The PINK PANTHER Composed by Henri Mancini Arranged by Krzyztof Pelech and Jarema Klich for two Guitars I had the plea
Views 116 Downloads 1 File size 398KB
The PINK PANTHER Composed by Henri Mancini Arranged by Krzyztof Pelech and Jarema Klich for two Guitars
I had the pleasure of meeting Krzysztof Pełech and Jarema Klich in 1997 at the Espace Tonkin guitar festival in Lyon (France). Totally seduced by their complicity, and the quality of their game both in South American duets and in this subtle and fun version of the Pink Panther. For years, I tried to find the score, I asked Krzyztof, Cesary, the Wroclaw guitar company and others. I never found this score, and I wonder if it exists somewhere, so I decided to work on the transcription. I started in 2014, working from time to time a few hours, and I progressed slowly. It is difficult to separate the voices when there are two guitars. I tried with Widi 4.41, and with Audioscore without success. Finally, the best tools were the video of Krys and Yarema https://www.youtube.com/watch?v=GMp8ig9UbwE for some parts, and softwareTranscribe to fine tune. But I also had the precious help of Hervé, my guitar teacher and Gaël my nephew, excellent guitarist too. I also asked for help on VK.com (Russian social network). Lyuba looked for friends to help me, but most of all, I have to thank Yury especially, who had already worked on this arrangement and gave me his job. I am very happy to share this collective work, hoping that you will enjoy it and maybe you will improve it, because I am sure that everything is not perfect! Once again, my thoughts are with Jarema and her family. So, I contribute modestly to his memory. I also know that this transcription will please to a great guitarist, a friend of mine, who will recognize !!!
Maxime Charbonnier A San Remo le 22 novembre 2017
Adapté pour deux guitares par Krzyztof Pelech et Jarema Klich Trancrit par Maxime avec l'aide de Hervé, Gaël et Yury
The Pink Panther En mémoire de Jarema Klich (1968-2013)
Henri Mancini
Allegro
° #4 Guitar & 4 ‹ #4 Guitar & 4 Ó ¢ ‹
Guit.
Guit.
Œ
∑
‰™ r # œœ œœ ™™## œœ w w
˙ ˙
3
1
œ ™™# œ œ ™ # œ w œ œ œ ™# œ w
% ¿™ ¿ ¿¿J ™™ nœ œ™ œ r r ¿¿™™ ≈ ‰ ™ œ™ œ #œ ™™ œ ‰ ™ „œR œ ‰ ™ #œ œ™ œ œ™ ‰ „ ‰ ‚
9 ° #¿ & ‹
2
2
3
1
1
2
3
1
2
Tambora
#
Guit.
¢& ˙˙ ‹
™ ™ œ ™™ # œ œ ™ # œ ™ œ ¿ ™ œ œ œ ™# œ œ œœ ¿ œ œ
Guit.
° # #˙ & ‹
œ nœ œ œ œ œ ˙ ‰ 3
12
# & ¢ nœ ¿ ™ œ ‹ nœ nœ
3
1
3
1
3
Œ
#œ nœ ™ #œ œ œ ™# œ n œ ™ œ
‰ ™ #œr œ #ee ™™„ œ œ ee ™™ #œ ‰ 2
1
∏∏
1
3
¿™
∏∏
Guit.
¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿
5 ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ° # ¿ ¿™ ¿ ¿ & ‹ # œœ ™™ # œ n œ ™# œ n w ¢& ˙˙ ˙˙ œœ ™™## œœ œœ ™™## œœ w w # œn œ™ œ n w ‹
∏∏∏∏∏∏
Guit.
¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿ ¿™ ¿ ¿
3
3
¿ ™ nœ ¿ ™ œ # œ œ ™ # œ œœ ¿ ™ œ ¿™ œ ™ # œ ™ nœ œ# œ œ œ
Guit.
4
2
3
2
2
2
OO O
1
Guit.
# & ¢ ¿ ™ œ ™ œ # œ ™ œœ #nœœ ¿ ™ œ ˙ ‹ œ œ œ# œ™
Ó
° # & ‹ # ¢& ‹
Guit.
‰ ™ #œr œ#ee ™™ œ œ#ee ™™#œ
i
m
‰™ r # œ œœ ™™## œœ œœ ¿ ™ œ ¿ ™ #œ œ œ
IV V O # O œ nœ œ œ œ œ Ê Â Ó œ
° # nœ œ™ œ œ œ™ #˙ & œ™ œ œ™ 3 ‹ # ¿™ ¢& # œ n œ ™# œ n œ ¿ ™ œ ™ œ # œn œ™ œ n œ ‹ œ œ œ 22
Guit.
¿¿
or p
19
Guit.
¿ ¿™ ¿ ¿ ¿ ¿ 5
∏∏∏∏∏
1
1
BIX
BV
∏∏∏∏∏
‚nœ œ #˙ ° # œ™ œ™ œ™ œ & œ™ œ „ ‹ 15
Guit.
Harm
∏∏∏∏
2
Œ
3
3
¿™
œ n œ ¿ ™ œ œ ™## œœ œœ ™™## œœ
3 œ ™ œ œ™ œ r≈ j ™ ™ ™ ™ # œ n œ # œ n œ # œ n œ # œ n œ œ™ œ œ œ œ œ ˙ œ ‚
nœj
1
3
1
1
2
1
1
2
3 j ‰ œ™ nœnœ ™ œ œ™ œ ‰ œœ œ ¿ ¿
3
j ¿ ¿ ¿¿¿ 3
2
œœ
Ϫ
œ œ™™
r œ
3 ° # ‰™ r j œ œ œ œ œr ≈ œj œ œ œ œ œ œ #œnœ œ œ œ œ ˙ œ™ œ œ & œ œ 3 ‹ 3 3 3 # & ¿™ ¿™ ¿™ ¢ # œ n œ ™# œ n œ ¿ ™ œ ™ #œ œ œ ™ œ # œ n œ ™ ‹ œ œnœ œ œ nœ œ œ ™## œœ œ ™# œ œ
25
4
Guit.
Guit.
2
1
2
3
2
1
A‹6/F© A‹6
° # & ‹ # ¢& ‹ 28
Guit.
Guit.
œ œ œ œr ≈ œj ˙ Ó 3
1
˙ ˙
2
œœ Œ œœ
j œ™ œ œ œ™ œ n ˙
˙ ˙˙˙ Ó
7fr
œœ ™™ œ # Œ #œœ ™™ œœœ Œ
œœ œœ œœ œ™ œ œ 4 3
œœ œ
œœ ™™ œ™ œ œ œœ™™ œ
œœ œœ
œœœ œ œ œ™ œ œ œ Ó n œ ™ # œ œ™ # œ
A‹7(b5) F7
G5(b13)/A
7fr
7fr
n˙ ™ ° # #˙˙ ™™ & ˙Œ ™ ‹ # #œ & ¢ ™œ œ ‹ Ê 32
Guit.
Guit.
œœ ™™ œ œ ™ ÍÍÍ œœ™™ œœ #œœ ™™ œ nœ ™ #œ œ ™ œ œ ™ œ‚ œ#œ œ œ nœ œ œ™™ ‚ nœ œ ™ Ó ‰ œœ Œ nœœ œœ #œœ œœ ™™ œœ œœ œœ œœ œœ ™ n œ ™ œ™ œ œ  nœ #œ ™ œ™  œ #œ nœ ™ ‰ nœ 4
3
° # ·œ œ œ ‚œ & ‹ # #œœ & ¢ ‹ #œ ™ 35
Guit.
Guit.
1
1 3
F©Ø7 4fr
3
b œœ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œ œ œœ œ œ œœ ‰ J 3 3
œœ˙ 1
œœ bnnœœœ #œœ nœ j n œ ™ œ œ #œ œ nœ 7fr
9fr
Guit.
F©Ø7 7fr
gliss. œ œ # œ œ ˙ œ #œœ #œ #nœn œœ #œœœ ° # ˙˙ œ n œ œ ‰ œœ œ œ œ œ œ & ˙ J 3 ‹ 3 j # œœœ Œ œœœ ‰ œœ ‰ j œ & œ ¢ ‰‰ Œ œ œ œ ‹ œ J J œ 38
Guit.
9fr
3
œœ œ œœ j œ
#œ
A‹6
Bº7
A‹6
œœ œ œœ j œ
3
œ
A‹6
œœ œœ œ œœ J
1
1
Guit.
œ
AØ7
Guit.
j 3 œ œ ‰ j œ ™ ‰#œœ j Ó œ #œ #œ nœ œ œ nœ J
Guit.
Guit.
3ème reprise :
œ j‰œ #œ #œJ œ 3
3
1
3
œ œ ™ œ #œ œ ™ œ œ œ™ œ #œ œ ™ œ 1
1
3
Aº7
9fr
n#œœœ œœœ #œn œœ ##œœœ œ œ œ œ
3
3
Bº7
10fr
9fr
1
3
nœœ ™™™ œœ #nœœœ ™™™ œœœ # œ œ Œ Óœ Œ œ
D.S. al Coda nœ ° # ˙˙˙ ™™™ r ™ œœœœœœœœœœ Œ Œ Œ Œ ‰ ≈ œ & ˙™ #œ ™ 3 3 3 ‹ 3 BV # œœ ™™ nnœœ œœ nœœ œœ Œ Œ œ & ™ ¢ œ ™# œ œ ™ # œ œ œ œ œ nœ ˙ œ œ œ™# œ œ œ œ œ nœ ˙ ‹ œ 44
1
AØ7/C
Bº7
7fr
œœ Œ
3
1
œœ œ œœ j œ
œœ œ œ
œ
œœ œ œœ œ œ œ ‚ œ nœ „ 3 œ œ œ ‰ nœœ œœ œœ ‰ ‰ j œJ œ œJ œ 4
œœ n#œœœ #œœœ n#œœœ #nœn œœ #œœ œ œ œ œ
œœ œœ ™™ ˙˙ ° # #œœœ ™™™ #œ #œœœ #œœœ Œ #œœ œœ™™ ˙˙ & nœ ™ ‹ # #œœœn#œœœ ™™™#œœœ œœ#œœ ™™ œœ #œ œ ™ & nœ ™ œ™ Bend #œ ™ ¢ œ œ™ ‹ 4fr
r œ ‰
3
3
F©º7 41
1
3
7fr
4fr
3
1
1
3
˙ 3 œ œ œ œ ˙˙˙ rit.
œœ œ œ
˙˙Ó Œ ˙˙˙ ˙
7fr
The Pink Panther
Adapté pour deux guitares par Krzyztof Pelech et Jarema Klich Trancrit par Maxime avec l'aide de Hervé, Gaël et Yury
En mémoire de Jarema Klich (1968-2013) Henri Mancini
Ó r
° Gtr.
Gtr.
X
™
¢⁄
⁄
¢⁄
X X
X
6 4
X
X
3 1
™
6 5
™
X
4 5
Gtr.
¢⁄
5
™
9
5 3
4 2
Gtr.
¢⁄
8
X
X
6 4
5 5 5
X
X
X
™
X X
X X
X
6 7
™
X
X
™
™
™
j
™
‰™
X
0 4
6
4 2
X
™
X X
0 4
4
™
4
5
6 5
0
™
5
™
™
10
X 0
5 3
0
™ 5
™
™
0
6 5
0
5
?
X
7
6
7
™
™
r
X 5
™
4 2
™
4 5
5 0
5 3
‰™
X
™ 6
4 5 6
6 4
r
7 5
4 5
7 5
™
4 5
™
7
6 4
™ 0
7
6 4
X
™
™
™ ™
™
X
7 5
™ % ‰™ ™7
6
5 3
X
4 6
™
r
≈ ‰™
™
4 5 2 3
1
™ 0
r
X
™
7 5
™
3 1
X
™
X X X X X
X 3
X
7 5
X
r
‰™
Œ
7
™
7 5
7 5
7 5
X
X
™
4 5 2 3
3
3
X
X
7 5
1
™ X
™
X
™
™
7 5
X
3 1
Barré léger
9
X X
™
5 3
X 6 4
X
™
Harmonique ou sillet de tête 5
6 4
3
9
8
8
7 5
3
7 5
7
7 5 7
X X
ou p
™ 8
r
i m
4 2
6
IV
harm V
5
j
Œ
Ó
7
™
‰™
Ó
X 8 6
°
⁄
4 2
8
X 0
™
X
™
3 1
™
0
X
7 5 7
™
0
21
Gtr.
™
X
3
∏∏∏∏∏
⁄
X X
7
16
Gtr.
™
™
7
X
7 5
3 1
™
™
7 5
BIX
°
X
™
5 3
™
X X
™
11
Gtr.
X
⁄
° Gtr.
4 2
™
™
‰™
4Ó Guitare 4 ¢⁄ 6
Œ
X
∏∏∏
Guitare
4Ó ⁄ 4
∏∏∏∏∏∏
°
∏∏∏∏
Allegro
3
™ 5
™
5 3
2 0
6 4
3 5
™
™
X
X
1
™
™
4
3
?
™
™
?
0
4
3 1
0
3
™
4
™
X
0 0
™
?
X
0 0
3
™
3
™
4
3
™
X 3
3
1
j
3
‰
1
2
2
0
2
2
4
™
™
™
j
X 3 1
1
4 2
5 3
6 4
7 5
‰
™ 0
3
1
™
1 2
™
3
2 2
‰
3
X
X
j X
™
3
X
X
X
X
2 0
™™
r
0 0
0
0
2 Gtr.
Gtr.
°
25
⁄
¢⁄ °
‰™
r ™
3
j
2
2
2
1 4
Gtr.
™
°
6 4
Œ
8 7 9 7
5 5
0
Gtr.
⁄ Ó
¢⁄ °
5 3
5 5
5 5
2
3
7 7 7 6
Gtr.
⁄
7
5
™
1
1 0
3
1
1
5 5 5 4
¢⁄ ‰0 ‰
° Gtr.
⁄
Gtr.
¢⁄
X
J
™
2
j
Œ Œ
7 5 5 5
Ó ™
5 4 5
8 8 10
7 7 9
™
r
™
5 5
1
™™
5
5
5
5
™
5 5
Ó
2
1
5 5 5 4
5
5
10 8 8 7
2
5
Œ
™
5 5
8 7
2
4
0
™
4 2
1
0
Œ
Œ
™
0 0
5 4 5 3
5 4 5 3
j™
8 8
0
™
3
™ ÍÍÍ ™ 4
4
j
1
4
4
™ 7
™
™ 8 7
7
0
5
™
8 8
3
8 7 7
8
8 7
8 7
8 7
8 1
6 8 7 7
™
3
j3 j 6 6 8 8 7 ‰ 7
3
6 8 7
6 8 7
6 8 7 7
6 8 7
6 8 7
3 6 8 7 7
7
5
8
8
7 7
j
3
j
0 1
4
2
3
j
3 3 3 3 5 3
2
j
3 3 3 3 5 3
2
j
3 3 3 3 5 3
2
‰
3 3 3 3 5 3
3
Œ
5
0
3 3 4 2
2
j
3 3 4 2
j
‰ ‰
3 3 4 2
0
3
3
gliss.
5 5 5 4
8 7 9 7
10 9 10 9
11 10 11 10
10 9 10 9
j
‰ 7
‰
5 5 5 4
8
Œ
9 7 6
™
j 0
7
5 5
4 4
10 9 10 9
™
5 5
5 5
5
al Coda
‰
Œ
‰ ≈
6
™ 4 2
5 3
6 4
™ ™ ™ ™
8
3 7
5
7
™
5
8
7
10
6 8 7
Ó
3
5
™
7
7
8
4
7
10
6
9
6 8 7
5 7 6
7 5 7 5
7 7 7 5
™ ™
5 7 6
Œ
3
5
5 7
5 5 7 5
5
5
Œ
7 9
rit.
7
5 7 7 5
2
7
3
5
3 5 6
5 7
5 5 7 5
‰
6
8 7 8 7
j
3
0
8
3
10 9 10 9
j
3
5
r
11 10 12 10
3 4 2
3
5 5 5 4
™
11 10 12 10
j
3
6
Œ
7 5
‰
8 8 8 7
5 5 5 4
8
™ 7 5
™
™
Bend
Œ
5 5 5 4
8 7 9 7
j
3
Ó6
0
™
8 7 9 7
j
8
Œ ™
5 5 5 4
5 5
8
5 4 5
8 7 9 7
j
3
Ó
Œ 5 3
8 0
7 5
8
0
4 2
2
5 5 5 4
™
7
3ème reprise : D.S.
5 5 4
Œ
™
6
3
3
6 4
8 8 8 7
5
8
™ 5
4 5 2 3
1
3 3
Œ
™ j
™
™
5
8 8 10
8
5
2 0 2
™
3 1
1
™
5
™
1 0
4
™
5 5 7
‰ Ó
1
X
3 1
™
5 5 5 4
3
¢⁄ 44
5 5 5 4
Ó
‰
5 4 5
1
™
0
41
Gtr.
™
™
5 5 5 4
⁄
3 1 3 1
™
3 1
5 5
3
°
j
3
2
0
3
Gtr.
4 2
Œ
38
Gtr.
4
3
2
™
0
5
1 3 1 3
X 0 0
34
Gtr.
2
™
X 0
⁄ Ó
¢⁄
2 0 2
3
2
™
™
3
1
2
30
Gtr.
3
7 5 5 4
Ó755 7 7 5