

œ œ

œ

œ

œ

U w

w # www bw w w w

U ∑

U ∑ morendo

OO # OOO # O œ

D. 1415111 806 D.&&F.F.

œ

f ten.

œ

œ

œ

O O

6

5 81

÷

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

Tpt.

& Œ

œ bœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ bœ œ œ œ œ œ œ S



5

P

œ

&

5

6

bœ œ œ œ œ

œ œ œ œ œ

œ

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ œ œ #˙ . œ ≈ b œ œ # œ œ # ˙ (œ ) œ # œ ˙ (n œ ) F

bO

œ

œ

œ

œ

lent

rapide

lent

˙.

s œ

f

5

O

O

#O bœ œ #œ œ

&

œ

rapide

lent



(œ ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

œ

O

#O (œ)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ # œ

(œ )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

œ

œ

?

85

÷

œ

œ

œ

œ

œ

> œ œ #œ œ bœ œ bœ bœ ƒ

~~~~~~~~~~~~ , œ- ˙ S

VT Tpt.

œ.

&

& &

œ

O #O

#O ˙



œ

œ

œ

œ



œ

,

FL 3

#œ @S

Ͼ

œ P

nœ æ 3

œ @S



œ.

O nœ

œ

88

÷

Tpt.

&

œ

, 3 & œ #œ .

œ

œ œ

œ bœ nœ œ œ

œ #œ

O

œ

œ

œ 6

œ œ œ œ œ œ

œ

œ

œ

&

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ stop œ œ œ œ. (œ )



÷

œ



bœ nœ œ

œ

œ

œ

Tpt.

&

Œ

&

wwæ

94

÷

Tpt.

Œ

œ

n Sœ. ‰ . S

Œ

Œ

Œ

Œ s œœs # œœ.





Œ

œ

~~~~~~~~~~~ ≈ & œ

œ. Œ



& ? &

~~~~~~~~~~~~~~~~ æ w

≈ ≈

b

?

Œ

œ

b œ. P

œ

œ

œ



n œS. ≈ Œ S

Œ



Œ

‰ œæ

œ S F

œ

nœ #œ nœ F

ßp

3

ßp

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ >

3

ßp

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~ >.

œ

œ

3

n œ.

œ





n Sœ. ≈ ‰ S

œ

œ

3





3





SS



ss





œ 3

ss

3





Ÿ ~~~~ s n œ (b œ ) F Ÿ ~~~~~~~~ s

‰ F



ss

3

≈ ˙æ

œ

œ

œ

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ stop ˙ . (b œ ) ˙. œ. œ œ f

œ. œ. œ. œ. œ. œ.

œ

s ≈ n œ b œ n œ. n œ. s

w ˙æ

œ

œ. œ.

œœ # œœ.

gliss

œ

F

Ÿ~~~~~~~~~~~~ >.

ßp ßp ßp F Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~ Ÿ~~~~~~~~~~~~ > . . > > Ó ‰ œæ. w

3



w æ

œ

Πharmonisation accumulative 3

œ

~~~~~~~~~~~~~~~~

œ

Ó

˙

œ

3

&

˙æ.

# œœ # # œœ .

Ÿ~~~~~~~~~~~~~ Ÿ~~~~~~~~~~ Ÿ~~~~~~~~ b œ> ( œ ) œ n œ>. ( # œ ) œ # >œ . (n œ ) # œ.

3

& Œ

œ bœ bœ nœ

n Sœ. ≈ S F

œ (œ ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ó

œ



O

&

91



œ

O

#O

s œ. P

≈ ≈

œ œ œ œ #œ #œ œ œ bœ bœ bœ bœ œ œ bœ bœ bœ bœ œ œ

f &

s Ͼ .

œ œæ. f

O

ƒ

œ œ œ œ #œ #œ œ œ bœ bœ œ œ bœ bœ bœ bœ

œ

#O œ

ƒ

?

DL

ƒ

Ͼ

bœ bœ

œ

œ œ #œ œ bœ bœ œ bœ bœ œ

O

O

bO

œ #œ

œ

>

œ

œ

(, )

VT

˙

Ÿ ~~~~~~~~ ? s



gliss

œ

œ

FL ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ œ œ æ

F

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ÷. ÷

S

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ÷ ÷.

S wæ Ó.

œ æ

w æ

D. 1415111 806 D.&&F.F.

gliss

&

˙ æ

7

6 98

÷

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ n >˙ w Œ æ æ ƒ morendo

Œ



Mute out gradually FL VT

Tpt.

& æ˙

œ æ

œ. æ

÷



œ

œ





&

œ

œ

nœ æS p

FL

s b Ͼ P

# œœ

œ

œ

s nœ F

œ VT

(avec coulisse)



˙æ

œ



˙

nœ æS P

œ

˙ æ

œ

œ æ

œ

#œ æ

œ æ

#‚

#O

‚‚ b‚ ‚

OO O O

O O œ

(interpolations sourdines)



110

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ



Œ

OO O O

‚‚ ‚ ‚

O





s œ π

#‚n‚ ‚ ‚ ‚

O

?

#O Ï ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ &

œ

œ

œ

œ

œ

&



&

# OOO

OOO

O bO

O O

œ 3

s nœ

œ

œ 3

s s nœ œ nœ

œ.

œ



#œ œ

œ.

œ

œ

œ

œ ˘œ ‰

Œ

3 œ. œ. ‰

s ≈ œ.s ‰



p

œ

œ. . # œ œ SS ‰

p

# OOO O

b b n ‚‚‚ ‚

OOO O

O bO

O. O.

#‚ ‚

O O

œ

œ

œ

w

#O

œ

OOO .... O

÷ ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

œ

œ.

œ

?

œ

?

œ



÷

?

œ quasi gliss

œ

? &

œ

?

&

&

œ 1/2 valve

f

PLUNGER ad lib. jusqu'a 113 (impro.)

Tpt.

#œ ˙ . @ æ P



&

÷

œ





œ

bO

106

œ

#O



102

Tpt.

œ

œ

&

&

œ

VT

&

Tpt.

œ

Ͼ

œ æ

&

œ

OPEN

œ

œ

œ

œ

˙

Ó

˙

˘ ˘ œ ˘œ ˘ ˘ œ # œ œ ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

O

&

w

Ï

113

÷

U ∑

Pict signal TAKE Wa-wa (stem in)

Tpt.

&

U ∑

SOUND (ca. 40 sec.)

& &

?

D. 1415111 806 D.&&F.F.

8

7 q » 80 114

÷

œ

œ

œ

œ

œ

œ

L Tpt.

&

˘œ SS ‰ . ç

9:8

Wa-Wa (stem in)

Ó.

®

œ #œ #œ œ #œ œ bœ œ f

˘œ

& + s œ

&

L œ



ˆ➝ L s œ ˘œ

œ

ˆ >œ

≈.

˙

ßF œ. œ. œ. œ. œ.



œ

ˆ>

L ˘œ SS ‰ .

ss œs

f

f

Œ

œ

ˆ , s➝ œ

W-W

œ. œ. œ. œ. œ.

(harmons)

œ

œˆ . S

˘œ œ. œ. œ. œ

œ

L3 œ

œ

ˆ. œ

ßp w #œ

L

nœ .

œ

ˆ #œ . . ® S F

L œ.

L¿ SS

ˆ #¿. . ® S

ˆ ‰ # œ. 3

P

˙. ˆ¿ S

(wa noise-part)



Ó

œ

L ≈

ˆ ¿. S

‰.

L

(wha)

?

117

÷

œ

œ

œ

& Œ



œ

œ

œ

L s œP

˙

œ

œ

L

ˆ

DL

Tpt.

œ

œ

œ

ˆ

œ

œ

slow wa-wa

œ

œ

œ

fast

˙

œ

œ



L ˘ ˘œ #œ Œ ç 9:8

&

œ

&

Ó.

O # OOO

?

Ó.

bO bO

120

÷

œ

œ

œ

L

Tpt.

ˆ > . # œ. # œ. œ . œ œ œ. œ. # œ. çp

& ‰

&

œ bœ œ nœ bœ œ ® bœ bœ œ œ œ œ œ bœ

&

Œ

œˆ S

9

Tpt.



œ

?

126

÷

9



L



L œS S

ˆœ . S

‰.

3 œ b˘œ

Œ

œ



Œ

Ó

#œ fl

œ





œ

&

Œ

&

Œ

?

œ ◊

s œs # œœœ # œ. ˆ L s ss b œ ‹. Ó.

ˆ # œ.

œ

œ

≈ ≈

œ

Œ

‰.



œ

Œ



s œ ◊

œ

L ‹



ˆ s ‹

s œs # œœœ # œ. L ss ‹

œ bœ œ œ bœ bœ œ œ

#œ fl

‰.



œ

s nœ fl

rip

Œ

Œ

ˆ s œ

‰.

s œs # œœœ #œ ˆ ‹

Œ

D. 1415111 806 D.&&F.F.

L >œ œ3 b œ n œ

˘œ



(œ )

Ó œ

Œ

œ

œ

Œ L ss ‹

ˆ b‹ ‰



œ

ˆ

œ

œ œœœ œ œœ

˙

œ

s œs # œœœ #œ

œ

ƒ

nœ œ b # œœœ œ >œ

Œ

œ



‰.

œ

>œŸ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ œ gliss (œ )

œ

10

œ #œ œ œ nœ #œ #œ nœ œ nœ œ #œ #œ nœ œ œ #œ #œ ≈

œ

Œ ˆ

®

œ

>œ 10

s . >œ

œ

‹.

3

ç

Ó.

‰.

ˆœ

9

F

® œ œ œ



&

Lœ>

3

f

Ó.

HARMON (stem out) Tpt.

>L ˆ œ œ

>L ˆ œ œ

ˆœ

w

Ó.



œ fl

œ

10

œ

L œ.

ˆœ

Œ

9

≈.

>L œ 3

3

œ

œ

?

3

‰.

œ

>L ˆ >L ˆ œ œ œ œ

6

#œ œ œ œ œ œ œ nœ œ #œ bœ œ nœ œ œ #œ . ≈

®

œ

F

œ bœ bœ #œ #œ œ ≈. #œ œ œ œ œ œ

œ

Œ

&

œ

œ œˆ œL ˆœ œL œˆ

>œ S

‰ 10

® Œ

œ Lœ ˆœ Lœ ˆœ Lœ ˆœ Lœ ˆœ

œ S



L œ> S çp

3

œ

bœ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ

œ

9

&

L ˆ L. œ œ œ

œ

f

œ

L >ˆœ œ. & SS ≈ S çp &

œ

˙

&

÷

œ

L , ˆ > œ œ œ. #œ

ˆ œ



3

œ #œ #œ œ #œ œ bœ œ

O OO O O O

œ

w> 9

123

O OO O O O

œ

œ

3

®

œ



s bœ ø

œ

œ

œ

#œ œ œ œ œ œ b œ œ œ œ œ œ . œ. . œ œ œ # œ œ # œ n ˙ .œ b œ œ ƒ

F

‰.



œ

L ss ‹

‰.

Ó



9

8 129

÷

Tpt.

œ

œ

ss ‰ #œ fl ç

&≈

œ

> > n >œ n >œ œ #œ nœ

œ n ˘œ

ƒ

ç

‰.

œ

œ

œ

> ˘ n >œ # œ ≈ nœ

œ

, œ >œ .

œ

œ

Œ



ƒ

&

Œ

&

Ó

s ÷ ƒ

s ÷



œ

œ

œ

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ s #œ ( œ ) #w f

Ó ˆ ÷ ÷

„ „

˙

w

L s „ „



Ó

(wa noise-part)

?



132

÷

œ

œ

œ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tpt.

s b œœ œ

&

œ

œ.

,

œ

œ

œœ œ

œ

œ

œ

œ

œ

# # ˙˙˙˙ p ˙

Ó s ÷. ÷.

(wa noise-part)

&

Œ

?



135

÷



÷ ÷

÷ ÷

˙.

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

s bœ

˙

œ

œ

s œœs ‰ . œ # # # œœœ œ ßfl œ ≈ # œœœ # # œœ œ

Œ

Ó.

&

Œ



s # # œœœœ p œœ

œ.

œ FL

˙ ˙˙˙ ˙

Œ

˙

b˘œ œ. œ. œ. œ. ˘œ œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. >œ œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. ≈ ®. b œ. œ. œ. ˘œ œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. œ. >œ & æ ç ç Ï P F &

(harmons)

÷. ÷. 3

s œ ◊

œ

Ÿ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ˘ ˘. . . . .. ˘. . . . #œ ‰ #œ #œ #œ œ nœ bœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ® # œ (œ ) # œ . n œ (# œ ) œ # œ. œ. œ. œ. . ≈ n œ œ œ œ œ œ. œ. œ. œ. # œ. œ. fl œ (œ ) œ œ > ç f ç

&

Tpt.

œ

œ

œ

œ

œ

œ

FL

œ b œ. œ. œ. >œ æ æ ç

˙ ˙˙˙ ˙˙

œ æ

œ> œ æS æ ç

3

>œ œ 3œ> æS æS æ ç ç

3

w wwww w ≈ # # œœœœ n œ

Œ

6

6

6

6

?

w

w

w

(◊)

138

÷

œ

œ

FL

Tpt.

>œ & æ

b>œ æ

sim.

&

b>œ

œ

>œ æ

5:6

>œ æ

œ

>œ æ ç

œ æ b >œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

(chrom.)

œ

œ



gliss

÷ ÷

&

Œ

?

Ó.

‰.

(wa noise-part)

bœ œ œ #œ #œ œ nœ œ œ œ œ bœ bœ bœ œ . ƒ s ‰ #œ # œ fl

D. 1415111 806 D.&&F.F.

s –s – Ï

‰. s œæ

‰ ss œ fl

‰.

œæ Ó.

Ͼ

œ SS

‰.

10

9 141

÷

œ

œ

œ

œ

Wa-Wa (stem in) Tpt.

Ó

&



s ‰ n œs fl ß

‹S S

&

œ

œ

œ

œ

nœ fl ß

‰.

‰.

œ

ˆ #˘œ œ. œ. œ.



L

‰ nœ nœ



ƒ



Œ



œ fl

æ œ

#œ S Í

œ

œ

ˆ œ

œ

œ

L nœ fl ß

‰.

L

ˆ #œ . . ® S p



ƒ

Ó.

‰.

œ SS

(noise part of sound)

œ SS

Ͼ

Ͼ



F ‹ SS

(noise part of sound)

b Sœ S

Ͼ

Ͼ

œ

L

ˆ #œ S p



ß ß

Ó.

&

œ

ˆ 3 ˘ # ˘œ nœ ≈ ‰

L

Œ

Ͼ

Ͼ

‰.

?

144

÷

œ

œ FL

Tpt.

s n>œæ ßp

&‰

œ

œ

. # œ. # œ n œ. ≈ n œ. b œ.

œ

œ

œ

œ

ˆ

ˆ # >œ S ßF



œ

W-W

œ

3

#œ ≈ œ #œ F f

œ

L œ

œ

œ

ˆ œ>

œ

œ

œ

œ

œ

L œ # ˘œ ˘œ ˘œ >œ

ˆ œ

L ˘œ ˘œ3 ˘œ œ>.

ƒ

ƒ

ç

f

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô (etc... rips, falls, + noise parts)

&



Ͼ

œ SS

Ͼ

‰.

etc...

bœ S π



œ



œ

œ

œ

œ

?

147

÷

Tpt.

&

œ

œ

, +s o # œ ˘œ

ˆ œ.

œ

œ

L3. . . . . +s ˘o œ œ œ œ œ œ œS . ‰ ® S ‰ ƒ F

ƒ

œ

œ

L + o ˘ # œs ˘œ ≈ ‰. ≈ nœ ç ƒ

s œ ˘œ

+ o



œ

SS ‰

œ

œ

ˆ # ˘œ

+ o s # œ ˘œ

+ s #œ

SS Œ

˘œ

o



œ

œ

L ˘œ

ˆ +o ˆ #œ # ˘œ # œs ˘œ ≈ ≈ ≈ F ß ƒ

5



ç

œ + s #œ

Œ

ƒ

o

˘œ SS ‰ .

ƒ

(etc... rips, falls, + noise parts)

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥Ô &

bœ # œœœ

œ





œ

œ

œ

b w # w b b wwwwww



?

150

÷

Tpt.

&

w wwwww ww œ S



œ



œ + s #œ

o

˘œ SS ‰



ƒ

œ + s #œ

œ

o

+ s #œ

˘œ SS ≈ ‰ .

sim.

o L ˘œ SS ≈ ss ‰ nœ fl ç

œ + o s # œ ˘œ

SS

œ

œ

œ

‰.

+ s #œ

œ



œ



+ s #œ

o

˘œ SS ≈ Œ

ƒ

œ

ˆ

s #œ

154

÷

w w wwwwww

ww w w w

ww w w w

ww w w w

œ

œ

MUTE OFF Tpt.



&

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ



œ

œ

w æ

œ æ

&

œ

œ OPEN



œ

ˆ

L #œ nœ æ æ

# æœ w w wwwwww

œ

œ

f

w w wwwwww

œ

œ

˙. æ

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô

?

œ

˙ .. ˙

œ

FL

(etc... rips, falls, + noise parts)

&

ww #w œ

œ

œ

o

˘œ ≈ SS ‰

œ

œ

œ

œ

détimbré, lointain



s b Ͼ p

˙æ

Ͼ

b Ͼ

(etc... noise parts)

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô ——> (falls) — ss ‰ . Œ ‰ & S fl ƒ ±± ± Ó. & f (noise part of sound)

?

D. 1415111 806 D.&&F.F.

11

11 158

÷

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

(Valves trills) gliss ad libitum

1/2 valve

Tpt.

& æ b˙ .

Ͼ n Ͼ

(etc... noise parts)

&

Ó.

&

Œ

÷

æ œæ ‚ .

n Ͼ Ͼ

æ

(rip-up dilaté)



s ÷

(slaps)

œ

œ

π



÷. S

(pitched lips slaps)

÷ (Air)

s ÷

Ó.

ss – fl

œ

œ

œ

œ

‹. p

F

# ‹.

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

–.

# –. .

3

Œ

÷

falls dilatés (noise part of sound)

‰.

Œ

s – fl

æ >yy y S



?

162

æ œ.

Ͼ



÷

P

œ

œ

÷

œ

œ

œ

œ

(Valves trills)

Tpt.

‰ &≈ ‹ ≈ ‹. .

3

3

‹.

‹.

. SS‹ ≈



‹.

‹. b ‹.

(Air)

(unpitched slap)

s ÷. > Í



≈ ‰

÷

÷ ÷ S (Air) ß

– Ë ç

(etc... dev. from live trumpet sonorities)

FL

Œ

Ͼ.

œ.

(FILTRAGE harmon)

Œ

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥Ô

Ͼ

æ œ

æ #œ p

æ œ. æ œæ œæ. #œ œ ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ ÷ ÷

& ÷ ?

165

÷

Tpt.

œ

œ





œ

s ÷.

(unpitched slaps)

(Air)



– fl ß

(etc... dev. from live trumpet sonorities)

œ

œ

≈ Œ



œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ



ss ≈ Œ # ‹.

(pitched lips slaps)



‹. p

– fl



‹.

≈ ≈

3

‹.

‹. # ‹.



# ‹.

ss ≈ # ‹.

3

‹.

b ‹.



‹.

s ‰ n ‹. s

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ ÷ ÷

& ÷ ? Ó

ss



168

÷

œ

œ



Œ

ss n œ.



n œ.

(slaps)

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

Ó.



œ

œ

œ

Œ

‰..

(Valves trills) (unpitched slaps)

(Air)

Tpt.

& ÷ > ç

≈ ‰.

÷

ss ÷

– fl ß



ss Œ – fl ß



(etc... dev. from live trumpet sonorities)

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ & ÷ ?

171

÷

Œ



œ

œ

(Air --> Slap) Tpt.

& ÷ &

÷

ss n œ. ◊



s Ͼ P

Filtres résonants

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô

FL

æ œ

Ͼ

ı÷

s Ͼ

Ͼ

Ó

œ

œ

œ

(pitched lips slaps)

etc... sim.

≈ ‰ . s ss ‰ s ss ≈ Œ ÷ ÷ – – – fl fl fl ß ß ç

# ‹. p

≈ ≈ ‹ ‰ .

÷.

æ ‚

(Air)

ı÷

æ œ

æ #œ

æ œ

s n œ.



Œ

etc...

Ó

œ

æ œ

æ #œ

œ

s ss ≈ ≈ ‹.s ‰ ‹.

œ



‹ ‹. .

‹.

Œ

sss

n œ.

œ

3

ss ‰



œ

≈ ≈

‹.



œ

≈ s‰ ‹. # ‹. # ‹. s 3



œ

œ

≈ ‹ ≈ .

Œ # ‹.

œ

œ

œ

(!) ?

÷. F>

gliss.

(etc... dev. from live trumpet sonorities)

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô ?

Ó

‰.

ss Œ

Œ

n œ.

D. 1415111 806 D.&&F.F.



s # œ.

‰.

ss Œ n œ.

Ó.

n œ.



s n œ.

12

11 175

Tpt.

÷

œ

(!)

legatissimo

œ

œ

œ

? #˙ . æ p (Growl)

œ æ

œ

œ

œ

œ. æ

nœ æ

nœ æS

œ

œ

˙ æ

œ

# ˙æ F

œ

œ

œ

œ

Ͼ n Ͼ

Ͼ

Ͼ

n ˙æ.

œ

œ

(etc... air, slaps, valves, filtres résonants)

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô (Valves trills + air)

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ &

÷

?

#˙. æ

179

÷ œ æ

÷

œ

œ

?

Ͼ

# ˙æ.

Tpt.

œ

÷

œ. æ

nœ æ

œ

nœ æS

œ

˙ æ

œ

œ

˙æ

÷ œæ

# ˙æ

œ

œ

n ˙æ

œ

n Ͼ

œ

˙æ

Ͼ

Ͼ

n ˙æ.

œ

œ

œ

n ˙æ

œ

œ

˙æ.

æ bœ f

(etc... air, slaps, valves, filtres résonants)

(Slaps)

‹.

& ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ Ô

‹.

. . . . . . ‹. ‹. ‹ ‹. ‹ ‹ ‹. ‹. ‹ ‹. ‹. ‹ ‹

‹.

‹.

(Valves trills + air)

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ &

÷

?

Ͼ

# ˙æ.

œ

œ

183

÷

? Tpt.

÷ ˙æ

œ

œ

(Air)

÷ n ˙æ

œ

œ

˙æ

œ

œ

n ˙æ

œ

œ

˙æ.

œ

œ

÷ ÷

æ bœ

œ

œ

œ

œ

‰ s œ œ S P

œ

PRACTICE MUTE



æ w



&

Ó

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥ & & ?

187

÷

Tpt.

÷

÷

ss ÷ ‰. ÷ Î æ w

Ó.

÷ s ÷

Œ

˘ ss ‰ . ß–

Œ

s ÷



˘ s ß–

æ w

œ

œ

œ

& œ.

bœ œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ b œ n œ œ. ‰

Œ

Œ



œ. . œ Œ

? ?

÷.

Ó.

Œ

Œ

– ç



˘ ss ≈ Œ ß–

s ÷

Œ

˘ ≈ ss ‰ – ß

Œ s # œ.

‰ ƒ

‰.

s ÷

Ó.

Ó.

s ÷

˘ . ss ‰ ß –

Œ

?

Œ

æ w

P ˘

÷

Œ

æ w

F &

÷

Œ

s ÷

œ

œ

œ

˘ œ ‰. SS

Œ



˘ ss Œ – ß ‰

3

œ

œ.

p ‰ s # œ.

s ÷

˘ s – ß

Œ

œ

œ

œS. . S ‰

Œ > ÷ S Í

‰ ∑

Ó.



÷

s # œ.



# œ.

LIGHTS OFF 190

Tpt.

÷

œ

&

Ó.

&

÷

? ?

œ

÷

Œ ‰

ƒ s # œ.

œ

˘ ss ‰ . – ß Ó

œ

œ

œ π

w

‰.

s ÷

˘ ss – ß

œ

œ

œ

œ

œ

˙. f

œ

œ



œ. # œ. F

↓ ‹ S



˘ Œ

Œ



÷ S

÷

÷

÷



Œ





Œ



# œ. Ó.

œ

D. 1415111 806 D.&&F.F.

s ÷

– ß s #œ ç fl s #œ fl

Ó



Ó



Ó



METALLICS version bande La pièce est écrite pour trompette en ut. Prévoir les sourdines suivantes : Bol (Cup) Wa-wa (Harmon avec tube) Harmon (Harmon sans tube) Whisper (Practice mute) Notes pour l’exécution Les petites notes doivent toujours être jouées le plus rapidement possible. GROWL = Pedal tones au moyen des lèvres. Pour la sourdine Wa-wa :