CHORD MELODY ARRANGING ARIANNA POWELL by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut Fundamentals (1) Building your toolb
Views 38 Downloads 6 File size 2MB
CHORD MELODY ARRANGING ARIANNA POWELL
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals (1) Building your toolbox for chord-melody playing
Sample melody
# 4 œ V 4
œ
œ
œ
œ
œ
œ
7
5
3
5
7
7
7
b) harmonized with 6ths
# œœ V
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
7 7
5
3
5
7
7
7
5
4
5
7
7
7
d) diatonic harmony
V
#
a) harmonized with 3rds
œœ
œœ
œœ
œœ
œœ
œœ
œœ
7 8
5 7
3 5
5 7
7 8
7 8
7 8
c) harmonized with 10ths
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
7
5
3
5
7
7
7
5
4
2
4
5
5
5
e) substitutions
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœœ
b œœœ
n œœœ
b œœœ
n œœœ
œœœ
œœœ
7 8 7 9
5 7 5 7
3 3 4 5
5 7 5 7
7 8 7 9
7 8 7 9
7 8 7 9
7 8 9
5 4 4
3 5 4
5 4 4
7 8 9
7 8 9
7 8 9
œ 0
f) 'Outside the box'
# œœœ V œ
œœœ œ
œœœ œ
œœœ œ
œœœ œ
œœœ œ #œ
7 7 9
5 5 7
3 3 5
5 5 7
7 7 9
7 7 9
9
7
5
7
9
9
œœœœ œ 7 7 9 9
9
9
PickUp Music
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals (2)
a) Harmonized C-major scale: 3rds
V
œœ
œœ 3 5
5 7
œœ
œœ
œœ
3 5
7 8
5 7
œœ 7 8
œœ
œœ
4 5
5 7
b) Harmonized G-major scale: 6ths
œœ
3 4
5 5
6 7
œœ
œœ
8 9
10 10
œœ
œœ
œœ
œœ
7 8
8 10
10 12
12 13
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
# œ V œ
œ œ
œ œ
3
5
7
8
10
12
14
15
4
5
7
9
11
12
14
16
c) Exercise: Melodic 6ths
8
œœ
œœ
œ œ
# œœ V
œ œ
7
2
5
3
8
7
2
5
4
9
œ œ
œ œ
V
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
3
7
5
4
7
5
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
10
7
7
8
12
11
7
7
9
12
œ œ
œ œ
œ œ
œ œ
œ # œ
œ œ
14
8
12
10
15
10
14
12
17
12
15
14
19
14
9
12
11
16
11
14
12
17
12
16
14
19
œ œ
œ œ
PickUp Music
œ œ
œ œ
7
10
8
7
11
9
œ œ
œ œ
œ œ
14
17
15
14
17
16
œ œ
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals (3) Advanced exercise
# 4 V 4
3
œ œ
œ œ œ œ œ œ œ œ
3
5
V
#
3
4
7
3
sl.
7
8
7
2
5
œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ 3 3 3
7
3
10
œ œ
9
7
7
7
10
10
5
8
11
5
9
11
3
10
14
11
10
10 14 14
8 9
œ œ
3
13
3
14
16
14
14 17
sl.
17 12
12
7
5
9
4
7
. . 5
œ œ
˙. ˙.
10
8
3
9
12
3
. . 11
12
œ œ
8
8
sl.
12 12
7 7
11
. . 9
œ œ
˙. ˙.
14
12
3
10
˙. ˙.
14
16
12
12
sl.
12 15 16
10 11
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
14
œ œ
U˙ .
17
15
˙.
3
3
3
15
3
3
3
3
sl.
8
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 3
˙. ˙.
12
œ œ œ œ œ œ # œ œ œ œ V œ
10
5
5
3
3
. . 7
12
3
15 17
œ œ
7
3 sl.
9
5
œ œ œ œ œ œ œ œ
3
8
œ œ œ œ œ # œ œ œ V œ œ 3
12
˙. ˙.
3
3
9
7
˙. ˙.
3
3
5
3
9
3
œ œ
œ œ
3
. . 4
5
2
œ œœ œ œ œ œ œ 3
˙. ˙.
3
3
5
œ œ
15 16
3
. . 14
3
14
15
17
19
16
PickUp Music
15
sl.
15 19 19
14
14
17
. . 16
. . 12
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals (4) Harmonizing with three-note voicings
a) C-Major scale harmonized with 10ths
œ œœ
œ œœ
œ œœ
12
13
15
17
12 10
14 12
15 14
17 15
4 œ V4 œ œ
œ œ œ
œ œ œ
œ œ œ
œ œ œ
5
6
8
10
5 3
7 5
9 7
10 8
# œ V œœ
œ œœ
œ œœ
œ œ œ
œ œ œ
œ œœ
œ œœ
œ œœ
3
5
7
8
10
12
14
15
4 2
5 4
7 5
9 7
11 9
12 10
14 12
16 14
b) G-Major scale harmonized with 10ths
PickUp Music
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals Ex. 1 - Harmonizing the Major Scale with I and ii chords
œœ œ
A
B-
A
B-
œœ œ
A
œœœ
B-
œœœ
E
œœ œ
A
I
ii
I
ii
I
ii
V*
I
5 5 6
7 7 7
9 10 9
10 12 11
12 14 14
14 15 16
16 17 16
17 17 18
# # # 4 œœœ V 4
œœ œ
œœ œ
* Use the V chord if the 7 of the scale is included
PickUp Music
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals Chord function exercises
Ex. 2: Harmonize the Major scale with I, ii, iii, IV, V, vi and vii chords
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œœ
œœ œœ
1 0 2 3
3 4 2 3
5 5 5 7
6 5 5 7
8 9 7
10 9 9
8
8
12 12 14 15
13 12 14 15
œœœ œ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœœ œ
3 5 3 5
5 5 3 5
6 5 3 5
8 9 7 8
10 10 10
12 10 10
10
10
13 14 15 17
C
V
D-
V œœœ 5 3 5
E-
V œœœ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
0 0 2
1 0 2
3 0 2
0
0
0
œœœ œ
œœ œœ
œœœ œ
œœœ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
5 7 5 7
6 7 5 7
8 7 10 7
10 12 12
12 12 12
13 12 12
12
12
12
V œœœ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
1 2 2
3 2 2
5 5 3
6 5 3
13 14 12
1
5
5
10 9 10 8
12 12 12
1
8 9 7 8
13
13
F
PickUp Music
2
V œœœ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
1 2 3
3 2 3
5 4 3
6 7 5
13 14 15
3
3
7
10 10 9 10
12 12 12
3
8 7 9 8
13
15
V œœœ œ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œœ
œœ œœ
1 2 2 0
3 2 2 0
5 5 5 0
6 5 5
8 9 7
10 9 7
5
8
8
12 12 10 12
13 12 10 12
V œœœ œ
œœ œœ
œœ œœ
œœ œ œ
œœ œ œ
œœ œœ
œœ œœ
œœœ œ
1 2 3 2
3 2 3 2
5 2 3 2
6 7 7
8 7 7
7
7
10 7 9 8
12 10 12 12
13 14 15 14
G
A-
B±
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Fundamentals Secondary Dominants
Secondary dominant chords in C
A7
D-
˙˙ ˙ ˙
4 ˙ V 4 # ˙˙ ˙
ii
5 6 5
6 7 7 5
5
œœ V œœ
C²
b œœ œ œ
C7
˙˙ ˙˙ ˙
B 7 ¨13
E-
# ˙˙˙ ˙
iii 7 8 9 9 7
8 8 7 7
F
˙˙ ˙˙
D7
G
˙ # ˙˙˙
˙˙˙ ˙
IV 12 9 10
11 9 10
8
8
E7
E 7 ¨9
œ V # œœœ
10 10 10 8
3 5 4 5
A-7
œœ œœ
˙ n ˙˙ ˙
Vi
5 7 6 7
G7
V ˙˙˙ ˙ 3 2 3 3
6 7 6 7
V 3 4 5 3
A 7 ¨ 9/B
# ˙˙˙ b˙
b
B -7
˙˙ n˙
Vii
5 5 5
5 6 5
7 7
5
6
7
C
˙˙ ˙˙ I
1 0 2 3
PickUp Music
Fundamentals
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Diminished Chords as Passing Chords and Secondary Dominant Substitutions
Symmetric voicings / chord shapes
4 V4
C
#
b˙ # ˙˙˙
˙ # ˙˙ ˙
°7
b ˙˙˙ #˙ 5 3 5 4
8 6 8 7
˙ b # ˙˙ ˙ 3 2 3 2
11 9 11 10
b ˙˙ ˙˙
# ˙˙ b ˙˙
6 5 6 5
9 8 9 8
Exercise: Diminished chords as secondary dominant substitutions
C
V ˙˙˙˙ 1 0 2 3
G
˙˙ V ˙˙
12 12 12 10
C
# °7
b ˙˙˙ #˙ 5 3 5 4
G
# °7
˙˙ # ˙˙
12 10 12 11
D-
˙˙ ˙˙
D
# °7
# ˙˙ # ˙˙
6 7 7 5
7 5 7 6
A-
A
˙˙ ˙˙
13 14 14 12
E-
#°
# ˙˙ # ˙˙
14 12 14 13
7
˙˙ ˙˙
E °7
˙ b b ˙˙˙
F
8 9 9 7
8 6 8 7
10 10 10 8
F
˙˙ ˙˙
b ˙˙˙ #˙
10 8 10 9
ww ww
B ±7
˙˙ ˙˙
B °7
b ˙˙˙ ˙
C
15 14 15 14
15 13 15 14
17 17 17 15
PickUp Music
# °7
Fundamentals
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Diminished Chords as Passing Chords and Secondary Dominant Substitutions
Exercise: Diminished chords as secondary dominant substitutions (higher string-set)
4 V4
G
F°7
3 3 4 5
4 3 4 3
˙˙ ˙˙
# ˙˙ ˙˙
D
C°7
10 10 11 12
11 10 11 10
˙ # ˙˙˙ V
# ˙˙ ˙˙
A-
˙˙ ˙˙ 5 5 5 7
D
# °7
b˙ # ˙˙˙
# ˙˙˙˙
6 5 6 5
7 7 7 9
˙˙ ˙˙
D°7
12 12 12 14
13 12 13 12
E-
B-
˙ # ˙˙˙
#±
#˙ # ˙˙
D
14 14 13
PickUp Music
#° 7
n ˙˙˙ #˙
C
7 6 7 6
8 8 9 10
G
D
˙˙ ˙˙
#° 7
# ˙˙ b ˙˙
A
9 8 9 8
#° 7
˙˙ ˙˙
G
14 13 14 13
15 15 16 17
ww ww
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
The Corner Store 2-Note Harmonization
a) Melody
# 4 œ V 4 J
j
8
j œ
œ œ œ œj œ œ
j
10 12
b) Melody in 3rds
V
#
12
œœ J
j
3 5
c) Melody in 6ths
V
#
j
c) Melody in 10ths
V
œ œ J
#
10
j
j œ
œ œ
j
10 12
œœ œ œ œ œ
j œ
j
12 12 10
8
8
j œ
œœ œ œ œ œ
j
10 12 12 12 10
8
j œ
8
8
12 13
12 13
10 12
7 8
7 8
5 7
3 5
3 5
5 5
3 5
7 8
7 8
5 7
3 5
3 5
5 5
10 12 12 12 10
3 5
7 8
7 8
8
8 10
5 7
7
7
5
3
4
12
12
7
7
5
4
11
œ œ œ œ œ œœ œœ œ œ œ œ œ œ
5 5
j
3
3 5 7
7
5
3
4
4 5 7
7
5
4
5 5
j
ww
j œœ
j
3 5
3 5 5 7
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœj œœ œœ œœ œ œ œ œ œœj œœ œœ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 12 10
w
j œ
j
j
sl.
7 9
œ œ
œœ œœ œœ œ œ œ œ œœ œœ œ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œ œ
12
j
8
œ œ
j
sl.
7 9
3
œ œœ J
j œ
j œ œ
w w
j
3
3 5 7
7
5
3
3 5
4
4 5 7
7
5
4
4 5
œ œ œ œ œ œœ œœ œ œ œ œ œ œœ œœ œ œ w œœ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œœ œ ww œ œ œ œ œ œ œ œ œ
3
12
12
10
7
7
5
3
4 2
12 10
12 10
11 9
7 5
7 5
5 4
4 2
5 5 3
3
3
7
7
5
3
4 2
4 2
7 5
7 5
5 4
4 2
PickUp Music
5 5 3
3
3
7
7
5
3
5
4 2
4 2
7 5
7 5
5 4
4 2
5 4
written by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
2. The Corner Store Playthrough and Analysis a) Playthrough
G
C²
œœ œ œ
# 4 œœ V 4 œœ J
j
3 3 4 5
G6
3
# œœ V œ
# œœœ V œ 3 5 4 5
10 12 11 12
8 7 7
# œœ # œœ 5 7 6 7
7 8 7 10 7 0
7 8 7 10 7 0
œ
10
œ œ œ œ œ œ œ
œ
œ
10
10
8
12
12
12 9
œ
œœ œ œ œ
œ
12
12 13 12 14
15
A7
# œœœ œ 8 6 7 0
œ
8
œ
10
8
œœ œ œ
œ
8 7 7
10
n œœœ # œœ œ
œ
7 6 7 6 7 0
5
#
œ n œœœ
F
7 5 5 4
±7
A -7
œ
œœ œ œ
8
≈ ≈
5 5 5 0
œ œ œ
10
9
œ
œœ œ œ
œ
8
8 7 7
10
# ±7
10
9
3
3
PickUp Music
5
3
5 4
7
7
œ œ œ
œ
œ
12 9
10
8
8
5
8
8 7
œ
G
n ˙˙ ˙˙
3
5
8
œœ œ œ œ # œœ œ œ œ œ
10
b œœ b œ œ
12 10
B 7 ¨13
œ
3
œ
12
C²
8
œ
12 0 12
10 9 10 9
10
œ
j œ
j
F
œ œ œ
C -6
œ œ œœ
8
10
E 7 ¨9
œ
5 5 5 0
D7
E-7
œ
œœ œ œ
8
8
A -7
8
œœ œœ œ œ
10
œ
œ
A -7
œœ œœ œ œ
C²
œœ œ œ
12
E7
7
œœ œœ
7
E-
V
œ
œœ œ
12 12 12
B- 7
8
9 9 10
5
12 12 12 10
D 6 C @ 9/E
3 4 5 5 3
2
9
V
#
œ
E7
œ
# œœ
#œ
12
10
9 9
A-9
œœ n œœ œ
j œ
j
5
11
A 7/C
# œ V # œœ
#
œœœ œ
œ
8
8 9 10
10
12 11 9
11
9 7 9
10
œ
# œœœ V œ
G
œœ œ œ œ œ
15 14 12
15
15 12
14
A 7/C
#
9
²© 11
8
G/B
œ
œœœ bœ 5 7 7
œœ œ nœ
8
8 7 5
6
#
E -7
œœ œœ
œ
10 7 9 7
8
. . 10. 8
C²
œ œ œœ œ œ
j œ
œ
œ
10
12 10
8
12
8
œ œ
œœ .. œ # œ ..
D 7/F
œ
0
œœ œ œ
b
#
.. ..
10
10 7 10 9
10
C/E
j
12 9 10
7
10
œ œ
œ
œ
œ. n œœ ..
F²
C²
8 7 7 8
12 12 12
12
12
14
12
9 10
13
œ œ
œ
²©11
7
7 7 7 7
≈ œ ≈
10
12
D6
œ œ
10 7
7
B
b
A
b
5
6
5
7
12
12
5 5 5
3
7 ©11
3 5 4 4
œ
12
12 10
8
12 10
œœ œ œ œ œœ œ b œœœ œ bœ œ bœ 7 7
œ
j œ
j
11
A - 11
²©11
10
12 12
7
10
œœ œ œ œ œœ bœ œ
E
12
B-
# œ œ œœ œ œœœ œ V # œœ n œ œ 15 8
œœ œ nœ
G 7/F
b
H
12
12 12 12
7 5
11
D
13
9 7
œœ œ #œ
œ
B/D
nœ
j
7 5 5 5 0
D š9
œ
j œ
B
G @9
U œ œ œ ˙ œ œ œ
5 3
5
7
4
3
4
4
Fine
3 b) Analysis
C²
œ # œœœ V
D6
œœ œ
œœ œœ
C @ 9/E
V
œœ œœ œ œ
IV
œœ œœ œ œ
10 12 11 12
7 8 7 10 7 0
7 8 7 10 7 0
18
IV 12 12 12 10
12 12 12
G6
# œ V œœ
B- 7
œ
20
I
8
9 9 10
A -7
œ
10
œœ œ œ
œ œ œ œ œ œ œ
iii
IV
10
12
œ œœ œ
œ
œœ œ œ
8
œ
5 5 5 0
8
œ
10
12
12 9
10
8
F
8
10
9
8
secondary dominant
# ±7
B 7 ¨13
œœ œœ œ œ # œœ œ œ œ
Vii
10
12 10
12
œ œ œ
œ
œ
j
12 0 12
8
D7
œ
8 7 7
œ
j œ
Vi
V
10
7
œ
œœ œ œ
ii
C²
8 7 7
œ
E-7
(V)
10 9 10 9
10
10
10
9
8
8 7
7
7
secondary dominant
E-
# œœœ V œ
A -7
œ
œœ œ œ œ
22
Vi
E 7 ¨9
œ
12 12
12 13 12 14
œ
7 6 7 6 7 0
5
15
secondary dominants
E7
V
24
# œœ # œœ
œ
(V)
5 7 6 7
A7
# œœœ œ
œ
(V)
8
8 6 7 0
œ
œœ œ œ
(V)
ii
3 5 4 5
n œœœ # œœ œ
A -7
œ n œœœ
D 7/F
7 5 5 4
œ
8 7 7
10
œ
#
8
≈
5 5 5 0
œ œ œ
8
œ iV
≈
5
3
b œœ b œ œ 3
œ
12 9
10
8
G
n ˙˙ ˙˙ I
3
5
œ
8
5 3
œ
10
8
C -6
œ œ œ
IV
ii
(V) 8
œœ œ œ
œ
C²
3
5 4
3 4 5 5 3
4
chromatic bassline
secondary dominant
V
#
œ
E7
# œœ
#œ
26
œ
(V) 12
10
9 9
A-9
j œ
œœ n œœ œ
j œ
ii
j
j
5
11
secondary dominant
A 7/C
# œ V # œœ 28
#
C/D
œ
œœ œ œ
IV
(V)
8
8 9 10
9
œ
# œœœ V œ
œœ œ #œ
#
V
œœ œ œ
Vi
12 11 9
10 7 9 7
15 12
14
9
œ. n œœ ..
œ
j œ
I
IV
j
10
12
12 9 10
7
8
œ œ
œœ .. œ # œ ..
œœ œ nœ
G 7/F
œ
0
10
œ œ
#
.. ..
10
10 7 10 9
10
12
12
C²
œœ œ œ œ
b
²©11
8
12
9 10
≈ œ
œ œ
7 7 7 7
B
b
≈
10 7
7
12
œ
œ
12 10
8
j
12 12
11
A - 11
²©11
A
ii 5
6
12
12
7
j œ
V
10
12 12
10
b
7 ©11
œœ œ œ œ œœ œ b œœœ œ bœ œ bœ 7 7
8
secondary dominant
bIII
iii 7
10
12 10
10
D6
bIII
12
B-
IV
8 7 7
14
œ
œ œ
œœ œ œ œ œœ bœ œ
E
C/E
IV
12 12 12
œ
V
. . 10. 8
8
œ
œ
D 7/F
bVii
13
# œ œ œœ œ œœœ œ V # œœ n œ œ 32 8
œ œ œœ œ œ
8 7 5
secondary dominant
secondary dominant
9 7
œœ œ nœ
8
F²
(V)
15 14 12
15
(V)
5 7 7
C²
H
12
#
œ
œœœ bœ
8
E -7
11
œœ œ œ œ
I
A 7/C
G/B
6
(V)
10
D œ
30
12 12 12
²© 11
bIII
7 5
B/D
10
G
nœ
b
secondary dominant
œ
9 7
7 5 5 5 0
œ
B
5
7
5 5 5
bII
3
3 5 4 4
G @9
U œ œ œ ˙ œ œ œ I
5 3
5
7
4
3
4
4
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Chromatic Passing Chords
a) Ascending and descending chromatic bass-line
V
# 4 4
œ #œ œ #œ 3
4
5
6
œ œ #œ œ #œ œ nœ #œ
œ œ nœ œ bœ œ bœ œ
7
15
8
9
10
11
12
13
14
14
13
12
11
10
9
8
œ bœ œ bœ
w
7
3
6
5
4
b) Bass-line and melody
V
œ
# œ ˙
3
12
œ #˙
œ
12
10
˙. w 7
11
3
# œ V #˙ 9 9
12 13
.
.
5
œ #˙
8
5
0
œ
œ ˙
8
8
˙. #˙ .
12
12 11
œ œ
14
6
œ
10
# ˙. V nw
œ œ
12
œ ˙ 9 12
œ œ œ
.
10
.
8
œ b˙
12
12 11
8
8
œ œ
˙.
10
12
12
œ ˙
10
10
8
8
9
10
12
.
10
PickUp Music
.
10
8
8
˙ #˙
˙. w
œ œ
w
˙ n˙
œ œ
12
œ ˙
7
7
œ
œ
œ
œ
12
12
15
œ œ
10
8
œ b˙ 9 9
˙
œ
15
14
œ
œ ˙
8
8 8
œ
7
2
# ˙. V w .
7
w
œ œ 5
bw
˙
b˙
5
4
w
7
8
7
6
3
b) Creating harmonies: bass-line, melody and middle voices
G
œ
œ b œœ
3 3 4
12
12
# œœœ V œ
A
b
+
œ
j œ
10
5
10 11
3
A 7/C
# œ V # œœ
#
9 7
# œœœ V œ 12 12 12
15
j
œœ œœ œ
j œ
7 5 5 5 0
7 5
œœ œ #œ
œ
C/D
œœœ œ
œ
B/D
8
8 9 10
10
12 11 9
9
G
A-9
10
œ
12
#
œœ œ œ œ œ
²© 11
œœœ bœ
B - ¨6
œ
C²
œ œ œœ œ œ
œœ œ nœ
8
5 7 7
8
8 7 5
6
#
G 7/F
œœ œ nœ
œ
b
œ
E -7
œœ œœ
œ
10 7 9 7
8
œ
12
œ. œ n œ .. . . 10. 8
œ. œœ .. # œ.
D 7/F
œ
0
.. ..
10
10 7 10 9
10
C/E
œœ œ œ œ
E
b
14
15 12
12 12 12 13
12
12
14
12
9 10 12
10
12
8
²©11
D6
œœ œ œ œ œœ bœ œ 12 12 11
10 12
12
#
œ œ
7
10
H
15 14 12
12 10
8
œ œ
10
œ
j
12 9 10
7
F²
œ œ
10
œ
j œ
j
11
D @9/F
œ
B
12 12 10
œ
œ
12 10
8
j œ
j
3
A 7/C
#
C²
B-
# œ œ œœ œ œœœ œ V # œœ nœ œ 9 7 9
8
8 7 7 8
7
7 7 7 7
≈ œ ≈
œ œ
10 7
7
B
b
A - 11
²©11
A
b
7 ©11
œœ œ œ œ œœ œ b œœœ œ bœ œ bœ 5 7 7 6
5
7
5 5 5
3
3 5 4 4
G @9
œ œ
5 3
5
U œ œ œ ˙ œ
7
4
3
4
4
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
'Doxology' - Gospel Harmony a) Melody
œ.
### 4 œ œ œ œ œ œ œ œ V 4 5
V
###
5
4
7
5
5
7
œ
œ œ œ œ œ œ œ
w
12
9
5
5
7
9
10
9
œ œ œ
9
10
j
. 9
9
œ œ œ œ œ J
7
9
9
7
5
9
œ œ œ œ œ œ œ
œ
5
4
5
œœ œœœ œ
œœ œœ œœ œ œœœ œ œ œ œœ
œœ œ
5 5 6
9 10 9
10 12 11
9 10 9
Œ Œ
7
7
9
9
5
2
b) Simple harmonization with I, ii and V chords
# # # œœœ œœœ œœœ œœœ œœ, œœœ œœœ œœœ œ œ V ,
5 5 6 7
# # # ˙˙˙ ... V . 7. 7. 7
5 5 6
4 5 4
2 3 4
5 6 7
5 5 6
7 7 7
9 10 9
œœ .. œ.
œœ œœ œœ œœ œ œ œ œ œ œœ J
œœ œœ œ œ œ œœ
9 10 9
10 12 11
j
. 9. 10. 9
9 10 9
9 10 9
7 7 7
5 5 6
œœ œœœ œ
œœ œœ œ œ œ œ . œ œ œœ œœ œœ œœ .. J
5 5 6
9 10 9
7 7 7
7 7 7
5 5 6
2 3 4
j
4 5 4
5 5 6
9 10 9
.. .
PickUp Music
Œ Œ
7 7 7
œœœ 12 14 14
œœœ 9 10 11
7 7 7
9 10 9
7 7 7
5 5 6
œœ œ
œœ
œœ œœ œœœ
œœ œ
5 5 6
7 7
10 9
9 10 9
7 7 7
12 11
2
œ # # # œœœ œœœ œœœ œœœ œœ œœœ œœœ œœ œ œ V 5 5 6 7
V
œ # # # œœ 12 14 14
5 5 6
4 5 4
2 3 4
5 5 6
5 6 7
7 7 7
9 10 9
œœ .. œ.
œœ œœ œœ œ œ œ œ œ œœ œœ J j
. 9. 10. 9
9 10 9
œœœ œ œœ œœ œœœ œœ œœ œœ œ œ œ œ
ww w
9 10 11
5 5 6
5 5 6
7 7 7
9 10 9 10 12 10 9 11 9
7 7 7
9 10 9
9 10 9
7 7 7
5 5 6
œœ œœ œ œ œ œœ 10 12 11
9 10 9
7 7 7
Œ Œ
œœ œœœ œ 5 5 6
7 7 7
œœ œ œ œ œ œœ œœ œœœ œœ J
œœ .. œ.
9 10 9
5 5 6
7 7 7
5 5 6
2 3 4
j
4 5 4
.. .
written by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Doxology Playthrough
Rubato
Aš
A
5 5 7 7
5 5 6 7
# # # 4 œœœ V 4 œ
#
E/G F
œœ œœ
œœ œœ
4 5 4 6
#
-
B7 E
œœ # œ ˙ ˙˙ œœ ˙
2 2 2 4
0 0 1
4
A
œœ œœ
E7
œœ œœ b œ œ œ œ
œœ
5 5 6 7
7 9 7 9
7 6
8
7
6
6
œœ œœ
A
9 10 9 12
0
3
E6 j œ œ œ œ # # œ œ œ œ œ V # œ œœ j
10 10 9
F
5
#-
# # # œœ œœ V
10 9 7 9
D
7
10
B
b
n œœœ bœ 9 8 9 8
°7
9
12
D6
œœ œœ
10 12 11 12
11
12
6 6 7
7
A
œœ œœ
œ
9 10 9 11
10
œ
œœœ
6
4 6 7
E
œœ # œ œ nœ œ 10 7 9
7
9
#
œœ œ œ
E
C
9 9 9 9
œ nœ œ bœ
œ œ
9
8
7
9
8
7
0
F
#- 7
B7 ¨9
E
0 1 2
### œ V œ
œ nœ
3
5
2
1
4
5
2
1
œ œ
nœ #œ
www w 0
PickUp Music
#
œœ- 7 œ œ
F
#
7 # œœœ œ
F
9 10 9
9 11 9
9
9
œœ œœ
B-
7 7 7 9
œœ n œœ 9 7 9 8
œ œ
œ œ
5
5
7
6
6
7
œ œ
F °7
2
9
A
B-
A
œœ œ
B-
œœ œ
A
5 5 6
7 7 7
9 10 9
7 7 7
5 5 6
œœ œ
# # # œœœ V
V
###
œœ œœ
A
C
F
#-7
œœ œ œ
#°
œœ #œ
œ
9
10
10 9 9
12 11 9
11
9
10
11
#°7
10 9 7 9
œ œ œ
A ²/E
œœœ œ
10 11 12
#-
n ˙˙˙ n˙
A/E
5 2 2
0 1 2
12 14
2
1
12
œœ œ œ
œ
12 11 12
14
œ
7
œœ , œœ
A
œœ œ œ
A ²/E
œ
14 13 14
11
12
13
12
D
5 5 6 7
2 2 2 4
D ²/A
œœ œ œ
D
œœ œ œ
œœ œœ
12
œ
ww w
˙ ˙˙ ˙
F²
E9
14
D/E
9 9 9 7
11
4
12
œœ œœ
11 10
F
1 0 1
14
E
n œœ #œ
15
D
#7
œœ # œœ œœ œ œ
7 6 7 5
œœ œ œ
D
# # # œœ œœ V
œœ œ
B-
12
9 10 9 11
#- ¨ 6
D² C
n œœœ #œ
7 7 7 5
œœ œ œ
œ
A
D-
10
10
9
10
12
8
7
10
8
10
5
8
3
5
1
12
10
3
5
2 3
3
10 10 9 10
œ ### nœ œ nœ œ nœ œ nœ œ œ V œ œ œ nœ œ œ n œœ œ # œœœ n œ n œ 17 nœ 8
9 6 9 8
10
F²
12
5 6 7 7
n œ œ œ Dn œœ-6 œ œ 13
11 12
5
œœ œ #œ
œ
3
10 12
6
# œœœ œ
3
j
7 6 7
#
A/E C 7/E
7 5 7 6
G ²/D j œ
#°7
2 2 4
U
œœ œœ
2 2 4 5
Fine
10
#
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
IV. Extra Techniques Outro Cadenze Example 1
C
C²
C7
F
4 œœœ œ œ œ b œœœ œ œœœ V4 8 9 10
8 10
9
8 7 8
10
6 5 7
F - C D 7/F
#
F²
œ œ œ œ b œœ œœœ # œœœ œ n œœœ n œœ 6 5 6
5 5 5
5 5 4
5
5 5 3
PickUp Music
6
5 2 3
3
F -6
C
b œœœ œ ˙˙˙ ... ˙. 3 1 3
1
1 0 2 3
.. ..
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
IV. Extra Techniques Outro Cadenze Example 2
'iV- / bVII7' outro
œœ œ œœ n œ n # # # # 4 n œœ n œœ V 4 A -6
n œœœ œ œœœ œ œ nœ
D7
14 13 14 12
12
12 12 11 10
10
10 8 9 7
8
7 5 5 5
5
n n œœœ œ n œ œ œ œ œ œ œ œ 8 5 7 0
5
7
PickUp Music
5
4
5
4
7
6
E j œ
j
ww w w 4
4 6
7 0
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Lydian IV chords
Create a lydian sound by adding notes from the major triad a whole step above the root: G-Triad: 5th - root - 3rd
F ²#11
V
ww ww w 7 8 7 7 8
œ
œ
2/9
6/13
˙
˙
˙
F-Triad: root - 3rd - 5th 7
8
7
œ
#4/#11
8
PickUp Music
7
5
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Diatonic Chord Substitutions
a) I, iii and Vi chords share common notes:
b) Combining arpeggios of interchangeable harmony functions ( I∆ and iii-7 )
C²
˙ V ˙˙˙
E-7
A -7
˙˙ ˙˙
˙˙ ˙ ˙
interchangeable 'tonic' chord functions
I
iii
Vi
5 4 5 3
8 7 9 7
5 5 5
œ ˙ œ œ œ œ œ œ œ
3
5
c) V and Vii chords share common notes:
E-7 arpeggio
C∆ arpeggio
5
7
4
7
7
8
9
10
d) Combining arpeggios of interchangeable harmony functions ( V7 and Viiø7 )
C
7
E ±7
˙ V b ˙˙˙
˙˙ ˙˙
V
Vii
5 3 5 3
8 7 8 7
œ
3
œ
7
œ
5
œ
Eø7 arpeggio
C7 arpeggio
interchangeable 'dominant' chord functions
œ
3
PickUp Music
œ
œ
7
9
œ
8
6
˙
10
b
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Advanced Colorful Voicings
G6
F ²6
˙˙˙ ˙
E - ¨6
C ²6
13 17 16 17
12 15 14 15
10 13 12 14
7 10 9 10
˙˙˙ 4 ˙ V4
V
˙˙˙ ˙
˙˙˙ ˙
G 6/B
˙˙˙ ˙
F 6/A
G6
F ²6
5 8 7 9
3 6 5 7
1 5 4 5
0 3 2 3
˙˙˙ ˙
˙˙˙ ˙
PickUp Music
˙˙˙ ˙
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Inversions
Inversions and shell voicings for C∆
œœ 4 œœ V4
œœ œ
12 12 12 10
10 12 9
C²
œ œœ
œœ
12 9 10
9 9
œ
8
œœ œ
œœ œ
9 9 10
7 9 7
PickUp Music
œœ œ
œœ œ
9 7 8
5 7 7
ww w 2 3 3
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Inner Voicings
C²
D- 7
4 V 4 œœœ 4 2 3
G7
œ V œœ
œ
10 9 10
9
œ
#œ
œ
2
1
2
œ
12
œ
9
A -7
œœ œ
œ
œ
œ
5 3 5
4
2
4
œœ œ
œ
œ
œ
12 10 12
10
9
10
E -7
œ œœ
œ
œ
œ
7 5 7
5
4
5
B -7
œœ œ
œ
#œ
14 12 14
12
11
PickUp Music
F²
œœ œ
œ
#œ
œ
9 7 8
7
6
7
œ
C²
œœ œ
œ
#œ
œ
12
16 14 15
14
13
14
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Jumping Octaves
D7
œœ # 4 œ V 4
œ
19 17 19
17
G motif
œœ œ
œ
12 11 12
10
transposed motif
œœ œ
œ
œœ œ œ
œ
ww w w
7 5 7
5
3 2 0
1
0 0 0
2
D7
V
œœ œ # œ
œ
19 17 17 16
17
motif
3
G
œœ œœ
œ
12 10 11 10
10
œœ œœ
œ
7 5 5 4
5
transposed variation of the motif
œ
5
œ
5
www w 3 4 5 3
PickUp Music
10 EASY JAZZ LICKS
ARIANNA POWELL
by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
10 Easy Licks 1. Embellishing the tonic chord (I) with 3s and 6s
C
4 œ V 4 œœ
œœ œ œœ
¿¿
sl.
¿¿
5 5 5
4 5
œœ
œœ sl.
H
5 5
5
6 7
8 9
œ
œ œ
8
10
sl.
10
œ œ
˙. ˙.
12
12
. . 12
12
2. Jazz-inspired lick (chromaticism!) for the ii-chord
D -7
œ
bœ
11
V
œ
9
œ
œ
6
œ
bœ
œ
œ
7
6
5
4
‰
œ
œœ œœ
˙˙ ˙˙
5 5 3 5
5 5 3 5
chromatic passing tones
8
7
6
5 7
‰
5
3. Arpeggio lick and voicing for the iii-chord
E - ¨6
V œ
œ
H
7
5
4
œ
œ
œ
œ
sl.
7
9
8
œ 7
œ
www w
10
8 7 10 7
PickUp Music
2 4. Using F and G triads to outline the IV-chord with all its extensions
F ²© 11
V œ
œ
œ
œ
œ
œ
#11
9
13
œ
F
10
œ
sl.
8
œ
œ
œ
œ
G
10
10
#11
8
œ
7
9
7
5
6
5
œ
œ
ww ww
5
0 1 2 3
G
F sl.
7
œ
sl.
3
3
4
5. Blues for the V-chord
V
G7
œœ
j œ
j œ
œœ
œœ
œ 3
j
1/2
5
3 6
j 6
œ
œ
œ
œ
œ J
œ
j
3
3 5
3 5
P
sl.
3
5
3 5
j bœ
œ J
˙˙
5
4 5
j
j
8
5
7
œ
8 7
6. Aeolian Lick (Vi)
A - 11
V
œ
œ
œœ
œ
3 5
5
œ sl.
5
6
œ
œ
3
5
sl.
œ
œ
8
7
œ
œ
œ
œ
7
5
4
7. Half-diminished chord inversions (Vii)
V
œ
sl.
8
5
Œ
œœ œœ
œ
œœ œœ
œ
Œ
10 10 10 9
12
13 12 12 12
12
B ±7
œ
œœ
12 12
5
5
3
8. Altered lick
G 7½
b Vbb œ 6
œ
nœ
3
4
œ 4
œ
œ
œ
6
4
3
C -7
œ
ww w w
6
4 3 5 3
9. Funk with chord substitutions: Eº as C7b9 voicing
V b ..
œ
œ
P.M.
. .
S
3 3 3 3
E °7
œ œ ¿ œ œ ¿ œœ œœœ ¿¿ œ b œj 3 3 b œœ œœ ¿ œœ œœ ¿ ¿ œ œ œ œ œ ¿ œ œ ¿ bœ ¿ œ œ œ œ œ œ œ œ.
œœ. œ
G -7
3 3 3
6
j
3
3
3
3
P
6 5
5
3
3
H
P
3
C 7 ¨9
3
3
P
sl.
3
5
S
3
5
3
H
1
3
3
.
7
0
10 6 8
8 6 8
S
¿¿ ¿
6 3 5 4
10. Augmented lick
G7+
b œ nœ Vbb
œ bœ nœ
3
3
3
8
9
3
6 10
7
œ
œ
3
œ
œ
œ
3
4 8
5
3
œ bœ 3
2 6
3
4
œ
n œœœ 4 4 3
3
˙˙ .. ˙. 4 4 3
.. .
5 3 5
¿¿ ¿ ¿
8 9 10
8 8 9
. .
written by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Blue Jackets
# # 4 V # 4
œ
Rit. œ ,U œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
16 14
16 10
12
10
7
9
4
4
2
4
A@ 9
3
V
###
0
œ 0
5
V
###
7
V
0 6
P
4
0
0
œ
œ œœ œœ
6
0 6
œ œ œ œ œ œ œ 4
7
œ
0 6
œœœ
œ
0 9 9
0
0
4
7
œœ œ
œ
6
4
2
0
6
P
0
12
14
0
7
0
4
7
4
2
2 0
2
2
2
0
4
#-7
E ·/G
#
0 2
0 2
0 2 2
2 0
14
2
2 0
2
2
2
0
4
F
#-7
E ·/G
#
2
0
0 2
0 2
0 2 2
2 0
2
2 0
2
2
2
0
4
G@ 9
F6
œ œ œ œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ nœ œ nœ
sl.
H
0
0 2 2
2
œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ
œ
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4
0 2
F
2
A@ 9
0 6
0 2
A@ 9
Harm.
A²
0 6
#
œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ
0
¥ ¥ œ œ 12
0 14 14
E ·/G
-7
sl.
H
0
A²
0
###
6
0 6
2
A@ 9
œ œ œ œ œ œ œ œ œ
#
œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ
œ
0
A²
F
6
4
2
0
2
PickUp Music
0 2
0 2
2 0
0 2 2
0 1
2
3 0 3
2
3
2
9
V
###
A -11
nœ nœ œ œ
œ
5
5
5
œ
V
11
###
n œœœ œœœ œ 3 3 5
5
5
F/A
3 3 5
œ
3
5
œ
3
j j nn œœ œœ œœ n œœœ n œœœ œœœ œœœ œœœ œœ œ œ nœ œ œ œ œ
œ
5
5
6 5
3
5
6 5
j
6 5
j
6 8 7 9 5 7
P
88 6 9 9 7 7 5 5
5 5
5
7
5
D·
œœ ≈ œ œœ œœ œœ œ œ n œ . œ œœ œ œ.
¿ œ œ œ œ ¿¿ œœ
D@9
œ œ œœ
œ œ
œ
8
7
œ œ œœ
5
œ
S
¿¿ ¿
H
4
4
6
5
D²
### œ V œ
13
sl.
≈
5 6 4
1 2
œ œ œ œ œ œ œ œ 7
6
7
5
5 6 4
H
2 2
2 4
sl.
3 4
5
5 6
. . 0
5
sl.
8
7
8 7
7
8
7
5
C/G
# # œ œœ V # nœ nœ œ nœ œ 15
7
5
5
5 5 5
5 3
7
6
6 7
5
5
3
5 5 5
P
j
P
6
5
7
5
7 7
5 5
5
7 7 5
6
5
5
œœ n œœ œ œœ œ œ œ œ œ œ œj œ n œ H
5
F -/A
œ nœ œ n œ œ œ œ œ nœ nœ œ œ œ œ bœ
7
6
7
5 7
œ
0
œ œ
6 3
4
5
4
F ²13
œ
2 2
œ
5
3
D@ 9
œ œ œ œ 3
3
5
b
œ œ
5
3 5
œ
5
0
F/A
7
3
œ
5
5
A²
œ œ œ
3
œ
œœ œ
nœ
3 2 2
2 2 2
œ œ œ œ œ œœ
2 1
3 2
3 2
œ
œœ œ 3 2 2
2 2 1
3
V
###
17
A@ 9
V
19
œ
2
V
21
0 2
0 2
#
E ·/G
-7
0 2 2
2 0
A²
œ
2
0 2
0 2
œœœ
œ 0
2
2
œ œœ œœ
œ
0
2
2
0
4
2
A@ 9
œœœ
œ
0 9 9
0
sl.
H
0
4
œœ œ
œ 0
4
7
œ
6
4
Harm.
12
14
0
A@ 9
2
¥ ¥ œ œ 12
0 14 14
F
œ 0
0 2
0 2
2 0
0 2 2
2
2
0
2
2
2
0 0
4
Rit.
6
0 6
0 6
4 0
14
#-7 E ·/G #
œ œ œ œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ nœ œ nœ 2
0 2
0 2
2 0
0 2 2
0 1
2
3 0 3
2
4
7
G@ 9
F6
sl.
H
0
7
4 6
4 2
2
0
0 2
0 2
2 0
˙˙ œ œ œ œ œ ˙˙˙ œ œ œ ˙
3 5
7
0 2 2
2 2
U
A@ 9
~~~~~~~
24
0
7
0 6
#-7 E ·/G # A ²
P
œ œ œ œ œ œ
œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œœ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
0
V
0 6
6
P
###
4
0 6
A²
œ œ œ
0
2
F
œ
#
0 6
6
0
E ·/G
œ œ œ
0 2 2
2
A@ 9
œ
œ
4
#-7
œ œ œ œ œ œ œ œ œ
0
2
2
2
F
œ œœ œœ œ
0
2
2
A@ 9
0
###
#
œ œœ œœ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ
0
###
F
9
6
5
6
9
7
5 5 6 9 7 5
Fine
2
0 2 4
2
0
written by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
Lucidity
A
b
@ 9/C
b 3 ˙ V b b 4 ˙˙˙ 4 3 6 3
B
3
b
@9/D
. . 8. 5
5
4 3 6 3
4 3 6 3
œœœ œ
6
V
œœœ œ
b
œœ œ bœ
j œ
j
b
œ
œ
8
6
œ
8 6
8
œœœ œ
6
6 7 8 6
b
6
4
²9
œœœ
œ
œ
œ
3
œ
œ
œ
8
6
8
H
6 7 8
6
A
œœ œ œ
nœ
D 7/F
6 5 3
7
7
0
#
b
œ
œ
œ
bœ
4
3
5
4
4
nœ 0
G
D7
œ œ
n œœ œ
œ œ
œ nœ
0 0
1
3
œ
œ œ 1
1
0
0
0
1 2
œ
5
j œ
œ
œ
sl.
8 9
b Vbb œ 7 #œ
3
j
6 5 8 5
A -/C
œ
E
b b œœ .. b V œ.
bbb
œœœ œ
3
PickUp Music
0
G/B
2
.. . .
2
A
b
@ 9/C
j œœ
b œ. V b b œœ ... œ 9
j
.. ..
4 3 6 3
œœ
œœ
œœ
b Vbb
13 15
11 13
10 11
3
H
3
œœ
3
3
3
3 6
C -7
œ
œ
5
6
œœ
H
5
œœ
œœ
11 9 12 10
8 8
j œœ
H
3
3 sl.
4
6
œœ
8
œœ
E
b Vbb œ
b
²9
œ
13 12
œ
œœœ
13
11 12
œœ
b
10 10
8 8
6
6 7 8
8 6
œœ œ
7 8
15
j œ
œœ œ
5 5 4
j 5 5 6
6
j œ
10
8
6
œ
8
j œ
œœ œ
j œ
6
5 5 6
6
j
E
b V b b œœœ
œ
²
H
8
œ
b
²9
j
œœ œ
œ
œœœ
œœ œ
œœ
7 8 6
8
6 7 8
8 7 8
7 8
j 5 5 6
11
sl.
A
œ
10
11
œ
11
j
œ
3
3
H
3
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
3
6
3
A
b
b V b b œœ œ 17
²
j œ
œœ .. œ.
j
5 5
5 5 6
6
4
b V b b œœ œ 19
4
5 5
œ
œ
œ
.. .
11 12 13 11
13
11 8
nœ
3 3 3 3
œœ
œœ
œœ
3
3
œ
3
œ ~~~ œ
.. ..
10 10
œœ
8 8
œœ œ
8
6
3
3 3
3 3 3
8 8
œ 3
8
œ
8
10
œ
3
4
œ
H
3
œ
œ
P
3
8
5
œ
H
3
3
5
3
j œ
œ
j
3
10 8
3
P
8
œ
œ
3
3
10 10
œ
j
œ
3
P
8 8
j œ
3 3
3
H
8 8
œœ
œœ
3
3
3 3 3 3
8 5 6 6
œœ .. œœ ..
6
œœ
œœ
œœ œœ
10
0
b V b b ˙˙˙˙ 21
23
œœ œ
b
4
b Vbb œ
œ
B /C
œ
3
6
œœœ œ
3
œ
6
3
j œ
œ
j
3
5 3
œ 1
4
b
E /G
b Vbb œ œ 25 1 3
j œ
A
œ
j
1
j œ j
3 3
b
6
U
œ œ
œ œ œ
œœ œ œ
3 3
5
5 3
4 5 3
4 5 3
4
4
4
4
4
œœ œ
œœ œ œ
H
Fine
written by Arianna Powell Transcription: Jan Jakut
May Irwin
E²
#### 4 V 4
C
œ œ œ œ œ
# -7
E²
¿ œ œœ œœ ¿¿ œœ œœ œ œ
œœ œ
S
œœ œ œ œ# œ œœ œœœœ
œœ œœ
3
P.M.
2
2
0
4 1
¿ ¿¿
H
0 1 2
E²
3
V
####
2
¿ ¿¿
4 1
2
5
V
0
7
V
####
2
2
0 1
C%
nœ
nœ œ nœ œ œ œ
8
7
8
9
12
H
14
sl.
19
16
14 16
18
4 4 4 4
# -7
#
D /F B/D
4
5 6 6
4 4 4
4
# -7
5 6 6
6 4
œœ œœ œ œ
5 6 6
5 6 6
4
12 10 13 11
#
9 9 11
4
9 0
œœœ œ œ nœ nœ
7
0 3
2
2
2
œ œ œ n œ nœ nœ
4 1
3
4
1
3
8
6
6
6
5
j œ
#
œ
7
9 9
7
PickUp Music
8 7
9 9
9 9
11 11
9 9
- 11
œ œ œœ œ œ œ œ
j
H
sl.
9
9
7
9
12
9 12
12
2 9
œ œ n œœ œj œ œ U œ nœ nœ Rit.
sl.
5 0
7 4
. ¿¿ 01. ¿
nœ œ
sl.
4
7 4
C
F@9
G@9
14 12 10 13 13 11
œœ œœ œœ œœ œœ œ œ
7 4
œœ ¿¿ œœ .. œ ¿ œ œ S
j
9 9
j
11 12
9 6
E²
j œœ
j
10
9
11
9
œœ œœ j œ œœ œœœ œœœ œ œ œ œœ œ œ 4 4 4 4
¿¿ ¿¿
H
5 6 6
12 14
16
H
9
11
S
H
7
8 9 10 11 13
6 9
F
H
¿¿ ¿
4 1
H
œ œ ¿¿¿ œœ œœ œœœ œœœ œœ œœœ œ œ œœ œ œ œ œ œ ¿ nœ
C
œœ ¿¿ œœ œ ¿ œ œ S
6 7
3
H H H sl.
# -7
H
0 1
E²
####
4 5 5 4 5 4 6 6 4 6 6 4 6 6 4 6 4 4 4 4
C
œœ ¿¿ œœ œ ¿ œ œ S 0
H
œœ œœ œœ œ œj œ œ œœ n œœ œ
3
3 H
# -7
œ œ œ œ œ œ œœ C
sl.
10
10 8
10
12
j
8 12 12 10
Fine
8 10