Best of for Bass 12 SONGS INCLUDING Heartbreak Hotel • Suspicious Minds Joilhouse Rock• Canʼt Help Falling in Love 3 H
Views 113 Downloads 1 File size 2MB
Best of for Bass 12 SONGS INCLUDING Heartbreak Hotel • Suspicious Minds Joilhouse Rock• Canʼt Help Falling in Love
3 Heartbreak Hotel 4 Blue Suede Shoes 6 Hound Dog 9 Jailhouse Rock 11 Canʼt Help Falling in Love 13 Return to Sender 15 A Little Less Conversation 18 In the Ghetto 20 Suspicious Minds 24 The Wonder of You 26 Always on My Mind 29 Burning Love All transcriptions © Aidan Hampson
Visit Aidan Hampson online at www.aidanhampson.co.uk
Heartbreak Hotel Released in 1956 Double Bass: Bill Black
Elvis Presley
Swung q = 94 B7 E œE œ œ œ n œ œ œ œ A7œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
3 ° ?# # 4 # #4 ‰
recording sounds slightly flat
3 9 9 8 8
7 7 6 4
2
4 4
4
2
7 4
4
7
6
4
2
6
6
4
¢ ¤ 5
AE 9 ° ?# ## ° ™ œ Œ Ó # ¢™
B7 E œ œ œ œ n œ œ œ œ A7œ œ œ œ x3™ ü œ œ œ œœœ œ œ œ ™† œœ œ
2 2
¢ ¤
°™ ¢™
9 9 8 8
7 7 6 4
2
4
2
4
2
4 7
4
4
7
6
4
2
6
6
4
5
BE ° ?# ## œ œ œ œ # 17
4 2
A7
B7
œ œ œ œ
œ œ œ œ œ œ nœ œ
4
‘
‘
‘
6
E
‘ 2
4
6
4
2
2
4
5 6
4
2
6
6
¢ ¤
CE 25 ° ?# ## œ #
A7
2
œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ œ
Œ
Ó œ
2 9
9
8
8
7
7
6
4
2
2 4
2 4
¢ ¤
B7
30
° ?# ## # œ
µ
œ œ œ œ Œ œ
œ 4
9 6
4
7
FŒ„Š7 EŒ„Š7 œ œ #œ nœ n œ œ œ ‰ œ ˙™ ‰ J J
6
4
4
¢ ¤ 5
3
Copyright © Aidan Hampson
8
7
5
4
2
2
™ü ™†
Blue Suede Shoes From Elvis Presley (1956) Double Bass: Bill Black
Elvis Presley
Swung q = 190 µ
° ?# # 4 ‰ Œ #4
A
µ
A
µ
D9 A œ nœ œ œ œ œ œ œ n œ œ œ œ œ œ #œ œ
Ó Œ nœ œ Œ Œ nœ ˙ Ó 0
2
0
2
2
0
2
2
2 0
4
5
4
2
4
4
2 0
4
4
¢ ¤
E9
8
AAµ A œ Œ Œ nœ
A
° ?# # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ # 2
2
4
4
4
2
2
6
0
2
6
4
2
6
0
2
2
4
4
2
µ A
µ A
‘
‘
0
4
¢ ¤ 16
µ A
µ A
° ?# # 4 # ‘
µ A
‘
œ Œ Ó
µ
D9 A œ œ œ œ œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ #œ œ
2
2
‘
2
4
2
4
0
4
5
4
2
4
4
2 0
4
4
¢ ¤
E9 A 24 ° ?# # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ #
2
2
4
4
4 2
4
6
6
2
6
2
BA œ œ œ œ ‘
2
6
4
2
4
‘
2 4
2
4
4
2
4
¢ ¤
D9 A E9 32 ° ?# # œ nœ œ œ œ œ œ œ n œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ # #œ
2
0
2 4
2
0
4
5
4
4
2
2
2
4
2
4
4 4
2
4
2
6
6
4 2
6
6
4
¢ ¤
39
A
° ?# # œ œ œ œ œ # œ œ œ 2
2 2 4
CAµ A œ Œ Œ nœ
µ A
µ A
µ A
µ A
µ
4
œ Œ Ó ‘
2
4
µ A
0
‘
‘
‘
‘ 2
2 4
4
¢ ¤ Copyright © Aidan Hampson
4
D9
48
2
2
A
œ nœ œ œ œ œ œ œ
° ?# # œ œ œ œ # 4
2
4
0
4
5
4
œ œ œ œ
œ œ #œ œ
2
2
4
4
2 0
4
4
2
4
4
¢ ¤ 53
E9
A
œ
œ
œ
° ?# # œ #
œ œ
œ
œ
œ œ
œ
œ 4
2
6
4
6
œ
œ
œ
2
6
œ
2
2
6
4
2
4
4
2
4
¢ ¤
D œA œ œ n œ # œ œ œ œ œ n œ # œ n œ œ n œ œ n œ D9œ œ A ° ?# # œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ # 57
11 14
12
13 14 14 13
14 12 13 12
12 11 10
14
9
9
7
14
7
6
5
4
2
7
4
2
4
¢ ¤ E9
64
2
EA µ A µ A œ Œ Œ nœ œ Œ Œ nœ
A
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
° ?# # œ œ ˙ # 2
4
4
2
6
2 0
2
0
4
2
6
2
2
4
2
4
0
2
0
4
4
¢ ¤ µ
71
D9 A E9 œ œ œ œ œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ #œ œ œ
° ?# # œ Œ Ó # 2
2
2
2
2
2 0
4
5
4
2
2
4
2
4
2
2
4
4
4
2
2
4
4
4
¢ ¤ A
78
° ?# # œ œ nœ œ œ œ œ œ œ # œ œ œ 4
0
2
2
2
2
4
FA œ
œ œ œ œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ œ œ
2
4
2
4
2
4
2
4
4
2 4
2
2
2
4
4
0
4
4
4
¢ ¤ 85
D9
A
nœ ° ?# # œ #
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
#œ 2
0
œ
œ 4
5
4
2
2
4
2
4
2
4
4
2
4
¢ ¤ 89
E9
A
œ ° ?# # œ #
¢ ¤ 5
œ œ œ
4 2
œ
œ œ
6
6
4 2
6
6
™ ‰ œ 2
œ
U œ ‰ J ˙
2
2
nœ #œ 0
1
4
2
Hound Dog Released in 1956 Double Bass: Bill Black
Elvis Presley
q = 180
C
F
2 ° ?4
œ ‰ œJ œ œ
∑ 4
œ Œ œ œ
œ œ ‰ œJ œ
•
"You ain't nothin' but a..." 0
0
2
2
2
3
5
3
3
¢ ¤ recording sounds slightly sharp
C G C 7 œ F œ œ °? œ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Ó ‰J ‰J œ ‰ œJ œ œ Œ œ œ 2
5
0
3
4
2
2
3
3
µ
∑
7
5
3
3
2
0
3
3
¢ ¤ 14 A C °? ‰œœ œ œ J
‘
F œ œ œœ œ C œ œ œ œ ‰J ‰J œ Œ œ œ ‰ œJ œ œ
‘
0
0
2
2
2
3
5
2
3
5
0
3
2
3
3
¢ ¤
G
F C ° ? Œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Ó 21
4 2
3
BC œ ‰ œJ œ œ
µ
∑
5
‘
‘
0
5
3
3
2
0
2
3
3
3
¢ ¤
F C G F 29 œ œ œ °? Œ œ œ œ ‰œœ œ œ ‰œœ œ œ œ œ œ œ J J œ ‰ œJ œ œ œ Œ œ #œ œ ‰ J 0 2
2
5
2
3
5
0
3
4
2
3
2
3
4
7
5
3
3
2
0
3
¢ ¤
36
C
°? Œ Ó œ
µ
∑
CC œ ‰ œJ œ œ œ Œ œ œ œ ‰ œJ œ œ 0
0
2 3
3
‘
œ ‰ œJ œ œ
0
2 3
F
2
2
5
3
3
¢ ¤ Copyright © Aidan Hampson
6
C G C 43 œ F œ œ °? œ ‰œœ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰œœ œ ‰J J œ ‰ œJ œ œ Œ œ #œ J 2
5
0
3
4
2
2
3
4
7
‘
0
5
3
3
2
0
2
3
3
¢ ¤ 50 D C °? ‰œœ œ œ J
‘
F œ œ C œ œ œ œ œ œ ‰J œ ‰J œ Œ œ œ ‰ œJ œ œ
‘
0
0
2
2
3
2
5
2
3
5
0
3
2
3
3
¢ ¤ G F C 57 ° ? Œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Ó
4 2
3
EC œ ‰ œJ œ œ
µ
∑
5
‘
‘
0
5
3
3
2
0
2
3
3
3
¢ ¤ F C G F œ ‰ œJ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ ‰ œ œ œ œ ‰ œ œ #œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ J J
65 4
°? ‘
2
5
2
3
5
0
3
4
2
2
3
4
5
5
3
3
2
0
3
¢ ¤ 72
FC œ ‰ œJ œ œ
C
°? œ ‰ œJ œ œ
‘
0
F
œ ‰ œJ œ œ
4
‘
‘
‘
0
2
2
2
3
5
3
3
¢ ¤ C G C 79 œ F œ œ °? œ ‰œœ œ œ Œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Ó ‰J J œ Œ œ #œ
2
5
0
3
3
4
2
2
4
µ
∑
7
5
3
3
2
0
3
3
¢ ¤ 86 G C °? œ ‰ œJ œ œ
F 4
‘
‘
‘
œ ‰ œJ œ œ
0 2 3
¢ ¤ 7
2 3
œ ‰ œJ œ Œ
5
2 3
5
C
G
µ
C©6 C6
92
°? œ Œ œ œ
œ Œ œ #œ
œ ‰ œJ œ Œ
0
4
2 3
2 3
4
5
∑
œ œ œ Œ 5
4
2
U œ œ ˙ 0 2 3
¢ ¤
8
Jailhouse Rock From Jailhouse Rock EP (1957) Elvis Presley Electric Bass: Bill Black (Tune bass down 1 semitone: Eb Ab Db Gb )
q = 167
D
E¨
D
E¨
A E¨ w
D
2 °?b 4 ™ w b b4 œ 6
œ œ™ J
˙
7
D
D
E¨
2 œ œ™ J
˙
•
6
E¨
7
w •
6
7
¢ ¤ D
10
E¨ µ
A¨7
œ œ ™ >œ. Œ Ó J
°?b ˙ bb
E¨
œ œ œ œ œ œ œ œ
Œ
2 6
7
0
‘
œœ œ œ œ œœ œ œœœ
4
2
4 4
2
4 4
4
2
¢ ¤ 0
17
B¨7
A¨7
2
4
0
E¨
D
°?b œ œ œœ œ œ œ œ b b œ ùœ œ œ œ œœœ œ œœœ 4 2
¢ ¤ 25
ù6
6
2
6
0
4
E¨
D
˙
2
4 4
4
2
6
E¨
D
2 ˙
œ œ™ J
7
•
6
A¨7
Œ
E¨
œœœ œ œ œ œ œ 2
6
D
4 4
E¨ µ
œ œ ™ >œ. Œ Ó J
7
4 4
2
4 4 0
°?b w bb
B E¨ w
4 4
7
0
œ œ œ œ œ œ œ œ œ
‘
4
2
4 4
2
4
4
2
¢ ¤ 0
33
B¨7
A¨7
2
4
0
E¨
D
°?b œ œ œœ œ œ œ œ b b œ ùœ œ œ œ œœœ œ œ œ 4 2
¢ ¤ 41
6
ù6
4
D
˙
2
4 4
4
E¨ µ
œ œ ™ >œ. Œ Ó J 6
D
E¨
D
2 ˙
œ œ™ J
•
2
4
7
6
4 4
A¨7
E¨
œ œœ œ œœœ œ Œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œœœ 2
7
4
2
4 4 0
E¨
°?b w bb
2 0
C E¨ w
4 4
7
0
4 4
4 4
2 0
4
4 4
2
¢ ¤ 0
9
2
4
Copyright © Aidan Hampson
0
4 4
4 4
B¨7
48
A¨7
D A¨7
E¨
°?b œ œ œ œ œ œ œ œ b b œ œ œ œ œ ùœ œ œ œ œœœ œ œ œ 2
4 4
2
2
2 0
4
2
4 4
2
ù
4 4
55
6
6
¢ ¤
0
E¨
œ bœ œ œ œ œ œ œ 2
4
4
2
4
0
4
5
4
2
4
4
4 4
B¨7
A¨7
E¨
D
°?b œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œ™ b b nœ œ œ œ œ œ œ œ œ ùœ œ œ œ œ 2 2
4
4
4
4
2
2
ù6
¢ ¤ 0
4
4
E E¨ 61 °?b w bb
D
E¨
D
6
2
6
0
4
E¨
4
2
2
4
4
D
2
4 4
4 2
E¨ µ
6
A¨7
2 ˙ œ œ™ J
˙ œ œ ™ >œ. Œ Ó J
w •
œ œœ œ œ œ œ œ œ
Œ
2 7
6
7
6
7
0
4 4
4 4
¢ ¤ 0
E¨
70
B¨7
A¨7
2
4
E¨
D
° ? b bœ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œùœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ bb œ 5
4
2
2 4
2
4 4
4 4
2
2
¢ ¤ 0
F E¨ 77 °?b w bb
4 4
4 4
D
E¨
D
6
2
ù6
0
E¨
D
4
2
2
4 4
4 4 2
4
E¨ µ
4
2
6
A¨7
2 œ œ™ J
˙
˙ œ œ™ ˙ Ó J
w •
œ œœ œ œ œ œ œ œ
Œ
2 7
6
7
6
7
0
4 4
4 4
¢ ¤ 0
E¨
86
B¨7
2
4
A¨7
E¨
°?b œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œ œ bb œ œ œ œœ ù œ œœ 2 4
2
2 4
2
4
4 4
2
2
¢ ¤ 0
D
92
4
E¨
4
4
D
4
6
ù6
2 0
4
E¨
4
4
D
2 4
E¨
4
2
4
repeat to fade D
2 °?b œ b b œ œ ‰ œ™
w
2 4
¢ ¤
2
6
7
œ œ œ ° œ ¢ ° 2 4 2 4 ¢
™™
œ œ œ œ œ œ œ œ
™ ™
2 2 0
4
4
2
4
•
™™ ü † ™ü ™†
4
10
Can’t Help Falling in Love From Blue Hawaii (1961) Double Bass: Bob Moore q. = 68
D
Elvis Presley
A D F©‹ ˙ ™ œ™ œ œ œ ˙ ™ ˙™
A
D
° ?# 12 ˙ ™ #8 ˙™ 5
0
D/A
5
0
0 2 4
B‹
G
˙™ ˙™
˙™ ˙™
˙™ ˙™
3
0
5
2
D/F©
A/E
A
0
G
A
˙™ ˙™
0
0
¢ ¤ 2
B‹
8
E‹/G E‹
D/A
A
D
BD œ™ ˙ ™
D/A
Ϫ
° ?# # œ ™ œ œ œ œ™ œ™ ˙ ™
˙™ ˙™
2
F©‹
3
B‹
G
˙™
D/F©
œ ™ œ™ ˙ ™
˙™
˙™
2 0 4 5
2
2
0
0
5
0
5
2
2
0
¢ ¤ 2
3
2
C A/E
14
A
G
° ?# # ™ ˙™ ˙
A
B‹
E‹/G E‹
˙™ ˙™
0 4 5 0
D/A
A
D
œ™ œ ™ œ œ œ œ™ ˙ ™ ˙ ™
0
D/A
F©‹
˙ ™ œ™ œ ™
C©7
F©‹ C©7
˙ ™ œ™ œ™
‘
2
2
0
0
5
0
5
4
4
¢ ¤ 0
21
F©‹
° ?# #
3
C©7
2
F©‹
B7
E‹
A7
Ϫ
Ϫ
œ œ œ™ œ œ œ œ™ ™ œ œ œ™
‘
DD ˙™
F©‹
B‹
˙™
œ ™ œ™
2
2
˙™ 2
4
0
4
2
0
2
2
0
5
0
¢ ¤ 2
26
G
° ?# # ˙™
D/F©
A/E
2
A
G
˙™ ˙™
˙™
2
0
˙™
A
B‹
E‹/G E‹
˙™
œ™ œ™ œ™ œ œ œ ˙™
0
2
0 4 5 0
D/A
A
D
D/A
˙™
œ™ œ ™
5
0
˙™
2 0
0
5
¢ ¤ 3
3
E F©‹ C©7 F©‹ 32 ° ?# # œ # ˙ ™ œ™ œ#œ ˙ ™
C©7
F©‹
œ™ œ#œ#œ
C©7
F©‹
œ™ ‘
B7
E‹
A7
œ™ œ œ™ œ œ œ ™ œ œ™ œ™ œ œ 2
3 4
4
6
4
3 4
6
4
0
4
2
¢ ¤ 2
11
2
Copyright © Aidan Hampson
4
2
0 2
0
FD 37 ° ?# ˙ ™ #
F©‹
B‹
˙™ ˙™
G
D/F©
œ ™ œ™ ˙ ™
A/E
˙™
˙™
2
0
A
G
A
B‹
E‹/G E‹
œ™ œ™ ˙ ™
˙™
œ™ œ œ œ
0
0
2
Ϫ Ϫ
0 4 5 5
2
2
0
0
2
¢ ¤ 2
D/A
A
3
D
D/A
G
3
A
B‹
E‹/G E‹
˙™
œ œ™ œ™ œ™ œ œ
0
2
D/A
A
D
43
° ?# # ˙™
˙™ ˙™
™ œ™ œ
˙™
0 0
0
5
0
5
4
5
U w™
U ∑
2 0
¢ ¤ 3
12
Return to Sender From Girls! Girls! Girls! (1962) Double Bass: Ray Seigel
Elvis Presley
Swung q = 132 E¨
C‹
œ œ œ œ
œ œ œ œ
°?b 4‰ Ó b b4
F‹
B¨7
œ œ œ œ
œ œ œ œ œ œ
5 5
8
5
5
6
5
3
3
6
6
6
5
5
3
8
¢ ¤ 6
A E¨ 5 °?b œ bb
C‹
F‹
6
B¨7
œ œ œ œ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ
œ œ
œ œ 5
5
8
5
5
6
3
3
6
6
6
6
5
3
8
¢ ¤ 6
9
E¨
C‹
F‹
B¨7
E¨
œ
°?b œ bb
µ
œ
œ
œ
œ
œ œ
œ œ Œ
œ
Ó
œ œ
5
8
5
5
6
5
3
3
3
8
3
6
¢ ¤ 6
B¨7 A¨ B A¨ °?b œœœ bb œœœœ œ œ
2B¨7
13
6 3
A¨
2B¨7
•
E¨
E¨7
œ œ œ œ œ bœ œ œ œ œ œ œ œ
•
5
5
6
A¨
8
8
5
6 6
6
6
4
3
3
6
¢ ¤ 4
4
6
6
6
4
B¨7 A¨ B¨7 F7 B¨7 22 °?b œœ œœœ œ œ œ œ œ œ œ nœ œ œ nœ œ œ œ œ œ nœ œ b œ œ œ œ œ bb œ œ œ œ
6
6
6
8
6
6 8 5
6
8
7 8
10
7
8
10
8
7 8
8
8
8
6
5 5
10
8 5
¢ ¤ 6
6
4
6
C E¨ C‹ F‹ B¨7 E¨ C‹ F‹ B¨7 29 œ œ œ œ œ œ °?b œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ bb œ 3 5 5 6
8
5
5 3
3 6
6
6
6
3
5
5 8
¢ ¤ 6
13
Copyright © Aidan Hampson
6
8
5
5 3
3 6
3
3
8
8
36
D A¨
E¨ µ
B¨7
A¨
B¨7
A¨
B¨7
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
°?b œ Œ Ó bb
6 6
3
5
6
6
8
3
6
3
8
5
3
6
8
3
8
¢ ¤ 4
43
E¨
4
6
8
4
E A¨
E¨7
° ? b œ œ œ œœ œ œ œ œ bb
5
6
5 8
œ œ œ œ œ
6
6
6
6
8
3
6
3
4
6
E¨ F7 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ nœ œ
5
6
6
6 6
5
6
8
5
5
6
6
B¨7
A¨
8
5 8
7
10
7
8
¢ ¤ 4
4
F A¨
B¨ µ
50
°?b œ œ œ œ Œ Ó œ bb
œ œœ Ó
8 8
6
8
B¨7
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
8 5
6
8
3
6
6
8
5
3
6
3
8
8
¢ ¤ 8
57
4
A¨
B¨7
E¨
4
6
E¨7
4
A¨
6
B¨7
3
A¨
°?b œ œ œœ œ œ œ œœ œ œ œœ œœœ œ œ œ œ œ bb œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ
6 3
6
3
8 5
5
8
8
5 8
5
6
6
6
6
8
3
6
6
3
8
8
6 6
¢ ¤ 4
64
6
fade out B¨7
6
A¨
4
B¨7
4
A¨
6
6
B¨7
4
A¨
œ œ œœ œ œ œœ °?b œ œ œœ œ œœœ œ œ œ œ œ œ bb œ œ œ œ œ œ
6
8
5
6
8
6 6
8 6
8
8
6
8
6
8
6
8
5
6
8
6 6
¢ ¤ 6
4
6
4
6
4
14
A Little Less Conversation Released in 1968 Bass: Larry Knechtel
Elvis Presley
q = 115
A7
D7
2 ° ?# # 4 ‰ #4
œ œ ™ œ œ#œ œ œnœnœ œ œ œ ™ œ œ#œ œ œ œnœnœ œ œœ œœ
∑
2
drum fill
7 7 0
0
0
5
5 7
7 7
6 7
0
0
0
5 5
5 7
6 7 7
¢ ¤
6
A7
D7
A A7
µ
° ?# # œ œ ™ œ œ#œ œ œ œnœnœ œ œ#œ œ ùœ œ œnœ#œ œ œ œ # œœ œ 7 7 0
0
0
5 5
5 7
6 7 7
0
5
6 7
ù9
7
5
D7
œ œ ™nœ œ#œ œ œ œnœnœ œ œœ
5 6
7 7
7
0
0
0
5 5
5 7
6 7 7
¢ ¤ 9
A7
D7
A7
D7
A7
D7
A
C
° ?# # œœ ™ œ œ#œœ œœnœœ œœ ™nœ œ#œœ œnœ œ œœ œ nœœ œœ œ # œœ œœ œ œ œnœ œ #œ œ œ œ nœ œœ œœ 2 2 7 7 0 0
5 7 5
6 7
7 7
7
5
0 0
5
7
7 7
6 7
0 0
7 0
2
5 7
5
6 7
0 0
3
3 3 0 0
¢ ¤ 13
D
G
A
E
A7
D7
A7
D7
° ?# # œ œ ™ nœ œ œœœ #œœ œ ™ œœœœœ œœnœœ nœj #œ œ œœ ≈ œœœœ œ # J œœ œœ œ œ ≈ œ#œnœ œœ œœœ 5
5 5
5 5
5 5
6 7
5
7
5 7
0 0
7 7 7 7 7
6
7
0 0
7
5 5 5 5
7 7
0 0
7
6
5 5 5 5 7 7
¢ ¤
B A7 D7 A7 D7 A7 D7 17 ™ ° ?# # œ œ œ œ œ #œ œnœ œ n œ œ œ ‰ # œ n œ œ œ # œ œ n œ œ # œ œ ≈ œ #œnœ œ œ œ œ œ œ œ 6 0
0
7
6
5
5 5
7
5 7 0
0
7
6
5 5 5
6
7
7
0
7
0
5
5 5
6
7
¢ ¤
20
A7
C A7
D7
° ?# # œ ™ œnœ œ œ œ#œ œ # œ œ
D7
0
7 7
5
5 5 5
6 7
0
0
7 5
D7
œ ™ nœ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ
7 5
¢ ¤ 15
œœ
œ œ
7 0
A7
œ ™ nœ œ œ œ#œ œ
Copyright © Aidan Hampson
6
7
7 0
0
7 5
7 5
6 6
7
A7 D7 A7 D7 A C 23 nœ œ ° ?# # œ œ nœ œ œ œ#œ œ œnœ œ œ œ nœ œ œ#œ œ œnœ œ œœ # œ œ œ œ™ œ œ™ œ nœ œ œ œ 2 2 7 7 0
7
0
0
5
5 7 5
6
7
7
7
0
0
5
5
5
5 7 5
6
7
0
0
3
3
3 0
¢ ¤ 26
D
G
A
E
A7
D7
A7
D7
° ?# # œ œœ œ œ œb œ nœ œ œœ œœ œ œ œ # œ n œ œœ œ # œ # œ œ nœ≈ œ™ J œœœ œœ œ œ œ œ#œnœ œœ œœ ‰ J 7
5
5
5 5
8
5
5 5
0 0
7
7
5 7 7 7 7
0 0
7 7
6
5 5 5
6 7
0 0
7
6
5 5 5
7
¢ ¤
D µ 30 ° ?# # # w
A
2 œ œ œnœ œ œ # œ #œ œ œ œ œ 9
0
0
5
7
5
•
œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ
5
6 7
6
7
0
0
0
0 0
0
0
0
¢ ¤ 35
C
D
E
° ?# # # nœ œ œ œœ œ œ™ œ œ œ œ œ œœ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ w 3 3 3 3 3
3
3 3
5 5 5 5 5
5 5 5 5
7 7 7 7 7 7 7 7
7 7 7 7 7 7 7 7
¢ ¤ 0
E A7 D7 A7 D7 A7 D7 40 ° ?# # œ n œ œ œ œ # œ œ œ œ #œnœ œ œ#œ œ œ œ œ œ #œnœ œ œ œ œ œ œ #œnœ œ œ#œ œ 5 0
0
7
7
6
5
5
6
7
0
0
7
7
6
5
7
5
5
7
7
0
0
7
6
5
5
6
7
¢ ¤ 43
A7
D7
A
C
D
G
A
E
° ?# # œœœœnœnœœ#œ œœ œ œ # œœ nœ œ œ œ œnœ œœœ œœ‰ œ œ œ ™nœ œ œ œ œ œ œ œ œ#œœ œœ œnœ 7 7 7 7
5
0 0
5
A7
D7
2 7
6
6
3
0 0
5 0
3
0 3
0
5 5 5 7
5
5 5
0 0 7 5
7
6 7 7 7
¢ ¤ 47
A7
D7
A7
D7
A7
D7
° ?# # œ œ œ œnœ #œ œnœ œ œ œ#œnœ œ#œ œ œ œ#œnœ œ#œnœ œ # œ œ œnœ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ 7 0
0
7 0
5
0 5
6
7 0
0
0
7
5 7 5 0
6
7
7 0
7 7
6
5
5
6
7
0
5 7 7
6
5
5
6
¢ ¤ 16
51
A7
D7
A7
D7
A7
D7
A7
D7
° ?# # œ œ#œnœ œ œ#œ œ œ œœœnœ œ#œœnœœ œœœnœœ#œœœœnœœ œœ œ # œ n œ œ œ # œ œ # œ œœ œœ œœ 7 0
7 7
6
5 5
6
7
0 0
5 7 7 7
5 5
7
6 7
0 0 7 7
6
5 5
6 6 7
0 0
5 7 7 7
5 5
6 6 7 7
¢ ¤ begin fade
55
A7
A7 n œ # œ
D7
° ?# # œ œ œ œ#œnœ œ œ#œ œ œ # œ œ 12 13 7
œ™ D7 œ n œ # œ n œ D7 œ #œ A7 nœ ≈ J nœ nœ œ œnœ œ œ œ#œ œ œ œ 14
7
0
14 0
7 7
6
5
5
6 6 7
14
13
12 11
0
8
7 0
0
7
5 5 0 5
6 6 6 7
¢ ¤ A7
D7
A7
D7
A7
58
D7 . œ œnœ œ œ œ œ œ
° ?# # œ œ œ#œnœ. œ œ œ œ œ œ. œ œ#œ œ # œœ œ œ œœ J J ¢ ¤
17
7 7
6
5 5
7
0 0
14 14 7 5 5
6 7
0 0
D7
œ nœ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ 12
7 0 0
A7
12 14 12 14
7 0 0
5 0 5 0 5
6 7
In the Ghetto From From Elvis in Memphis (1969) Bass: Mike Leech
Elvis Presley
q = 88
B¨ E¨/B¨
° ? b4 b 4w
B¨
E¨/B¨ B¨
w
A B¨ E¨/B¨ B¨ w w
E¨/B¨ B¨ D‹
E¨
F
˙
œ ™ œ œ œ™ œJ œ ™ œ ˙ ™ œ
0
0
0 1
1
1
B¨ E¨/B¨
œ™ œ
0 3
1
3
1
0
1
1
¢ ¤ 1
8
B¨
E¨/B¨ B¨
B¨
°?b b w
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨ B¨
D‹
E¨
œ œ™ J
œ œ œ™
œ™ œ œ™
œ w
F
w
œœ 0 0 1
1
0
0
0
3
1
3
1
0
¢ ¤ 1
13
B¨
°?b b ˙
E¨/B¨
B¨
œ œ™œ ˙
BF E¨ B¨ E¨ F ™ ™ ™ œ œ œ œœ œœ œœ œ œ œ™ œ œ œ œ œ ™ œ œ ™ œ œ™ œ œ™ ™ œœ œ œ™ œœ œ
E¨/B¨ B¨
0 0 1
1
1
1
1
3
3 3
3 3
3 3 5 3
1
0 1 0
3
1 3 1
1
0 1
3
3 3
0 1
0
¢ ¤ 1
18
B¨
F
E¨
rit. E¨
B¨
D‹
0 3 1
1 1
1 1
1
3
3 3
3 3 3
3 3
3 0
1
1 1
1 1
0 0 1
C‹7
F
U ˙
°?b ™ ™ b œ ™ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ™ œ œ ™ œ œ ™ œ ˙
˙ ˙
1
0
3
1 1
3
¢ ¤ a tempo
23 C B¨ °?b b
E¨/B¨
B¨
∑
˙™
E¨/B¨ B¨
D‹
E¨
œ œ œ™
Ϫ
˙
F
œ nœ œ
œ
œ œ nœ œ 0 0
1
0
0 3
1
2
3
1
¢ ¤ 0
27
B¨
°?b b ˙
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨ B¨
B¨
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨ B¨
1
D‹
œ œ™ œ ˙
˙
˙
˙
˙
Ϫ
œ œ œ œ™ œ œ™
1
1
1
1
1
1
1
œœ 0
0 1
1
1
0
0
3
3
¢ ¤ Copyright © Aidan Hampson
18
32
E¨
F
° ? b œ™ b
B¨
œ nœ œ
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨
œ
œ™ œ œ
œ™ œ œ™
1
1
1
B¨
œ nœ œ œ ˙
œ nœ
0 1
2
3
0 0
1
1
2
1
¢ ¤ 0
1
a tempo rit. E¨
E¨ B¨ 35 D F ° ? b œ ™ œ œ ™ œ œ ™ œ ™ œ™ œ œ™ œ œ b œ œ™ œ œ™ œ ˙
3
3 3
3 3
0 3
0
1
1 1
0 0 1
D‹
C‹7
E B¨
F
E¨/B¨ B¨
E¨/B¨ B¨
U ˙ ˙
∑
˙™
˙
1
0
œ œœ
3
1 1
3
1
1 3
¢ ¤
41
D‹
E¨
F
B¨
E¨/B¨
° ? b œ œ ™ œ œ ™ œ œ œ™ œnœ œ œ b nœ œ œ ˙ 0 0
0 0
B¨
E¨/B¨ B¨ B¨
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨ B¨
œ œ™ œ ˙
˙
˙
˙
˙
j œ™ œ
1
1
1
1
1
1
B¨
E¨/B¨ B¨
0 3
1
2 3 1
1
1
3
¢ ¤ 0 1 3
rit.
47
D‹
E¨
F
B¨ E¨/B¨
B¨
F B¨ E¨/B¨ œ œ™ œ ˙
E¨/B¨ B¨
U ˙
° ? b œ œ™ œ œ™ œ œ ˙ b
∑
œ œ™ œ ˙
œ œ™ œ œ™ œœ
0 0
0 0
3
1
3 1
1 1
1
1 1
1
1 1
0
¢ ¤ 1
B¨
E¨/B¨
B¨
E¨/B¨
B¨
B¨
E¨/B¨
B¨
53
°?b b œ œ™ œ œ œ™ œ
1
3 1
1
œ œ™ œ œ œ™ œ
1
1 1
‘
begin fade E¨/B¨ B¨ B¨ E¨/B¨ 4
B¨
‘
œ œ™ œ ˙
‘
1
1
E¨/B¨ B¨
1 1
¢ ¤
59
B¨
°?b b œ
1
E¨/B¨
B¨
œ™ œ œ œ™ œ ¿ œ œ œ 1
1
1
0
1
E¨/B¨
B¨
B¨
œ ™ œ œ œ ™ œn œ œ œ 1
1
1
0
¢ ¤ X
19
1
0
1
E¨/B¨
‘
B¨
E¨/B¨ B¨
‘
Suspicious Minds Released in 1969 Bass: Mike Leech
Elvis Presley
q = 114 G C/G
G
AG C/G G C/G C F/C œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ j œ ‰ œj œ ‰ œj J J J œ
C/G
° ?# 4 œ œ œ œ œ œ œ ‰ J ‰ J ‰ J ‰ œ 4 J 5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
2
3
3
3
3
¢ ¤ 6
C
F/C
D
C
G
C/G
G
C/G
° ?# j j j j œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œJ œ ‰ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ J J J 5 3
3
3
3
5
5
5
5
3
3
3
5
5
5
3
5
5
5
3 5 3 5
¢ ¤ G C/G G C/G C F/C C F/C 11 . . . D ° ?# œ œ ‰ œ œ œ ‰ œ œ œ ‰ œ œ. œ œ œ j œ œ ‰ œj œ œ ‰ œj œ œ ‰ œj œ œ œ#œ œ œ ‰ œ œ œ œ œ J J J 5 5
5 5
5 5
5
5
5
5
5 5
5
3 3
3 3
3 3
3
3
4
5 5
5
5
¢ ¤ 3
3
3
3
5
5
5
B C. . C D C B‹ D G. 16 . ° ?# œ œ ‰ œj œ œ œ#œ œ œ œ œnœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ™ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ 5 3 3
3
3
4
5 5 5 5
3 3 3 3
2 2 2 2 3
5
3
5
3
3
3 2 0
5
5
5
5 0
1
¢ ¤ 3
3
3
3
2
3
B‹7 C D E‹ B‹7 C 21 . . . . ° ?# . . œ œ œ œ œ œ œ # œ œ œ œ œ œ œ #œ œ œ œ œ#œ nœ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ
2
2
2
1 2
3
3
4 5
5
6
7 7 7
7 7 0
1
2 2 2
2
2 2
3 3 3
3
3
4
¢ ¤ 2
2
0
3
5
7
2
2
3
3
CG C/G G C/G C F/C C F/C ° ?# œ œ œ œ œ œ. œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ ‰ j j j j j J J J œ œ ‰ œœ ‰œ œ ‰œœ ‰ œ 26
D7
5 5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
2
3
3
3
3
3
3
3
3
¢ ¤ 31
D
C
G
C/G
G
C/G
G
C/G
° ?# œ ‰ œ œ ‰ œ ‰ œj œ ‰ œj œ ‰ œJ œ ‰ œJ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œ œ œ ‰ œ œ J J J J 5 5
5
5
5
3
3
3
5
5
5
3
5
5
5
5 3 5 3 5
5
5 5
5 5
¢ ¤ Copyright © Aidan Hampson
20
G C/G C F/C F/C D C 36 . . . C . . ° ?# œ œ ‰ œ œ. œ œ. œ j j ‰ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ #œ nœ œ œ œ œ œ œ œ J
5 5
5
5
5
5
5
3 3
3
3
3 3
3
3
4
5 5 5
5
5
4
3 3 3
3 3
3
¢ ¤ 3
3
3
3
3
5
5
3
3
D C. . D C B‹ D G B‹7 41 . . ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ™ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ #œ œ œ œ œ œ 5 5 5 5 5 3 3 3 3
2 2 2 2 3
5
3
5
3
3
3 2 0
5
5
5
5 0
1
2
2
2
1 2
¢ ¤ 3
3
2
3
2
2
0
C D E‹ B‹7 C B 46 . . . B(“4) ° ?# œ œ œ#œ œ œ œ. #œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 86 œ
3
3
4 5 5 5
6
7 7 7
2 0
1
2 2 2
2
2
3 3 3
3
3
2 2 2 2 2 2 2
¢ ¤ 3
7 0
2
2
2
3
3
3
q. = 48
E E‹ B‹7 C D E‹ B‹7 C D ° ?# 6 œ™ œ j j j j j j œ 8 #œ œ ™ œ œ œ™ œ œ œ ™ ‰ œ#œ œ™ œ #œ œ ™ œ œ œ™ œ œ œ ™ ‰ œ 51
2
2 4 1
2
2
3
3
5
5
6
7
1
2
2
3
3
5
¢ ¤ 59
G
C
q = 117 D
G
FG C/G œ œ œ. œ œ œ œ. œ
° ?# œ™ ‰ œ œ™ œ œJ 4 œ œ œ œ 4 œ œ œ™ ‰ œ 5
2 0
2
4
5
5
5
3
5
5
5
5
5
5
5
5
G
C/G
œ. œ œ œ œ œœœ
5
5
5 5
5
5 5
5
¢ ¤ 3
3
3
C F/C D C G C/G 65 . . F/C . C. . . ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
2 3 3 3
3 3 3
3 2 0
3
3
4
5 5 5
5 5
5
3 3 3
3
4
5 5 5
3
5 5 5 5
3 5
¢ ¤ 3
G
3
3
C/G
3
5
5
3
G
C/G G C/G C F/C C F/C . . . . . . ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œœ œœœ œœ œ œ œ œ 70
5 3 5
5 5 5 3 5
3 5
5
5 5
5
5
2
3 3 3
3 2 0
3 3 3
3
3
¢ ¤ 3 3 3
21
3
3 3 3
3 3 3
3
3
3
3
3
4
D C G C/G G C/G 75 ° ?# œ œ œ. œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ œœ œ œ #œ nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œœœ
2 5
5
5
5
5
4
3
3
3
3
4
5
5
5
5
5 3 5
5
5
3 5
3 5
3 5 5
¢ ¤ 5
5
3
3
3
3
3
3
C/G G C/G C C D 79 G G . . F/C. . F/C. ° ?# œ œ œ œ. œ. œ œ œ œ. œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ#œ
5 5 5
5 5
5
5 5 5
5
5
5 5
5 5
2
3 3 3
3 2 0
3 3 3
3 2 3
4
5 5 5
5
5
4
¢ ¤ 3
3
3
5
5
C G C/G G C/G G C/G G C/G 84 . . œ ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ nœ œ œ œ œ œ œœœœ œ œœ œ œ œœœ œœœ œ œ
2 4 3 3 3
5 5 5
3 5
5 5 5 3 5
5 5 5
3 5
3 5
3 5 3 5 3 5
5
5 5
5
5
5
2
¢ ¤ 3
3 3 3
3
3 3 3
3 3 3
C C F/C D C G C/G 89 . . F/C . . ° ?# œ œ œ œ œœœœ n œ # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ#œ nœ œùœ œ œ
2 2 3 3 3
3 3
2
3 2 0
3 2 3
4
5 5 5
5
5
4
3 3
¢ ¤ 3
3
3
5
5
3
4
5 5 5 5 5 5 5 5
ù5
G C/G G G C/G C 94 . F/C. . C/G . œ. ° ?# œ œ œ œ œ œj œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœœœœœœœ œ œ œ œ œ œ œœ
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
3 5 3 5 3 5 3 5 3 5
3
5
3 0
5
5
5
5
5
2
3
3
3
3
2
0
¢ ¤ 3
3
C D C G C/G G C/G 98 . . F/C. . ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ#œ nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œœ œ œ œ œ œœ œ
2 4 3 3 3
3 2 3
4
5 5 5
5
5
4
3 3 3
5 5 5
3 5
5 5 5 3 5
3 5
3 5
3 5 3 5 3 5
¢ ¤ 3
103
° ?#
5
5
3
3 3 3
3
G
G C/G C C F/C D . . F/C . . . C/G . . œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œœœœ
5 5 5 5
5 5
5
5 5
2
3 3 3
3 3
2
3 2 0
3 2 3
4
5 5 5
5
5
4
¢ ¤ 3 3 3
3 3 3
3
3
3
5
5
22
C G C/G G C/G G C/G G C/G 108 . . . . . . ° ?# nœ œùœ œ œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœœœœœœ œœ œj œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
2 2
3
4
5
5 5 5 5 5 5
5 5 5
5
5
5 5 5
5
5
5
3 3
¢ ¤
ù5
3 5 3 5 3 5 3 5 3 5
3 5 3 0
5
5
5
5
5
2
3
C C D C G C/G 113 . . F/C. . F/C. . ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œ œ œ œ œ œ#œ nœ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œœ
2 4 3 3 3
3 2 0
3 3 3
3 2 3
4
5 5 5
5
5
4
3 3 3
5 5 5
3 5
3 5
3 5
¢ ¤ 3
118
G
3
3
C/G
5
G
C/G
5
G
3
C/G
3 3 3
C
fade out C F/C .
F/C
. . . œ œ œ. . œ ° ?# œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ#œ œ œœ œ œ œœœœ 5
5
5 5 5 3 5
3 5 3 5 3 5
5
5 5
5
5
5
2
3 3 3
3 3
2
3 2 0
3 2 3
¢ ¤ 3
3 3 3
3 3 3
D C 123 ° ?# œ œ œ. œ œ œ œ #œ nœ œ ùœ
3
5
5
5
5
5
4
3
3
5
3
G
C/G
œ
œ
œ œ œ œ
œ œ nœ #œ œ 2
5
¢ ¤
3
2
3
4
œ
5
ù5
5
5
3
5
5
5
3
G C/G G G C/G 126 . C/G . . ° ?# œ œ œ œ œ œj œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
3
¢ ¤
23
5
3
5
3
5
3
5
3
5
3
5
3
0
5
5
5
5
5
2
4
The Wonder of You From On Stage (1970) Bass: Jerry Scheff
Elvis Presley
q. = 90 D
E‹ D7/F©
¿ œj œ ™ œ œ œ A‹ œ ˙™ œ™ œ
G
E‹
° ?# 12 Œ ™ >œ ™ >œ™ >œ œ œ™ œ œ œ œ œ ™ 8 J J J > > > 4 5 5 5 7 5 5 5 9 ¢ ¤
œ™ œ œ œ
7
X
9
9
7
9
9
7
7
10
9
7
AG D(“4) D E‹ A‹ D C/E D 5 ° ?# ™ ™ œ ¿ œ™ œ œ ™ . j œ™ ˙ œ œ J œ œ ¿J ùœ™ œ ¿J œ ™ œ œ œ œ™ œ œ œ™ œ ¿ ¿ œ ™ œ œJ œ™ X 5
5
5
5
7
4 5
X
ù7
¢ ¤ 10
G
X
7 7
E‹
° ?# œ™ œ œ œ™ œ ™ J 5
5
7
7 7
5
X
5
5
5 7
X
A‹
D
œ™ œ ¿ œ œ ™ œ œ œ œ™ œ œj œ™ œ œ œ œ ™ œ ¿ œ œ ™ œ œ œ
4
4
5
7
7
5
7
5
X
5
5
7
¢ ¤ X
14
G
7
7
5
5
G7/B
° ?# œ™ œ œ œ 5
7
C
5
D
E‹7 F©‹7(b5) E/G©
5 5
2 3
3
2
2
2
5
3
A‹
ù3
5
D
° ?# œ ™ œ ¿ œ 7
8
j ™ œ™ œ ™ #œ ™ œû œ œ ™ œ œ œ œ ™ œ œ œ ™ œ œ œ ùœ™ œ œ œ œ œ #œJ J
¢ ¤ 18
7
2
G
3
5
6
B‹
7
9
C
11
11
û7
D
j œ ™ œ œj œ™ œ œ œ œ ™ œ œ œ œ j ™ œ ù œ œ nœ#œ ùœ œ
œ™ œ œ œ ˙ ™
X
4 7
5
2
2
¢ ¤ 5
7
8
0
0
1
2
3
5
ù3
2
3
5
5
7
ù E‹ A‹ D G 22 B G ° ?# œ™ œ œ œ™ œ ™ ˙ ™ œ™ œ œ œ™ œ œ œ œ œ œ™ œ œ œ œ™ œ œ œ œ ™ œ œj œ ™ œ œ œ ™ ù œ J J J 5
5 5
¢ ¤ 27
4
ù9
7
7 5 7
E‹
7 7
5
5 8
A‹
5 8 7 5
5
5
5
5 7
5
4
5
5
D
G
° ?# œ™ œ ¿ œ™ œ œ œ™ œ œ#œ ¿ œ ¿J œ œ œ œ™ œ œ œ œ™ œ œ œ œ œJ œ œJ œ œ œ œ œ œ J 4 7
X
X 7 5
7
5
5 5
5 5 5 5 5 7
5
5
5 7
8
5
¢ ¤ X 7
7
5
5 8
5 7 8
Copyright © Aidan Hampson
24
G7/B
C
D
E‹7 F©‹7(b5) E/G©
A‹
31
° ?#ùœ™ œ œJ œ ™ #œ ™ œ œ™ œ œ j œ ™ œ œ œ™ œ œ œ œ ™ œ #œJ œ™ œ ù û œ œ J œ™ œ #œ 9 ¢ ¤ ù
9
6 10 7
35
6
7 10
8
7
D
G
° ?# ™ œ
œ œ œ™ J
œ
5
5
7
9
E‹7
5
5
7
9
7 5
A‹
œ™ œ œJ
œ œ ùœ ™
7
6
6
D
œ œ #œ œ ™
4 5
ù11 û
8 10
œ œ œ œ œ œJ œ œ
7
2
7
2
3
5
5
4
5
¢ ¤ 0
2
3
ù E‹ A‹ D 38 C G ° ?# œ™ œ ¿ œ œ™ œ œ œ™ œ j ù œ œ ™ œ œ œ œ™ œ œj œ™ œ œ œ œ ™ œ ¿J œ ™ œ œ œ œ ù
5 ¢ ¤ ù
42
X
5
5
5
4 0
7
G
ù7
7 7
5
5
0
7
E‹
5
0
5
5
7
X 5
5
7
8
A‹
D
° ?# œ™ œ œ œ™ œ œ œ™ œ ¿#œ ùœ ™ œ œ œ ™ œ™ œ œ™ œ œ œ™ œ œ œ œ ¿ œ œ J œ J J J 5
5
4
4
X
5
7
7
6
ù7
7
7
4
7
5
5
5
5
7
¢ ¤ X
G7/B 46 D G ° ?# œ™ œ œ œ œ™ œ ¿ œ ù˙ ™
5
5
5
5
X
7
ù9
5
7
5
C
7
8
D
E‹7 F©‹7(b5) E/G©
œ œ œ œ œ œ™ œ #œj œ ™ œ œ#œ œ™ œ ™ #œ ™û œ nœJ J 4
5 5
5
3
4
5
2
4
6
7
9
11
¢ ¤
7
û 7
A‹
50
7
D
° ?# œj ˙ ™
G
> > Œ œj œ œ œ œ ™
œ œ œ™ J
œ œ œ œ™
œ œ œ œ œ œ œ œ œ
5
7 10
10
10
10
10
10
10
¢ ¤ 5
53
C
5
5
E¨
3
5
6
10
10
10
12
10
10
free time G
° ?# œ™ œ œ œ b œ ™ œJ nœ 3
10
6
8
œ™ œ
10
> Œ™ nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ™
10
¢ ¤ 0 3
25
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
3
Ó™
0
2
Always on My Mind Released in 1972 Bass: Emory Gordy Jr.
Elvis Presley
q = 90 G
AG
D/F©
E‹7
D
C
˙™
D
G
‰ œJ ˙
˙
œ™ ‰ œ œ ˙ ™
5
3
œj
œ ˙ Œ
° ?# 4 Ó 4
œû j œ œ
‰ œJ
˙™
‰ œJ
1012 3
10
10
5
10
9
9
7
3
5
10
û
¢ ¤
3
8
D/F©
E‹7
° ?# ˙ ™
D
‰ œJ ˙
3
C©‹7(b5)
C œ nœ™ œ œ #œ œ J n˙
˙
G/B
C
G/B
A‹
j ™ j œ™ œj ™ j œj œJ œ œj œ™ œ ™ œ œœ œ œ œ œ™ 5
5
9
10
7 5 5
9
9
7
5
4
7
10
3
2
2
2
2
3
3
2
2
0
7
7
¢ ¤
15
D
E‹7/D D7/F©
G
A‹7 B‹
C
D7
G
BG œ™ œ œ ‰ œ J J
C D
.j ° ?# œ œ œ œ œ œ œ j œ™ œ œ™ œ ù J œ™ œ œ œ œœœœœœ 5
5
7
7
9 9
10
3
5
10
10 10
D/F©
œ™ œ œ ‰ œ J J
10
9
9 9
9
¢ ¤ 3 3 5 5 7 7
8
8
E‹7 D C D G 21 .j ° ?# œ™ œ œ ™ œ œ ˙ J J œ™ œ ùœ
ù10
10
3
3
D/F©
E‹7
D
œ œ œ J J
œ ‰ œ. œ ‰ œ œ™ œ ˙ J J J
10 10
9
C©‹7(b5)
œ #œ œ œ 5
7
7
5
5
3
3
¢ ¤ 27
3
5
ù C
9
9
9
7
7
5
4
9
7
3
G/B
° ?# n œ ™ œ J n˙
10
C
G/B
A‹
D
E‹7/D D7/F©
G
A‹7 B‹
j j j j œj œ œ j œ œ ™ œ™ œ ™ œ œ œ œ œœ œ œ œ™ J œ œ œ œ œ œùœ œ œ œ œ œùœ œ 5
10
7 5 5
10
3
2
2
2
2
0 2
3
3
2
2
0
7
5
5 5 7
¢ ¤
33
C
D7
° ?# ˙ ù˙
CG D/F© E‹7 G/D C œ œ œ œ œ ™ œ œ œ œœ ™ œ ˙ J J œ œ ™ œ œùœ œ J G
C D
10 10
10 9
9
7 7
7 5
5
3
7
ù9
G/B
9
10 3 3 5 5
A‹
ù7
7
D
j œ ‰ œ œ œ œ#œ œ œ ≈ œœ 2
2
0 2 3
4 5 5
5 5
¢ ¤ 8
ù10
3
5 7
ù8
10
10
7
Copyright © Aidan Hampson
26
G
39
D/F©
E‹7
G/D
C
G/B
° ?# œ œ œ œ œ ™ œ œ™ œ œ ™ œ J J J J ˙
A‹
DG ˙
D
˙
œ œ œ#œ ˙
2
0 2 3
D/F©
œ ‰ J œ™ œ œ œ ™ œ œ œ œ œ 9
10 10
10 9
9
7
7 5
5
3
4 5
10
10 10
9
9 12 9
9
¢ ¤ 10
10
E n œC ™ œ œ ° ?# œ™ œ œ ™ œJ œ #œ ™ œ œ J n˙ J E‹7
45
D
C©‹7(b5)
G/B
C
G/B
j j j œ ™ œ œ ™ œ œ œ™ œ œ ™ œ
7 5 7
7
5
4
9
10
5 7
10
3
2
2
2
0 2
3
3
2
2
¢ ¤ A‹
50
° ?#
D E‹7/D D7/F© G A‹7 B‹ C D œ œ œj œ œ œ œ œ œ œ œj œ œ™ j j j œ œœœœœœ œ™ œ ùœ œ œ ù œ™ J œœ œ œ œ œ œj
5
7
5
12 5
0
12
12
7
7
5
5
5
7
7
¢ ¤
ù9
9
10 0 3
3
5
5
7
8
8
8
8
8
10
10
10
10
ù D/F© E‹7 G/D C G/B A‹ D 55 F G U™ ° ?# œ œ œ œ œ ‰ œ œ ‰ œ œ œ œ j j ‰ ‰ œ œ œ œ œ ˙ J JJ J
œ ™ œj œ œ œ œj œ J
n œj
G
∑ 10
12
10 12
12 1012
10
10
10 9
9
7
7 5 5
5
3
3
2
2
¢ ¤ 10
5
10
D/F© E‹7 D C 61 G G ° ?# œ œ™ œ œ œ œ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ™ œ œ ˙
D
G
≈ œ™j œ œ œ œ ™ ¿ œj œ œJ
12 9 10
10
5 10
9
9 12 9
9 12
7
10 7
5
5 0
3
3
5
5
5
5
¢ ¤ 10
66
D/F©
E‹7
D
3
C
D
G
X 7
D/F©
œœ œ œ ° ?# œ œ ™ œœœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ œ ™ ™ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ J œ ù J J J J J œœœœœ™œœ œ 7 4 4
7 4
4 5
4 4 5
7 7
7 5 5
5
3 3 3 3 3
3 5 5
7
5
5 5
7
5 7
5
4 4
4
ù5 7
5
7 5 4
7 5
¢ ¤ 71
E‹7
D
C
° ?# œ ‰ œ œ œ ™ JJ
D
G
D/F©
E‹7
D
œœ œœ œœ œ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ œ ˙ œ œ œ œ#œ œ œ™ œ 7 4
7
7
5
5
3
2 2 3
4
5
7
5 7
2 5
¢ ¤ 3
27
5 5
4 5
4
5 7
7
9 7
9 9
7
7 5
C
begin fade G
D/F© E‹7 D ° ?# . . œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ œ œ™ œ œ œ ™ œ œ œ œ œ œ œ™ œ œ œ #œ J œ œ œ ™ œJ 76
D
7 4 3
2
3
4
5
5 7
4
5
5
5
5 5
5
4
4
7 5 4
4 5
7
7 5
5
¢ ¤ 7
28
Burning Love From Burning Love and Hits from His Movies, Volume 2 (1972) Bass: Emory Gordy Jr.
Elvis Presley
q = 143 D
° ?# 4 #4
∑
‰ œj œ œ œ œ œ œnœ#œ œ œ
Ó
0 0 2 0 0
3
AD G A œœœœœœœœ œ œœœ œ œœ
‘
4
0 0
2 0
0 2
0 0 2 0
0 2 0
2
0
2 0
¢ ¤ 3 3
7
D
G
A
D
° ?# œ œ # œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 0 0
0 2 0
0
0
2 0
0 2 0
0 0 2 0 2
0 0 2 0
0 2 0
0 0
2
0 0 2 0
0 0 2 0
0 0
¢ ¤ 3 3
G
12
A
D
° ?# ‰ œ # J œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ 0
0 0 2 0
0 0 2 0
0 0 2 0
0 2 0
2
0 0 0 0 2 0
0 2 0
0
0
2 0
0 2 0
2 0 2
¢ ¤ 3 3
G
17
A
D
° ?# œ œ # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ 0
0
0 2
0
0
0
2
0
2
0 0
0
2
0
0
0
2
0
0 2
0
0
0 2
0
0
2
¢ ¤ 3
3
A G B‹7 A G B‹7 A 21 B B‹7 ° ?# j j j j n œ j n œ # œ ™ œ œ™ œ œj œ œJ œ œ œ œ ™ œ œ™ œ œj œ œJ œù œ œ œ ™ œ œ™ œj
0 2
2
0
0
3
2
0
2
0 2
2
0
0
2
ù3
2
0 2
2
0
0
¢ ¤ 3
3
CD G D. G A 26 ° ?# n œ # œ œ œ œnœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ # œ œ œ#œ œ œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ 0 0 0 2
3
4
0 2 0
0 2 0
0
3
4 0
0 0 2 0
3
0 0 2 0
0 2 0
2
¢ ¤ 3 2 3
29
4
3 3
Copyright © Aidan Hampson
0 0 0 2
D
31
G
A
D
° ?# ‰ œ # J œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ 0
0
0 0
2 0
0
2 0
0 0
2 0
0 0
2 0 2
0
2 0
2 0
2
0
0
0 0 2
0
0
2 0
2 0
¢ ¤ 3 3
G
36
A
D
° ?# # ‰ œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ nœ#œnœ#œ œ œ œ œ J 0
3
4 0
0 0
0 0
2 0 2
0
2 0
2 0
0 0
2
0 0 2 0
0 0
0
2 0
3
4
3
4 0
0
2 0 2
¢ ¤ 3 3
G
41
A
D
° ?# œ œ # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ 0
0
0 2
0
0
0
2
0
0
2
0
0
2
0
0
0 2
0
0
0
0
0
0
2
0
0
0
0
¢ ¤ 3
3
G B‹7 D B‹7 A ° ?# # œ ™ œj œ™ œj œj œ œJ œnœ œ œ
A
G
B‹7
A
G
45
0 2
2
0
0
3
2
2 j œ ™ œ œ™ œj œ œ œ#œ œ œnœ#œ
•
0
2
2
2
0
0
0
2
3
4
¢ ¤ 3
3
2
3
4
E B‹7 D A G 51 . ° ?# œ. œ. j j nœ # œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ #œ œ œ ™ œ nœ ™ œ œj œ œJ œ œ œ 0
0
0 2
0
0 2
0
0
0 2
0
0
0
1
2
2
2
0
0
3
2
0
2
¢ ¤ 3
B‹7
A
G
B‹7
A
G
D
55
2 ° ?# #
j . œ ™ œ œ™ œj œ œ œ#œ œ œnœ#œ ‰ œJ œ œ œ œ œj ‰
•
œ œœœ œœœ œ 11 9 7
0 2
2
0
0
0 2
3
4
0 0 2 0
9 7 0
9 7 0
¢ ¤ 3 2 3
4
G A D 61 F D ° ?# œ œ # œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ nœ#œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 0 0
0 0 2 0
0 2 0
2
0 0 0 2
0
0 2 0
0 2 0
3
4
3
4 0
0 0 2 0 2
0 2 0
2 0
¢ ¤ 3 3
0
30
G
66
A
D
G
A
° ?# # œ œ œ œ œ œ œ œ ‰ œJ œ œ œ œ œ œ nœ#œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 0 2
0
0
0
0 0 2
0
2 0
3
4 3
4 0
2 0
0 0
0 0
2 0 2
2 0
0 2 0
0
2
0 0 2
¢ ¤ 3 3
3 3
D
71
G
A
D
° ?# # ‰ œ œ œ œ œ œ œ nœ#œnœ#œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ J 0
0 2 0
0 0
3
4
3
4 0
2
0 0 2 0 2
0 0
0
2 0
2 0
0 0
2
0 0 2 0
0 0 2 0
2 0
¢ ¤ 3 3
G B‹7 A G B‹7 A G B‹7 A ° ?# ‰ œ œ œ j j j # J œ œ œ œ œ ™ œ œ™ œj œj œ œJ œùnœ œ œ œ ™ œ œ™ ‰ œj œ œJ œnœ œ œ œ ™ œ ˙ 76
0
0 0 2 0
0 0 2
2
2
0
0
ù3
2
2 0
0 2
2
0
3 2 0
2
2
2
0
¢ ¤ 3
G
82
D
3
G
° ?# j j # œ œ œ#œ œ œnœ#œ ‰ œJ. œ œ œnœ#œnœ œj œ nœ œ #œ œj 0 0 2
3
4
HD G j œ nœj œj #œ œj œœ œ œ œ nœ#œ œ œ
0
0 0
2 0
2
3
0
4 0
2 0
2
3
4 0
¢ ¤ 3 2 3
4
1
D
2
3
1
G
D
G
D
2 3
G
87
2 ° ?# œ œnœ#œ œ j j # œ œ œ œj œ nœ œ #œ œj 0 0
3
œ j j œj œj œ nœj œj #œ œj J œ nœ œ #œ
•
4 0 2 0
2
3
4
0
5
2
3
4
0
¢ ¤ 3
0
1
2
3
begin fade
D
G
D
G
D
G
93
2 ° ?# œ ‰ j j j j œ nœj œj #œ œj œ œ œ œ œ œ œ j œ nœj œj #œ œj # œ œ œ nœ œ #œ œ œ 0 0 5
2
3
4
•
0
0
2 0
2 0
2
3
4
0
¢ ¤ 0
99
D
1
2
G
3
3
D
G
2 ° ?# #
•
œ œ œ œ œ œ œ œ 0
0
0 2
0
j œ
0 0
2
¢ ¤ 3
31
j œ nœj œj #œ œ 3
4
0
103
D
G
° ?# œ j j #J œ nœ œ #œ
j œ
D
j œ nœj œj #œ œ
j œ
œ œ œ œ œ œ œ œ 0
5
2
3
4
0
G
0
0 2
0
2
0
¢ ¤ 0
1
2
3
3
32