Asturias by Isaac Albeniz

ISAAC ALBENIZ ASTURIAS R e v i sed and f inger ed by Eythor Thorlaksson The Guitar School - Iceland www.eythorsson.co

Views 161 Downloads 1 File size 136KB

Report DMCA / Copyright

DOWNLOAD FILE

Recommend stories

Citation preview

ISAAC ALBENIZ

ASTURIAS R e v i sed and f inger ed by

Eythor Thorlaksson

The Guitar School - Iceland www.eythorsson.com.

-2-

ASTURIAS Rev. and fingered by Eythor Thorlaksson

Andante 1

#

3 4

&

1

Isaac Albeniz q

= 92

p i

p m

pi

pm

p i

0

0

0

0

0

p m

0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4

œ

3

3

1

4

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

5

4

5

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

p

4

#

&

0

1

œ

0

0

0

0

œ œ œ œ œ œ œ œ 1

4

3

#

&

œ

œ

4

7

0

0

œ œ

5

œ

4

3

4

0

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 3

1

œ

4

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

4

5

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

1

0

0

œ œ 3 4

œ

œ

0

œ

œ

4

1

œ

4

5

œ œ

2

0

0 0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ

0

0

0

0

œ

1

4

3

œ

1

4

0

œ

œ 3 5

6

4

6

F

10

#

œ œ œ œ œ œ œ œ œ

&

œ

œ

œ

œ

œ

0

0

0

0

0

0

0

0 0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 2 œ 1 3

2

1

1

3

1

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4

0

0

œ

1

4

4

3

5

5

6

13

#

0

0

0

0 0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ

& 1

1

4

3

œ

4

0

œ

œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ œ

3

0

0

0

0

1

1

1

1

3 œ

16

œ 2 4

œ

œ 4 5

0

œ

œ 1

0

0

œ 2

4

œ

œ

5

œ 1

0

0

œ 3

4

œ

0

œ

5

f Copyright 2000 by The Guitar School - Iceland www.eythorsson.com.

3

œ

0

œ

œ

5

p 1095

i

3 4

4

4 0

4

6

3

&

œ

5

4

6

#

œ

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4 2

0

œ

œ

0

m œ œ i 1

0

m œ œ 1

3

p p

4

œ

0

m i

3

œ œ

4

4

œ

0

4

œ

0

œ œ 1

0 3

œ

œ

œ

-3-

œ

18

#

&

œ

œ

œ

œ œ œ

œ œ

œ

œ

œ œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

&

4

4

4

œ

0

œ

0

œ œ 3

1

œ

0

œ

œ

œ

0

œ 3

1

4

4

œ

0

œ

œ œ

œ œ

œ œ

4

œ

œ

œ

œ

0

œ

œ 1

1

œ

22

# œ

œ

œ

œ œ œ

œ œ

œ

œ

œ œ

œ

0

4

&

œ

œ

œ œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

20

#

œ

œ

œ

œ

3

œ

0

œ

œ

œ œ

5

0

œ

œ œ

1

3

3

0

œ

œ

œ

œ œ

0

œ œ

œ

0

œ

œ œ

œ

œ

œ

3

4

œ

œ

œ

1

œ

œ

œ

0

œ œ

1

œ

œ œ

œ

0

œ

œ œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

VII #

&

4

4

24

0

œ

0

œ œ 3

œ

4

4

œ

0

œ

œ 1

1 4

œ

0

œ 3

œ

4

œ

0

œ

4

œ

0

œ

1

œ

rasg.

œ ^ œ #œ œ œ œ

œ

œ

1

œ

0

3

F

VII œ #^ œ #œ œ œ & œ

i m

4

1

4

p

5

dim.

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ œ

3 5

4

VII

26

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ œ

^ œ œ #œ œ œ œ

0 nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4

0

œ

1

1

3

2

4 5

28

#

&

1

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 2 œ 3 1

4

œ #^ œ #œ œ œ & œ

4

3

œ ^ œ #œ œ œ œ

0

3

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ œ

5

30

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ

œ

œ œ

œ ^ œ #œ œ œ œ

0

œ 3

0

nœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4 1

1

4 5

1095

2

-4rasg.

#

&

œ

^

32

0

0

0

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 2 1 1 4

4

1

2

4

5

4

5

0

œœ 0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ 0 1 œ 2 1 4 2 5 J 4 ˙. 4 5 5

1 2

f

34 ^

#

œ

^ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ J

œœ œœ

&

˙.

œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ J

œœ œœ ˙.

VIII ^ œ œ œ # œœ œ

36

#

&

0

0

œ œ œ

4

œ

œ œ

œ

œ œ œ œ œ 4

2

1

œ œ

œ

œ œ

œ 2

1

1 2

œ

œ

œ

œ 4

3

œ

œ œ

œ

3

œ

œ

œ

3

œ

œ

œ œ

3

5

VIII œ 38 ^

œ

# œ œ # œœ & œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

^

œ œ œ # œœ œ

œ œ

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

VII 2 1

40

#

œ

œ

œ

œ

&

œ

œ

1

4

3

œ

œ œ

œ

œ 1

œ

œ

œ 1

œ

œ

œ 3

œ

VIII

&

1 2

œ

œ

œ

œ 4

3

œ

œ œ 3

œ

œ

œ

œ

œ

œ

3

œ 3

œ

VIII 44

#

&

^ œ œ œ # œœ œ

1

œ

2

œ

œ

œ

4

3

œ

œ œ 3



œ

œ

œ

œ

œ

œ

3

œ

3

VII

42 ^ œ # œ

œ # œœ œ

^ œ œ #œ œ œ œ

^ œ œ #œ œ œ œ

œ œ

œ

œ œ œ

œ #œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

VII œ œ

œ

œ œ œ

œ œ

œ

œ œ

œ

œ

œ œ

œ ^ œ #œ œ œ œ

1 0

œ œ 3

œ

œ 4

œ

œ œ 2

œ œ

œ

œ

œ œ 3

4

œ

5 4

1095

œ

-5-

1

œ

46

#

&

0

œ

œ œ

œ

0

œ

œ

œ

3

5

4

2

œ

œ

œ

œ

3

œ

œ

œ

œ

œ œ

2

4

œ

œ

œ

œ

œ

œ 4

3

5

5

œ

œ

œ

4

œ

4

œ

œ

œ

œ

œ

3

œ

œ

œ

œ

4

1

#

œ

œ œ

2

5

48

2

œ

œ

œ

4

3 4

&

œ

œ

2

œ

2

œ

œ

œ

œ

œ 0

0

œ

œ

œ

2

dim.

œ

p

œ

3

œ

6

0

œ

0

œ

œ

4

1

œ

0

œ

0

œ

0

œ

3

œ

4

1

œ

5 4

6

50

#

&

0

1

œ

œ

4

3 4

0

0

0

œ œ

œ œ œ

œ

1

2

#



& 1

1

œ

œ

œ œ

H.

3

3

J

3

œ

œ

œ

4

œ œ œ 1

œ

œ

œ

œ

4

3

4

œ

1

5

œ

œ

œ

4

œ œ

œ

œ



œ

œ

œ

2

œ

œ

œ 3

œ

œ

œ

œ

4

œ

œ

1

œ 4

cresc.

3

3

0

œ

œ

0

H.

1

œ

œ

2

4

5

F6

1

œ

œ

œ 2

œ œ

6

3

3

3

œ

œ

5

VII 53

4

3

4

5

œ

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

1

4

J

œ

3 3

4

œ

œ 4

œ

œ

œ

4

6

VII 55

2

#



& 1

1

œ

H.

œ

œ 3

œ

œ

œ

œ

4

3

œ œ

œ

œ



œ

2

0

œ

œ

1

œ

œ

2

3

3

J

œ

œ

œ

0

H.

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

1

4

J

œ

3

œ

œ 4

œ

œ

œ

4

6

VII 57

2

#



& 1

H.

1

œ

œ

œ 3

œ

œ

œ

œ

4

3

œ œ

œ

œ



œ

œ œ

4

3

J

œ

3

œ

œ



4

œ œ

œ #œ

œ

œ 4

œ œ

œ

œ

3

3

œ

œ

œ 3

œ

dim. arm. 19

pizzicato

59

#

&

2

œ

6

1

#œ 5

3

œ

4

œ

4

2

#œ 3

œ

1

œ 2



2 3

4

œ 1 3

œ 2

2

#œ 1

1

accel.

œ 4

U. ·

fi 0 œ 1 œ 3 #œ œ 4

p

pulgar 1095

6

Œ

Œ

œ

-6Andante tranquillo 1

˙

63

#

˙

&

ääœ

˙

œ

œ

3

F

œ

œ

II

˙

œ

œ

˙.

œ

˙.

arm. 8va

U 4 #œ 3 ˙ 2 ˙ 1 ˙

4

1

. . .

1

˙

· 3

p

œ

œ

œ

˙

ääœ

œ

˙.

œ

œ

˙.

˙

4

u

espressivo

˙

œ

II U

70

#

&

·

œ ˙. ˙. ˙.

0 0 0 3

˙

4



˙

1

œ äÈäœ



3

f

4

1

1

arm. 8va

œ

œ 3

4

œ

œ

œ

œ

œ

˙.

œ

˙.

4#œ 3 ˙ 2 ˙ 1 ˙

5

u

arm. 8va

U

1

·

. . .

3

p

u

˙

œ

œ

˙

œ

œ

4

IV 76

Èä œ œä œ œ œ œ œ œ œ œ



&

II

1



#

4

1

1

3

3 4

˙

œ #œ œ œ

0 2 3 1

˙

4#˙ 3 ˙ 2 ˙ 1 ˙

Œ

. . . .

˙.

3 0

iäÈäœ œ œ œ 2

˙.

1

#

0 2

# œœ

0 2

Œ

n œœ # œ

3

1

Œ

œ 2

accel.

Moderato 88

0

1

œ

˙.

5

0

œ

˙.

0

1

œ

2

Œ

œ

4

1

œ

4 3

#œ œ

˙

1

2

Œ œ

#

&



œ

1

0



4

2



3



œ

5

œ

1

2

4

œ

œ

œ œ

2

1



œ

4

Π4

Œ

œ œ œ

2

œ

5

accel.

œ

Œ

#œ œ

˙

1

2

Œ œ

rit. IV #œ œ

4 3

˙

1

2

Œ œ

4

2

1

1 œ œ œ œ 4 œ œ œ 4 ∑

4

F

œ 1

rit.

97

Œ

4# œ 0 œ 3 œ

1

&

œ

5

m a i

1 2 1

œ 3

p

œ

˙.

1 2 1

Œ œ

4

3

a tempo

f

œ

œ nœ œ 1

Œ

œ

3

œ œ œ

œ

6

Andante

Œ

p

4 #œ 3 œ

2

V

˙.

˙.

4 3

II

2

4

4

#

Œ

V 3

œ

˙ #˙

p

VI 93

0

Œ

F 4

4 2

II

Œ

œ œ œ

>

Œ

œ

œ

˙.

2

0

3

II

œ

Œ œ

˙ ˙

4

Œ

œ

1

0

&

3 0

F

3

#

˙.

1

1

4

5

Œ å ˙ Iä

&

Œ

3

II 82

œ

4

Œ

˙ ˙

4

3

1

4

œ

Œ

œ

œ œ œ 3

1

4

1

œ nœ œ

Œ œ

1 5

˙.

œ

4#œ 0 œ 3 œ

0

m a i

œ

œ #œ

p

œ 0

3

0

1

3 œ œ œ

œ 2

0

œ

œ

0

œ

0

œ

0

œ

œ œ

œ

œ 5

F a tempo

poco rit.

0 1 œ 3# œ

V 102

#

&

0 3

0

œ œ œ

4

2

œ

œ 0 1

œ œ

2

4

œ œ

3

œ #œ 0 œ 2

1

œ

3

œ 0 œ 1 œ

2

œ

3

#œ 0 œ 1 œ

4

3

œ 0 1

œ œ œ

2

œ

2

nœ 2

4

œ

1

œ

4

2



dolce poco rubato

1095

4

œ iääœ

œ

œ

œ

4

3

œ #œ 2

œ



rit.

œ

-7-

#

&

4

2

106 1 0

V

2 4

ä œä œ

œ ˙ ˙

3

4

œ

1 œ 3 œ 2 #œ

VII 1

Œ

œ

2 #œ 0 œ

3

œ

˙.

1 3

1 6

œ

2

4



Œ

ä œä œ

œ

œ 1

111

Π1

œ

˙.

1

2

œ

2 #œ 0 œ

3

œ

œ

œ 3

4

œ



3

œ

œ œ

1

œ

œ

œ

œ

œ

œ

3

œ

œ

3

1

2

œ

œ

œ

œ

œ

œ œ



œ

4 0

2

#œ 1

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

1

3

3

œ

œ

3

3

œ

œ

a tempo

rit.

114

&

ä œä œ

œ

6

a tempo

4

#



#œ œ

II U

&

œ

˙.

VII #

2 0

3

œ œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

4

3

1

œ

œ

œ 0

œ

œ

œ

œ 1

1

˙

œ

0

œ 3

f

˙

œ

œ

œ

œ

˙

ää œ

œ

˙.

œ

œ

˙.

˙

3

˙

4 6

II #4 3 2 1

&

arm. 8va

U

118

1

1

·

#œ . ˙ ˙. ˙.

3

p

u

123

#

&

œ

œ

˙

œ

œ

˙

ääœ

œ

˙

œ

œ

˙

˙

0 2 3 1

œ #œ œ œ

4 #˙ 3 ˙ 2 ˙ 1 ˙

4

0

Œ

0 1 0 2 3

œ

Œ

Œ

˙ ˙ ˙. ˙. ˙

2

0 0 0

œ

3

˙ .. ˙ ˙. ˙.

4 1 0

˙ 3 ˙ ˙.

0

# n˙ ˙. ˙.

œ

4 1 3 1

œ

#œ œ œ œ

œ œ

0 0

1 3

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

U ‰

œ

œ

1

2

œ 3

u

œ

œ

p i

p

œ

0 0 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 4 3 3

1

4

4

5

3

3 œ

a #œ 1

œ

p i

6

œ

a

œ

œ

œ

œ

œ

œ

accel. arm. 12

135

#

&



œ

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

œ

œ œ

œ

œ

œ

œ

·. · .. ·

œ

·. π

1095

bœ œ

pizzicato

3 0

2 3

0

œ œ 1

133

4

.

Quasi andante

U

4

˙. ˙. ˙. ˙.

1 n˙ 1 ˙ 2 ˙

˙ . ˙˙ . ˙.

5

œ

0 0 4

3

f

6

#

. . . .

D. C. al Coda

II

&

II

I

129

&

^

CODA

0 œ 1 œ œ 3#œ 4

p

˙

0 1

3

˙˙ ..

2

˙ .

5

˙ .

œ

œ

œ