Concerto 1 for Two Keyboards m œœ œœ œœ œœj ‰ J‰Œ œœ œ œ J‰Œ & 42 ‰ Andante j œ‰Œ œ m ‰ œœ œœ œœ ? 42 œj ‰ Œ œ Kbd.
Views 65 Downloads 0 File size 637KB
Concerto 1 for Two Keyboards
m œœ œœ œœ œœj ‰ J‰Œ
œœ œ œ J‰Œ & 42 ‰ Andante
j œ‰Œ œ m ‰ œœ œœ œœ
? 42 œj ‰ Œ œ
Kbd. 1
Registro igual
Kbd. 2
& 42
∑
? 42
∑
Registro flautin
m j œ œ bœ œ œ œ œ œ . œœ œ œ œ. œ œ œ œ œ œ œ œ œ
˙ j‰ Œ œ œ m ‰ œœ œ œ œ œœ
j œ‰Œ œ j œ‰Œ œ J ∑
∑
Padre Antonio Soler
∑
œ
˙
˙
œ bœ #œ œ œ nœ. œ œ œ œ œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ
j # œœ œœ N œœ .. œœ œ œ œ œ œ œ m mœ œ œ œ œ œ œ m mœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ b œ œ œ œ œ œ œ œ œœœJ œœœJ J & J
8
? ˙ & œ ?
œ
œœ
œ œ œ œ
œ œ
6
œ
3
œ ‰ ‰
œ
6
3
œ
œ
‰
‰
j ‰ œ œj
‰
œ
œœœ œ J
œœ œ J
œ
œ
œœœ
‰œ J
œ
œ
‰
Œ
Œ
j ‰ œ œj
Œ
Œ
œ œ
œœœ œ J
œœ œ J
‰ j œ
j œ œ œœ œ œ œ œ œ œ & J
‰
13
?
œ
œ
œ
Œ
Œ
&œ
œ
Œ Œ j ‰ œ œœœœ b œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ
?œ
œ
œ
œ
œœ œ œ œ œ. &œ
œœ
œœ
œœ
œœ
m. &œ
œ.
œœ œ œ œ. œœ
?
œ
?
œ
bœ
œœ œ #œ œ œ. œ &
20
œ œ.
œœ
œ
œ
œœ œ # œ œ œ œ
? ##œ
œ
&
œ
œœ
œ
b œœ
œ
mœ œ œ œj œ œ œ œœ œ J
œ œ œ œ
œ
œœ œ œ œ œ. œ
œ.
œœ
œœ
œ.
œœœœ . œ œ œ
œ
œ
bœ œ œ œ . œ œ œ
œœ
?
œœ
œ
œ
œ
œœœœ . œ œ œ
œ.
17
œœ
œ œ
œ
m œ m ‰ œœœ œ œ œ œ œ œ œ J j œ œ œ ‰ œ œ œ
œœ
œ
œ.
œ
bœ œ œ œ œ œ œ
2
œ
œ.
œ
œœ
œœ
œœ
œ.
œœ œ œ œœ
œ œ œ m œ œ œ b œ œ œ bmœ œ m œ bœ œ œ j bœ œ œ œ bœ
œœ
bœ
œ
œ
œœ
œ
œœ
œœ
œ
bœ
œ bœ œ œ œ #œ bœ
œ
œ
m & # œ . œ œj ‰
23
? œ
j‰ œ
∑
œ œ œ. œ. œ œ # œ œ œ œ ®œ
∑
œ
œ
m j . . . . m ˙ & œ . œ œ ‰ œœ œœ œœ œœ œ ? œ 28
&
j #œ
?
œ
31
& ?
œ
œ
œ
œ
œ
Œ
œ Œ . . . . œœ œœ œœ œœ
œ
œ
œ
m ˙œ
œ
œ
œ
œ
Œ
∑
Œ
Œ
∑
Œ
‰
œ
œ œ
œ œ œ. œ. œ œ # œ œ œ œ ®œ
œœ # œ œ œ ≈
#œ œ m œ œ œ œ œ
j œ &œ ?
œ
œ
m m m m œ œ œ œ œ œ œ # œœ œ œ œ # œ œ # œœ œ œ œ œ Nœ # œœ œ œ œ œ œ œ #œ
& ?
œ
j‰ œ
œ
j #œ
œ
œ
œ
Œ
. œœ
œ #œ œ œ œ œ #œ
œ. œ. œ œ œ œ œ œ ® œ œ #œ
œ œ .j œ œœ ‰ œœ œ œ . j # œ œœ
j œ
. . m œœ œœ ˙œ ∑ 3
œ œ
j œ j œ œ
œ œ
œ œ
j #œ
œ
Œ
œ Œ . . . . œœ œœ œœ œœ
œ œ œ. œ. œ œ # œ œ œ œ œ &®
j #œ
35
?œ
œ
œ
m ˙ &œ ?
œ
œ
œ
œ
œ
Œ
∑
Œ
∑
m m m m m œ œ œ œ œ œ œ # œœ œ œ œ# œ œ# œœ œ œ œ œ #œ
œ
m m œ œœ œ Nœ# œœ œ œ
& Œ
#œ œ m œ œ œ œ œ œœ # œ œ œ ≈
. .œ œ # œ œ œ # œ n œ. œ œ . n œ œ œ
? Œ
‰
œ
38
j œ mj œ œ
œ #œ œ œ œ #œ & œ j œ
? 41
&
6
6
3
∑
œ mœ œŸ
œ
œ
œ
j œj # œ Œ
œ
œ
‰
œ
œ œ œ # œ œ œ . œ . . . mœ œ œ œ J œ . .‰ J‰ Œ
œ
œ
j œœ
œ
œ
œ.
œ
j . œ ?œ .. .. œ ‰ Œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ . m . . . . . œ œ #œ œ #œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ .. .. ∑ & œ # œ œ. ?œ
œœ
œ
œ
œ
œ
œ . . . . . œ œ œ 4
∑
j œ‰ Œ œ œ #œ ‰ œ œ œœ j œ‰ Œ œ
œ
œ
œ œ œ # œœ œœ œœ œ ‰ œœœ œ j œ ‰Œ œ
œ
œ Œ œ
j œ ‰Œ œ
œœ Œ
œ
‰ œœ œœ # œœ
j œœ œœ .. &J
œ œ œ #œ œ œœ
48
6
j ?‰ œ œœœ
œ œ
. œ œ &œ œœ J
m #œ. œ œ œ. œ œ œ #œ œ œ œ j‰ œ œ. œ #œ. œ œ œ œ œ j œ œ œ œ œ œ ˙ J œ. œ œ ‰ ˙ J
#œ. œ #œ
œ œ.
œ œ.
œ œ œ
œ
#˙ ˙
j j œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ 53 œ œ . . #œ œ #œ. œ œ œ. # œ . œ œ œ . œ œ . œ # œ # œ œ œ # œ œ mœ œ œ. œ œ œ. œ & ?
?
œ
œ œ
œ
˙ & ˙ ?
#œ
œ
œ œ
#˙ # ˙ œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ œ œ œ # œ . œ œ œ . œ œ . œ # œ # œ œ œ # œ œ mœ &
& ˙˙ ?
œ
#œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ # œœ Œ
#œ
œ œ
œ
œ
œ
# ˙˙ œ
œ
œ œ œ mœ œ œ # œ œ œ œ œ mœ œ œ ‰
œ Œ œ
œ Œ œ
œ Œ œ
œ Œ œ
œ Œ œ Œ œ œ mœ œ m #œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰œ
# # ˙˙ œ
œ
˙˙
57
œ œ œ œ ?
œ
œ 5
œ Œ œ
œ Œ œ
63
&
j œ œ œ
.j œ œ J ‰
œ œ ‰ œ œ ‰
? œ œ œJ ‰
j m œœ œœ .. N œœ œœ .. œ œ œ œ
œ œ bœ # œ œ ‰ œ œ œ
‰ œ œ ‰
˙ œ œ œ #œ ˙ j m œ j œ œ œ œ œ . . œ œ œ œ œ ‰ œ ‰ ‰ œ & œ œ œ œ J j j ?œ ‰ œ ‰ œ œ ˙ œ œ œ œ œ . œ # œj œ œ . œ j œ˙ œ œ . œ œ œ œ. #œ œ œ #œ œ œ œ 68 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ ∑ ® ® & ? ∑
œ .... m œœ œœ œœ œœ ˙œ &
œ
& ?
j‰ Œ œ . ... œœ œœ œœ œœ
œ
œ œ
œ
? ∑ 73
œ
∑
∑
∑
œ # œ œ # œœ œ œ œœ n œ œN œœ œ œ &œ
Œ
œ m ˙œ
œ
œ
œ
∑
œ œm œ œ œ œ œ ≈œœœœœ j œ œ
6
œ
. j œ œœ
j œœ œ œ
?
Œ
j œ ‰
œœ œ œ œœ ‰ œ J
6
œ œ œ œ œœ œ
œ œ
∑
6
j œ
j‰ œ j œ ‰ œ
œ
œ
j œœ ‰ J
j‰ Œ œ œ œ œ œ œ œ œ # œœ œ œ œœ œ
œ œ
œ
œœ œœ
œ
œ
. œœ
j‰ œ . . œœ œœ
&®
77
?œ &
œ. œ. œ œ
œœœ œ œ œ œ
œ
œ
m ˙œ
j #œ
?
®
Œ
œ
&
Œ Œ
œ
œ
œ œ œ œ œ œ œ # œœ œ œ œœ œ ∑
œ œ œm œ œ œ œ œ ≈œœœœ 6
6
œ # œ œ # œœ œ œ œœ n œ œN œœ œ œ &œ
j œ
œœœœ œ œ
?
. . .œ œ # œ œ œ # œ n œ œ œ œ n œ œ œ mœ œ &
84
3
3
3
?œ
œ
œ
& œJ
‰
œ
œ
œ
?œ
œ
∑
Œ
?
j #œ
œ œ
œ
∑ ∑
81
œ
œ
... . m œœ œœ œœ œœ ˙œ
∑
œ. œ. œ œ
œœœ œ œ œ œ
œ
∑
œ œ
œ
œ
œ
3
œ
œ œ
j œ œ
œ
œ
œ.
œ
œ
œ J œ
œ
j œ
œ œ
œ
œ
œ œ. œ œ. ‰ . J .
œ
œ œ j ‰ .. œ
œ
œ œ j ‰ .. œ
œ. œ # œ œ. œ œ œ mœ # œ œ . œ œ œ ‰ .. œ œ œ œ œ œ J 3 3 3
œ
j œœ
œ
œ œ
œ
7
œ
œ
3
œ
&
∑
œœœœ
?3 4
∑
œœœ
œ
% & 43
MINUE
6
% (Allegro) œ œ œ œœ œœ œ œœ œ œ 3 ‰ &4
?3 4
œ œ
?œ
œ
œ œ
? œ
∑
œ
∑
œ
œ
œœœ œ
œ œ œ
œ œ
œ
œ
j œœ J
œœ
œ
œ
œ
Œ
Œ
‰
? œ
Œ
Œ
œ œ
&
œ
œ
.. .. œ
˙
Œ Œ
˙
œ
.. ..
∑
.. ..
∑
œ
Œ
œ œ
8
j œœ J
œ
œœ
Œ
Œ
œ
Œ
Œ
œ ‰ œœœœœœœœœ œ
œ œ. œ œ œ œ œ œ
Œ
bœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
˙
œ .. .. œœ . œ œ œ œ œ œœ œ œœ
œ ˙
œ
œ
j œ
œ œ ∑
œœ œ œ œ œ œœ œœ œœ œœ &
11
œ
∑
œ m j œ & œ. œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ #œ #œ ˙ ?œ œ
j‰ œ
˙
œ
œ. œ œ œ œ œ #œ
j œ œ œ ‰ œœ œœ œ œœ œ œ œœ œ œ œ œ œ mœ . œ œ œ
œ # œ n œ œj œ œ m œœ œ ‰
œ
œ œ mœ . œ œ œ
œ j bœ
œ œ œ
œ
‰
œ œ œ bœ
œ œ
œ
Œ
Œ
œ . œ œ œ. œ œ œ
Œ
Œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
15
&
j bœ
œ
œ
? &
œ œ œ œ mœ œ [Fin] ˙ .. ..
j œ
?
œ œœœ œ œ
mœ œ & œ ˙
20
œ œ
?œ
.. ..
˙
œ
œ
œ
œ
Ÿ ˙ œ . œ
œ
œ
˙
œœœœœœ œ œ . œ & .œ
Œ
Œ
œ
Œ
Œ
3
3
3
œ
∑
œ œœ œ
œ
œ
œ
œ
œ
∑ œ œ œ ˙
..
˙
..
˙
..
œ
9
œ
œ
œ œ œ œ œ bœ œ œ œ œ œ œ œ
œ
œ œ œ œ œ œ œ. œ œ œ. œ œ # œ # œ ˙ œ
m œœœœœœœ œ
œ œ # œ œ œ. œ œ œ. œj œ
œ
∑
? ..
œ
œ
?œ
∑
œ
∑
∑
& ..
Œ
. . œ œ ˙ . . œ œ b œ mœ œ œ m œœ
œ #œ nœ œ œ
? .. œ
Œ
.. œœœ œ œj œ œ œ œ œj œ œ œ œ œ œ œ œ œ. œ. œ œ
&œ ˙
25
œ
Œ
∑
œ
˙
œ
[Primera variaciön]
Œ
œ œ. œ. œ œ œ œ œ œ
.. ..
œ œ ˙
œ
j œœœ œ œ œj œ œ œj œ œ œ œ œ
Œ
œ
∑
œœœ
Œ
∑
œ
œ
œ
œ
..
Œ Œ
œ œ œ bœ œ œ œ
29
&
Ÿ. œ œ b œ mœ œ b œ m œ œ œ ˙
?œ & ?
œ
œ œ œ. œ œ œ. œj œ œ œ œ ˙
œ
œ
œ
œ
œ
Œ
œ œ b œ mœ œ œ m œ œ œ œ œ œ. œ œ œ. œj œ œ œ œ ˙
Œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
Œ Œ
œ
œ
˙
&
œ œ œ ˙ œ œ œ œ œ œ œj œ œ œ œ œ œ 33 œ œ œœœ œœœœ œœœ œ œœœ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ & œœœœ [Segunda variación]
œ œ œ œ œ œ &œ œ œ œ œ œ œ œ œ
œ
?
œ
& œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œœ œœ œœ J œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ? œ œ œ œ œ œ # œ œœœ œ œ œ œ œ # œ œ n œ œ œ œ œ 37 œ œ œ œ œ œ # œ œJ œ œ œ œ œ # œ œ n œ œ œ œ & &œ œ œ œ œ œ &œ œ œ œ œ œ ?
œ œ œ œ œ œ
œ œ œœ œ œ œœ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ 10
?
œ œ
œ
œ œœJ œ œ
œœ œ
œ
˙
&
˙˙ ˙ œ ˙ œ ˙ œ
˙
# œœ
# œœ œ Œ
œ
˙
œ
Ÿ m m Ÿ œ œ mœ œ œ ˙ . #œ œ œ œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ˙. bœ œ œ œ & œ œ œ œ œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ? œJ J J J
41
j œ œœ œœ œœ œ œœj œœ œœ œœ œœ œ œœ œ œ J œœ J œ œ œ ?œ œ œ œ œ œ œ j 45 œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ b œ # œ œ n œ œ œ œ & œ œ œ œ œ œ œ œJ œ œ œ œ b œ # œ œ n œ œ œ œ œ j œœ œœ œ #œ J
j œ œ &œ œ J
œ œ œ œ ?œ œ
œ œ œ œ œ
&œ œ œ œ œ œ
œ œ œ œ œ
?œ œ œ œ œ œ
œœ œ œ œ œ œ œ & .. œ œ
49
? .. œ
[Tercera variación]
œ
œ
& ..
∑
? ..
∑
œ œ
œ œ œ œ œ
j œ
œ œ
Œ
Œ
Œ
Œ
œœ œœœœ
œ
œœ œ œ
∑
œ
œ
œœ œ
œ
œ‰ Œ J
Œ
œ ˙ œ ˙
œ
.. ..
œ
œœ ˙
..
œ
œ
..
œ œ œœ œ j œ œœœœœ œ ‰ Œ œ J
∑ 11
œ
œ
œ
j j œœ œœ œœ œœ œ œ œ J œ œ
œœ b œœ œœ œœ
œ
˙
˙
Œ
˙ œœ œ œ œ œ œœ œ‰ J ∑
53
& ?
œ œ mœ œ œ œ mœ œ œ œ mœ œ ˙Ÿ. œ
œ
œ
&
∑
?
∑
œ
œ#œœœœœœœœ œ œ œ &œ œ
œ
&
∑
?
∑
61
&
œ
œ
?œ
œ
œ
Œ
Œ
œ
œ
Œ
Œ
œ
œ œœ œ œ œ œœœœœ œ œ œ
j œ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈œœœœ
œ
Œ
Œ
≈
œ
Œ
Œ
œ
œ
œ
œ
Œ
Œ
œ œ mœ œ œ mœ œ œ mœ œ œ œ
Œ
Œ
œ
œ
œ
œ
œ 12
j œ
œ
˙
#œ ˙ œ
œ
œ
œ
œ
œ œ œ #œ
œ
œ
œ œ ˙
œ
œ
œ
œ œ œ mœ œ œ mœ œ œ mœ b ˙Ÿ. œ œ œ
?œ &
œ
m m m œœœœœœœœœœœœ œ
57
?œ
œ œ #œ œ œ œ œ œ œ œ œ
˙
Œ
Œ
Œ
Œ
œ
œ
œ œ œœ b œ œ œ œ œœœ
œ. œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ˙ œ
œ
œ œ
œ
œ
œ œ œ œ
œ ˙
œ
œ
œ
˙
˙
œœ œœ œœ Œ ≈ &
65
?
œ
œ ≈ œœ œ œœ ≈ œœ œœ œœ Œ
[Cuarta variación]
Œ
œ
Œ
œ
≈ œœ œœ œœ Œ œ
Œ
œ
&Œ
œœ œ œ œ ≈ œŒ
Œ
≈ œœ œœ œœ Œ
?Œ
œ
Œ
Œ
Œ
œœ &Œ œœŒ
69
?Œ œ Œ
œœ œœ œœ Œ ≈
œ
Œ
œ
≈ œœ œœ œœ Œ œ
Œ
œ ≈ œ œœ œœ Œ œ
œ ≈ œ œœ œœ Œ
≈ œœ œœ œœ Œ
?œ Œ Œ
œ
Œ
Œ
& Œ # œœ œœ Œ
73
? Œ œ Œ
& # œœ œœ Œ œœ œœ ?
œ Œ œ
Œ
j œr œ œ œ œ œœ œ œ œœ ≈ œ J R œ
œ œ ∑ ∑
j œœ ‰ Œ Œ J j œ ‰Œ Œ
j œr œ œ œ œ œœ œ œ œœ ≈ œ J R œ
œ œ 13
œœ œœ Œ
œœ œœ
œ
œœŒ
œ
Œ
œ ≈ œœ œ œœ Œ
œœ œœ Œ œœ œœ Œ &
œ
œ ≈ œœ œ œœ Œ
Œ
≈ œœ œœ œœ Œ
œœ œ œŒ
Œ
œ Œ
œ
≈ œœ œœ œœ Œ
Œ
Œ
œ
≈ œœ œœ œœ Œ œ
Œ
j œr œ b œ œ œ œœ œ œ œœ œ J ≈R
œ
œ
œ
j œœ ‰ Œ J
Œ
Œ
Œ
œ
≈ # œœ œœ œœ œ
≈ œœ œœ œœ Œ
œ Œ j œœ J ‰ Œ Œ œ
Œ
Œ
œ
œ
j œr œ b œ œœ œ œ œœ œœ œ J ≈R œ
78
&
œœ b œœ œ œŒ ≈
?œ
Œ
œœ œœ œœ ≈
Œ
b œœ œœ œœ Œ ≈
œ
Œ
œ
j œœ b œœ œ œœ œŒ ‰ ≈ J &
b œœ œœ œœ Œ ≈
?œ J
œ
‰ œ
Œ
Œ
œœ ≈ œœ œ œ Œ œ
œœ œœ œœ ≈ Œ
Œ
œ
Œ
Œ
% ≈ œœ œœ œœ Œ œœ œœ Œ * D.C. al
œ
≈ œœ œœ œœ Œ œ
Œ
% œ Œ Œ
% œœ œœ Œ œœ œœ
D.C. al
œ Œ Œ
* Editor's note: though this is as indicated in the manuscript, Soler probably intended the first section of the Minue to be repeated up to the "Fin" indication.
14