Score Come on Eileen 3 Ó ι œ œ œΙ ‰ ‰ α Œ ‰ % 3 œ Ο ˙ œ 3 ∑ Ι‰ ‰ % 3 Ε ˙ œ 3 Ι‰ ‰ α ∑ % 3 Ε 3 ‰ ‰ œ− œ œ ‰ % 3 − − œ œœ
Views 136 Downloads 0 File size 273KB
Score
Come on Eileen 3 Ó ι œ œ œΙ ‰ ‰ α Œ ‰ % 3 œ Ο ˙ œ 3 ∑ Ι‰ ‰ % 3 Ε ˙ œ 3 Ι‰ ‰ α ∑ % 3 Ε 3 ‰ ‰ œ− œ œ ‰ % 3 − − œ œœ œ œœ œ− œ œ ε π = 120 Andante
Soprano Sax
Alto Sax
Tenor Sax
Baritone Sax
4
S. Sx.
A. Sx.
αœ œ œ œ α % %
α˙
˙
α˙
˙
œ ‰ ‰ ‰
œ
ι œ ˙
œαœ
≈œ
œ Ι ‰ Œ
α˙
œ Ι ‰ Œ
œ− œ œ ‰ αœ− œ œ ‰
˙
œ−
ι œ œ œΙ ‰ ‰ ι œ œ œ α œ ≈ œ œ œ
α˙
œ−
‰
œ
œ œ
œ
˙ ˙
œ Ι‰ ‰‰
œ α˙ Ι‰ ‰‰
T. Sx.
%α
B. Sx.
% αœ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰
©OHS Sax Quartet
˙
œ ‰ Œ Ι œ Ι ‰ Œ
œ− œ œ ‰αœ− œ œ ‰
Come on Eileen
2 8
S. Sx.
A. Sx.
αœ œ œ œ α % %
α˙
˙
α˙
˙
αϖ œ
T. Sx.
%α
B. Sx.
% αœ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ % α œΙ ‰
12
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œ ‰ œ % Ι œ ‰ œ α % Ι
ϖ œ œ
œ
œ‰ œ œ‰ Œ Ι Ι
œ‰ œ œ ‰ Œ Ι Ι
œ œ œ Ι‰ Ι‰ Œ
œ œ œ Ι‰ Ι ‰ Œ
œ‰ œ œ‰ Œ Ι Ι
‰ ‰ ‰ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − − − − œ œœ œ œœ œ œœ œ œ
œ ‰ ‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Ι œ Œ Ι œ Œ Ι
œœ œ œ œ œ œ‰ œ Ι
‰
˙
˙
‰
˙
˙
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
œ ‰ œ Ι
œ ‰ Œ Ι
œ ‰ œ Ι
œ ‰ Œ Ι
œ ‰ œ Ι
œ ‰ Œ Ι
‰ − œ œ ‰ œ œ − − œ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ
Come on Eileen
œ % α œΙ ‰
œ ‰ Œ Ι
15
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œœœœœ œ œ œ Ι ‰
œ œ % Ι ‰ œ œ α % Ι ‰
œ Ι ‰ Œ
œ œ Ι ‰
œ ‰ ‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Ι œ Œ Ι œ Ι Œ
‰ ‰
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ %α
∑
18
S. Sx.
œ ‰ œ Ι
3
œ
Ó
œ œ Ι
œ
œ ˙− Ι
Œ
˙
˙
œ− œ œ ‰ œ − œ œ œ
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ
%
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
%
‰
˙
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ
A. Sx.
œ− œ œ
˙
‰ − œ œ − œ œ œ œ œœ œ − œ œ
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
Come on Eileen
4
%α
œ œ œ œ œ œ œ
A. Sx.
%
œ œ œ œ œ œ œ
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈œ œ ≈ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
%
21
S. Sx.
œ− œ− œ œ œ
œœ ‰
∑ Œ
œ œ Ι
œ
œ− œ œ
‰
œ−
∑ ι œ œ
∑
Ó
A. Sx.
% œ− œ− œ œ− œ− œ
∑
œ
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ−
S. Sx.
Ó
œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ
œ− œ− œ œ− œ− œ α %
24
Œ
˙ ˙
‰ œΙ œ œ ‰ œ Ι ‰ œ ‰ Ι
œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ
Come on Eileen
%α Ó
27
S. Sx.
œœ˙
5
‰ œΙ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ œ œ − Θ
% œ
T. Sx.
%α œ
B. Sx.
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ−
S. Sx.
%α œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
˙
œ−
œœ
A. Sx.
%
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
˙
œ−
‰
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œ œ ≈œ œ ≈œ œ %α œ œ œ≈œ ≈ œ
B. Sx.
%
˙
œ− œ œ
œ ‰ Ι
‰
œ−
œœ
‰
∑
Ó
≈
œœœœ œ
A. Sx.
30
‰
∑
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ
œ− œ œ
‰
œ− œ œ
œœ ‰
‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰
Come on Eileen
6
%α
33
S. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œ œ ≈œ œ ≈œ œ
A. Sx.
%
œ
˙−
ϖ
T. Sx.
œ œ œ œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
˙−
ϖ
B. Sx.
% œ− œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ− œ œœ œ
∑
œœ œœ‰œ œ α Ι %
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
%
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
%
‰ ‰ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ − œ œ œ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
36
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œœ ‰
œ œ œ œ ‰ Œ− α %
œœ œœ‰
œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
− œœ ‰ œ œ − œ œœ
Come on Eileen
œœ œœ œ œ α ‰Ι %
œ œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œ
œ
œœ˙
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
40
S. Sx.
A. Sx.
%
T. Sx.
%α
œœ œœ − ‰Œ
B. Sx.
%
‰ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
%α
44
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
∑
œœ œœ‰ œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
∑
θ θ≈ ≈ θ θ≈ ≈ ≈ ≈ œ œ % œœ œ œ œœ œ œ œœ œœ œ œ œœ œœœœœœ œ œ œ œ % α œ œ ≈ œΘ œΘ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ ≈ œΘ œΘ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ
œ− œ œ ‰ œ − œ œœ œ‰ œ œ‰ Œ Ι Ι œ‰ œ œ‰ Œ Ι Ι œ‰ œ œ‰ Œ Ι Ι
θ θ θ θ % œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ ≈ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ
7
Come on Eileen
8
œ % α œΙ ‰
œ ‰ Œ Ι
47
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œœœœœ œ œ œ Ι ‰
œ œ % Ι ‰ œ œ α % Ι ‰
œ Ι ‰ Œ
œ œ Ι ‰
œ ‰ ‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Ι œ Œ Ι œ Ι Œ
‰ ‰
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ %α
∑
50
S. Sx.
œ ‰ œ Ι
œ
Ó
œ œ Ι
œ
œ ˙− Ι
Œ
˙
˙
œ− œ œ ‰ œ − œ œ œ
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ
%
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
%
‰
˙
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ
A. Sx.
œ− œ œ
˙
‰ − œ œ − œ œ œ œ œœ œ − œ œ
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
Come on Eileen
%α
53
S. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ
Ó
œ œ œ œ œ œ œ
œ
A. Sx.
%
T. Sx.
œ œ œ œ œ %α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
%
œ− œ− œ œ œ
œœ ‰
% α œ œ œ œ œ œ œ œ− ∑
˙ ‰
Ó
œ Ι ‰ œ
œœ˙
œ ‰ œ Ι
˙
‰ œΙ œ œ ≈ œ Θ ‰ œ ‰ Ι
œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ ∑
56
S. Sx.
‰ œΙ œ œ ‰ Ó
˙
œ− œ œ
9
≈
œœœœ œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
œ
A. Sx.
%
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œ œ ≈œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈ œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
B. Sx.
%
œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ−
œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ−
œœ
‰
Come on Eileen
10
S. Sx.
%α œ
œ
œ
œ
˙
œ−
œœ œ œ œ œ œ œ œ
A. Sx.
% œ
œ
œ
œ
˙
œ−
‰
T. Sx.
œ œ œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ
B. Sx.
% œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰
œ− œ œ œ œ− œ œ œ
59
∑
œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ ‰ œΙ œ œ α %
œœ œœ‰ œ œœ
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ
62
S. Sx.
A. Sx.
%
œ ˙−
ϖ
T. Sx.
% α œ ˙−
ϖ
B. Sx.
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
œ œ œ œ ‰ Œ−
œœ œœ‰
œ œœ
Come on Eileen
11
S. Sx.
%α
œ œœ
œ
œœ˙
œœ œœ œ œ ‰Ι
œœ œœ‰ œ œœ
A. Sx.
% œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ œœ α œ Œ ‰ œ %
œ
œœ˙
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
‰ œ− œ œ ‰ − œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œœ œ œ
66
T. Sx.
B. Sx.
œœ
Œ ‰
œ œœ œ œ Œ ‰ %α
œ
œœ˙
% œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ œœ α œ Œ ‰ œ %
œ
œœ˙
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
−œœ ‰ œ œ − œ œœ ˙−
70
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œœ œœ − ‰Œ
œœ œœ‰ œ œœ
˙−
Œ
∑
∑
˙−
Œ
∑
∑
˙−
œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Œ Œ ‰Ι ‰Ι Œ œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
Come on Eileen
12
S. Sx.
%α
A. Sx.
%
75
T. Sx.
B. Sx.
110
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
∑
∑
∑
3
∑
œ œ œ œœ Œ œ 3
3
∑
œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ α % Ι Ι Ι
œ‰œ œŒ Ι
‰ œΙ œ œ ‰ œΙ œ
œ
%
œ−
œ−
œ−
œ−
œ−
ιŒ α % œ
œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ œ œ œι ‰ Œ Ó
Œ
79
S. Sx.
∑
œ œ œ œœ Œ œ 116 3
∑
%
œ œ œ
% œ −
œ− œ− œ−
œ− œ−
œ−
œ−
œ− œ œ œ ˙ 122
∑
œ− œ œ œ œ œ Œ %α Ι ‰ œ−
œ−
œ−
œ−
œ−
˙
œ œ
∑
∑
Œ
œ œ Œ ‰ œ œœ‰œœ œ Ι Ι
œ−
œ−
œ− œ−
œ−
œ−
œ− œ−
Come on Eileen
S. Sx.
œ %α œ ‰ œ œ œ
A. Sx.
%
83
T. Sx.
B. Sx.
œ− œ− œ−
œ−
% α Œ œ œ− œ œ œ
A. Sx.
%
T. Sx.
B. Sx.
œ− œ− œ− œ−
168
∑
œœ % α œΙ ‰ Œ
∑
œ œ ‰ œΙ œ œ ‰ œΙ
S. Sx.
87
143
∑
œ œœŒ %α Ι ‰ %
œ œ œ œ œ œ œ œ œœœ œ œ œ œ œœœ
132
∑
13
198
ϖ
˙ ∑
∑
œ‰œœŒ Ι
‰ œΙ œ œ ‰ œΙ œ
œ
œ− œ− œ−
œ−
œ−
˙ ∑
œ− œ− œ− ˙
˙ ∑
˙
210
˙ ∑
œ− œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œ Œ Œ ‰Ι ‰Ι Ι‰ Œ ‰Ι
% œ œ œ œ − − − −
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
− − − − œ− œ− œ− œ− œ œ œ œ
Come on Eileen
14
˙
˙ %α
92
S. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
∑
%
ϖ ∑
240
œœœœœœœœ œœœœœœœœ ∑
∑
∑
œœ‰œœ œ œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ œœœœœœœœ œœœœœœœœ α % Ι Ι Ι Ι %
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ− œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
œœ œœ‰œ œ α Ι %
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
%
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
%
‰ ‰ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ − œ œ œ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
97
S. Sx.
ϖ
222
116
œ œ œ œ ‰ Œ− α %
œœ œœ‰
œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
− œœ ‰ œ œ − œ œœ
Come on Eileen
œœ œœ œ œ α ‰Ι %
œ œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œ
œ
œœ˙
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
101
S. Sx.
A. Sx.
%
T. Sx.
%α
œœ œœ − ‰Œ
B. Sx.
%
‰ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
A. Sx.
T. Sx.
B. Sx.
œ− œ œ ‰ œ − œ œœ
œœ œœ‰œ œ α Ι %
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
%
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
%
‰ ‰ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ − œ œ œ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
105
S. Sx.
œœ œœ‰ œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
œ œ œ œ ‰ Œ− α %
œœ œœ‰
œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
15
− œœ ‰ œ œ − œ œœ
Come on Eileen
16
œœ œœ œ œ α ‰Ι %
œ œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œ
œ
œœ˙
œœ œœ‰œ œ Ι
œœ œœ‰ œ œœ œœ Œ ‰ œ œœ
œ
œœ˙
œ
œœ˙
109
S. Sx.
A. Sx.
%
T. Sx.
%α
œœ œœ − ‰Œ
B. Sx.
%
‰ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − − œ œœ œ œ
œœ œœ‰ œ œœ œ Œ ‰ œ œ œ œ
˙ α %
Ó
A. Sx.
%
˙
Ó
T. Sx.
%α ˙
Ó
B. Sx.
% ˙
Ó
113
S. Sx.
œ− œ œ ‰ œ − œ œœ
Soprano Sax
Come on Eileen
œ œ œ œ œ œαœ αœ œ œ œ 3 ι ι ι α Ó Œ ‰ ‰ ‰ ≈ œ Ι % 3 œ œ ˙ œ− œ Ο 6 œ œ œ œ œ œαœ αœ œ œ œ ι œ‰œ œ‰Œ α ‰ ‰ ≈ œ Ι % œ ϖ Ι Ι π = 120 Andante
% α œΙ ‰ œ œΙ ‰ Œ œΙ ‰ œ œΙ ‰ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œΙ ‰ œ œΙ ‰ Œ œΙ ‰ œ œΙ ‰ Œ
11
œ % α œΙ ‰ œΙ ‰ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
∑
16
œ %α œ œ œ œ œ œ
21
%α Ó
27
˙ %α
32
1
œ− œ− œ œ− œ− œ
‰ œΙ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ œ œ − Θ
œ œœ œ œ œ œ œ œ œ Œ ‰ %α œ ‰œ %α
œœ
Œ ‰
œœœ
œ œœ˙
œ œœ˙
œ % α œΙ ‰ œΙ ‰ ‰ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
48
∑
Œ ‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ ∑
œ œ œ œ
Ó
‰ œΙ œ œ ‰
œ œ œ œ
œ − œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ ‰ œΙ œ
37
42
Ó
1
œœœœ œœ œœœœ œœœ ‰Ι ‰ œ‰œ œ‰Œ Ι Ι
∑
©OHS Sax Quartet
Ó
œ‰œ œ‰Œ Ι Ι
Œ ‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ
2
%α
53
œœœœœœœ
%α œ œ œ œ
58
Come on Eileen
‰ œΙ œ œ ‰ Ó
Ó
˙
œ œ œ œ
‰ œΙ œ œ ≈ œ œ œ œ œ œ œ œ œ − Θ
œ− œ œ œ œœœœœœ
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ
œ œœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ‰Ι œ ‰œ Œ ‰ % α œ œ œ≈œ ≈œ
œ œœ˙
63
œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœœ
œœœœ‰œœ α Ι %
68
3
%α
73
œ œ œ œœ Œ œ 116 3
% α œ− œ œ œ ˙
81
˙
122
% α œ œ œ œœœ
Œ
86
˙
%α ˙
91
210
œ œ
168
132
œ
œ
˙
˙
3
‰ œ œœ œ
œ− œ œ œ
œ œœ˙
ϖ
222
œ œ œ œ œ œ œ œ œœœ œ ˙
ϖ
œœœœ œœ α ‰Ι %
œ œ œ œ œ œ œ œ
œ œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœ
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ ‰ %α œ ‰œ
œ œœ˙
106
œ %α
œ
Œ
‰
œ
œ
œ
œ
˙
240
œ œœ˙
116
101
111
˙
˙
œœœœ œœ œœœœ œœœ œœ œœœ ‰Ι ‰ Œ ‰ %α œœœœœœœœ
96
Œ
143
198
ϖ
˙−
ι ι œŒ Œ œœœ œ‰Œ Ó
œ œ œ œœ Œ œ 3
3
∑
œ œœ˙
œœœœ œœ ‰Ι
œœœœ œœ œœœœ œœœ ‰Ι ‰ œ
œ
˙
%α
113
˙
Come on Eileen
Ó
3
Alto Sax
Come on Eileen π = 120
6
%
˙
% 33
Ε
˙
∑
˙ œ Ι‰ ‰ ‰
˙ œ Ι ‰ ‰ ‰
œ Ι ‰ Œ
œ Ι‰ Œ
α˙
˙
œ œ ‰ œ œœ œ œ œ œ ‰ œ œ Œ ‰ ˙ %Ι Ι Ι œ œ œŒ ‰ ˙ %Ι‰ Ι %œ œ œ œ œ œ œ
21
%œ
26
31
%œ
˙
œ
Œ œ œΙ œ œι œ Œ Ó
œ œœ˙ Ι‰ œ
œ
% œ œ œ œ ‰ œΙ œ
36
œ
˙
‰ œ−
∑ ‰
œ œ œ %Ι‰ Ι‰Œ
46
∑
œ−
‰
œ œ ‰ œ œœœœ œ Ι
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ− œ− œ œ− œ− œ ≈
œœœœ œ
œ
˙−
∑
œ œ œ œ ϖ
œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœœ œ œœ˙
% œ œ œ œ ‰œ œ œ œ œ Œ ‰ œ œ œ œ œ œ ˙
41
Ó
α˙
œ ‰ œ œ ‰ Œ Ι Ι
œ‰œ œ‰Œ Ι Ι
œ ˙− œ œ œ œ Ι Ι
˙
16
˙
αϖ
˙
11
α˙
œœœœ‰œœ Ι
θθ θθ œœ ≈ œ œ ≈ œœ ≈ œ œ œ œ œ œ œœ ≈ œ œ ≈ œœ ≈ œ œ œ œ œ œ
œ œ ‰ œ œœœœ œ œ ‰ œ œ Œ ‰ ˙ Ι Ι Ι ©OHS Sax Quartet
˙
œ œ œ œΙ œ Ι
2
51
%
˙−
Come on Eileen
‰ œœ œ œ œ œ œ œ œ œœ œ œ œ œ œ œ œ ∑
56
%
∑
61
%
œœœœ œ œ ≈ œ œ œ
Ó œ ˙−
ϖ
%œœŒ ‰œœœ œ œœ˙
66
%œ œœ˙
71
˙−
Œ
œ
˙
œ œ œ œ
œ œ œ œ ‰ œ œ Ι œœœœ‰œœ Ι 13
œ œœ˙ Ι‰ œ ˙
œ−
œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœœ
œœœœ‰œœ Ι
œ œ œ œ ‰ œ œ œ
œœœœ‰œœ Ι
%œ œœ˙
œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœœ œ œœ˙
104
œœœœ‰œœ Ι
% œ œ œ œ ‰ œΙ œ
109
113
%
˙
œœœœ‰œœœ œœŒ ‰œœœ
œ œ œ œ ‰ œ œ œ œ œ Œ Ó
‰
œ œ œ œ ‰ œ œ œ
% œœŒ ‰œœœ œ œœ˙
99
‰
‰ œ œ œ œ œ œ ˙
Tenor Sax
Come on Eileen π = 120
% α 33
%α
6
˙
Ε
˙
∑
œ œ œ %α Ι ‰ Ι ‰ Œ
œ œ œ ˙ %α Ι‰ ΙŒ ‰
α˙
˙
œ œ œ œ
˙
œ œ œ œ
œ œ œ Ι‰ Ι‰Œ
œ œ œ ˙ Ι‰ ΙŒ ‰
˙
œ œ œ Ι‰ Ι‰Œ
œ œ œ Ι‰ Ι‰Œ
œ Ι‰ Œ
˙
16
œ Ι‰Œ
α˙
œ α˙ Ι‰‰‰
11
œ α˙ Ι‰‰‰
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ % α œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ
21
%α œ ˙
26
œ‰ œ ˙ Ι
œ ‰ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ Ι
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ % α œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ ˙−
31
%α
36
œœœœ − ‰Œ
œœœœ‰ œœœ œ œœ˙ œ Œ ‰ œ œ œœ
œœœœ‰ œ œœŒ ‰œœœ œ œœ˙ α % œœ
41
œ‰œ œ‰Œ α Ι % Ι
46
œ‰œ œ‰Œ Ι Ι
ϖ
œœœœ − ‰Œ
œœ ≈ œ œ ≈ œœ ≈ œ œ œ œ œ œ œœ ≈ œ œ ≈ œœ ≈ œ œ œ œ œ œ ΘΘ ΘΘ
œ‰œ œŒ ‰ ˙ Ι Ι
©OHS Sax Quartet
˙
œ œ œ œœ≈œœ≈œ œ
Come on Eileen
2
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ % α œ œ œ≈œ ≈œ œ œ œ≈œ ≈œ œ œ œ≈œ ≈œ œ ˙
51
œ‰ œ ˙ Ι
œ‰ Ι
œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ % α œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ œ œ œ ≈œ ≈œ
56
œ œ œ œ œ ˙− % α œ œ œ≈œ ≈œ
61
œœœ œ œœ˙ α œ Œ ‰ œ %
66
œ œœ˙ α %
71
œœ‰œœ œ α % Ι
76
˙−
Œ
œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ α % Ι Ι Ι œœœœ − œ œ œ œ œ œ œ œ α ‰Œ % %α
101
%α
106
œœœœ
‰ Œ−
œœœœ‰
œœœœ‰
œœœ
œœœ œ Œ ‰ œ œ œœ
œ‰œœŒ ‰œ Ι Ι
œ− œ œ œ œ œ œ œ œ‰ Œ Ι
œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ Ι Ι Ι
œ œ − œ œ œ œ œ œ œ‰ Œ Ι
91
96
œœœœ‰
œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ Ι Ι Ι
œ œ œ œ œ œ œ œ Œ ‰Ι ‰Ι %α Œ œ œ œ œ œ α ‰ % Ι
œ œ œ œ ‰ Œ−
œ œ œ œ ‰ Œ−
œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Œ ‰Ι ‰Ι
81
86
ϖ
Œ
œœ
œ‰œœŒ ‰œ Ι Ι
œ œœ œœ œ Œ ‰Ι ‰Ι
œ‰œœŒ ‰œ œœ‰œœ œ œœœœœœœœ Ι Ι Ι œœœœ‰
œœœ œ œœ˙ œ Œ ‰ œ œ œœ
œœœœ‰ œœœ œ œœ˙ œ Œ ‰ œ œ œœ
œœœ œ œœ˙ œ Œ ‰ œ œ œœ
œ œ œ œ ‰ Œ−
œœœœ
œœœœ‰
‰ Œ−
œœœ
%α œ
111
%α ˙
113
œ
Œ
‰
œ
œ
Come on Eileen
œ
Ó
œ
œ
œ
˙
3
Baritone Sax
Come on Eileen
π = 120
% 33 − ‰ − ‰ œ − œ œ ‰ − ‰ œ − œ œ ‰ α œ − œ œ ‰ α œ − œ œ ‰ œ − œ œ ‰ − ‰ − ‰ œ œœ œ œœ œ œœ œ œœ œ œœ ε
% œ − œ œ ‰ − ‰ œ − œ œ ‰αœ − œ œ ‰ αœ − œ œ ‰ œ − œ œ ‰ − ‰ − ‰ − ‰ − œ œ œ œœ œ œœ œ œœ œ œœ œ œ
6
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ− œ œ ‰ − ‰ − œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ œœ œ œœ œ œ
11
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
16
% œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰
21
% œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰
26
% œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ− œ œ ‰ œ œœ
31
% − ‰ − œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ− œ œ ‰ − ‰ − œ œ œ œœ œ œ œ œœ œ œœ œ œ
36
θθ θθ % œ − œœ ‰ œœœœ œ œ − œœ ‰ œœœœ œ − œ œ −œœ ‰ œœ ≈œ œ ≈œœ ≈œ œ œ œ œ œ œœ ≈œ œ ≈œœ ≈œ œ œ œ œ œ ≈ œ œœ
41
% œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ
46
©OHS Sax Quartet
Come on Eileen
2
% œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ− œ œ ‰ − ‰ − œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ œœ œ œœ œ œ
51
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰
56
% œ− œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
61
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
66
% œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ ˙−
71
76
%
œ− œ− œ− œ−
− − − − %œ œ œ œ
81
86
% œ− œ− œ− œ−
91
%
96
œ− œ− œ− œ−
% œœœœœœœœ
œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ− œ− œ− ‰
Œ
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ−
œ− œ−
œ− œ−
œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œ− œ− œ− œ−
œœœœœœœœ
‰ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ −œœ ‰ œ œ œ − œ œ œ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ− œ œ− œ œ
% − ‰ − œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ − œ œ− œ œ ‰ − ‰ − œ œ œ œœ œ œ œ œœ œ œœ œ œ
101
% œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ− œ œ ‰ œ− œ œ œ œ− œ œ ‰ œ œ œ œ œ
106
111
% œ− %˙
113
œ œ
‰
Come on Eileen
œ œ
œ œ
œ
œ− Ó
œ œ
œ
œ−
œ œ
‰
3