A Conversation (from Mary Poppins Returns).pdf

1 A CONVERSATION from MARY POPPINS RETURNS Rubato { D ## 3 ‰ & 4 p With pedal ‰ G/D # ™ &# ˙ spo - ken in so

Views 152 Downloads 4 File size 118KB

Report DMCA / Copyright

DOWNLOAD FILE

Recommend stories

Citation preview

1

A CONVERSATION from MARY POPPINS RETURNS Rubato

{

D

## 3 ‰ & 4

p

With pedal



G/D

# ™ &# ˙

spo - ken

in

so

# & # ˙˙˙ ™™™

a tempo

{

day

# &# œ

## & ˙˙˙ ™™™

‰ œJ

œ

˙™

œ

long,

œ ˙˙ ™™ ˙™



œ dear;

Ϫ

j œ

this

œ J

G/D

œ

œ

œ

œ

ev - ’ry - thing’s gone

wrong

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ

œ ˙

Œ

Œ

œ

˙™

˙ ™™ ˙



˙˙ ™™

blur.

œ œ œ œ œ œ

˙

˙˙˙ ™™™

˙˙˙ ™™™

Ϫ

˙˙ ™™ ˙™ © 2018 Walt Disney Music Company All Rights Reserved. Used by Permission.

‰ œj

D

year has gone by

here.

j œ

We

˙˙ ™™

œ œ œ œ œ œ





MICHAEL:

˙ ˙

A/D

œ

seems



rit.

E‹/D

œ

D



˙™

# œ œ œ &# œ œ œ

# &# œ

˙™

˙

œ œ

# &# œ œ œ œ œ œ

œ J

C#dim7/D

(8va)

œ

D





## ‰ j œ œ &

{

˙

œ J

˙™



have - n’t

A/D

∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏

{

G/D

j ˙ œ

8va

# 3 ™ & #4 ˙

# &#

Music by MARC SHAIMAN Lyrics by SCOTT WITTMAN and MARC SHAIMAN

in

a

C#dim7/D

j œ

I’m

œ J

Œ

œ

‰ œj

œ

œ

œ

for

the

œ

œ

œ

œ

b˙˙ ™™ ˙™

j œ

To -

œ

look - ing



œ

œ

œ

œ

way things

2

D

# &# œ

{

F#m

Œ



were.

I

## ˙ &

j ‰ œ

# & # ˙˙˙ ™™™ A/C#

# &# œ

{

Œ



œ

œ

˙˙˙ ™™™

‰ œj

œ

œ œ œ œ œ

G/D

˙™

˙™ ‰

˙™ ˙™

? ## ˙ ™

house

Ϫ

is

# &# œ œ j ? ## ‰˙ ™ œ

œ

œ ˙

œ

crowd - ed

ev - ’ry - thing’s in

n˙˙ ™™™ ˙

of

A7/D



œ

œ

mag

ic.

-

Ϫ

œ

‰ œj ˙ ˙™

œ

j œ

˙



˙™ ˙™

œ

now

œ

with

ques

œ

œ

œ

"

œ œ

œ œ œ œ

That’s

van - ished since you went a -

œ J

œ œ "œ œ œ œ ˙˙˙ ™™™

colla voce

rit.

?

G/D

∑ œ J

dis - ar -

œ œ œ œ œ œ

œ J

˙˙ ™™

Œ

˙

œ J

Œ



j œ

This



œ

œ J

˙™ ˙™

E‹/D

œ

œ œ œ œ œ œ

for

A/D

D

œ

j œ

ic,

œ

‰ j ˙ ˙™ œ

a tempo



G/D

œ

˙

œ

trag -

œ œ œ œ

œ œ œ œ œ

way.

C/E

œ

know you’d laugh and call me

D

# &# œ

œ œ œ œ

These rooms were al - ways full

# ™ & # ˙‰ œJ

{

œ

j œ

ray.

# & # ˙˙˙ ™™™

{

œ

D

# &# ˙

## &

j œ

G

œ

œ

œ

A/D

-

‰˙ œj ™

œ

tions.

œ™ ˙



j œ

Your

j œ

œ

œ

œ ‰˙

œ j œ ™

John’s

a

œ

œ

walk - ing

œ œ œ™

œ

œ

œ

œ j œ

ques - tion -

3

D

E‹/D

# &# œ

{

Œ

œ œ

naire.

I could

# &# ˙

œ œ j ? ## ‰˙ ™ œ œ œ œ

{

Œ



hair.



˙

œ

œ

œ

C/E

al - ways knew just what to

# &# œ œ œ œ œ œ ‰ j ? ## ˙™ œ n ˙

{

## &

œ

use

j œ j œ

j œ

tions

-

œ œ œ œ œ œ

on

Ϫ

how to brush our daugh-ter’s

j œ

‰ œj ˙ ˙™

œ œ œ œ œ œ j ‰ œj œ ™ œ ˙™

G

œ

œ œ ‰ œj ˙™

œ

œ

œ

need - ed

˙

œ

ex - pla

œ

œ

œ

A/C#

œ

œ

na

-

œ ‰ ˙

œ

Œ

œ

say.

œ œ

And

˙ ‰ œj œ ˙™

I

œ œ œ



j œ

tions,

-

you

Ϫ

j œ

D

Slower

˙

j œ

œ

œ

E‹/D

œ œ œ œ œ œ

œ

œ œ œ œ œ œ ‰˙ œj ˙ ™

œ

miss our fam - ’ly

con - ver - sa



œ tions.

-

Ϫ

j œ

It’s

j œ

‰˙ œj ˙ ™

Tempo I D

" œ œ

µ

si - lent

œ ? ## œœœœ J

few sug - ges

Geor - gie

A7/D

œ

a

œ

When

# &# œ œ œ œ œ œ

## &

œ œ œ œ œ œ ‰ œj ˙ ˙™

sure - ly



œ

F#m

j ? ## ‰˙ ™ œ

{

œ

D

# &# œ ## &

œ œ œ œ œ œ

A/D

œ

since

"

œ

‰ "Œ

œ

you

œ

œ

went

œ Œ

œ a

œ

-

˙™

way.

Ϫ

‰˙ œj ™

Œ

˙

˙

j œ

œ

œ

œ ‰˙

œ j œ

œ ˙

œ

œ œ

œ

4

Am/C

B7sus

# &# œ

{

Win

œ -

# & # œ˙ ™

Snow’s

# & # nœ˙™

has

gone,

œ

œ

˙œ˙



‰ œj ˙ ˙™

œ

j œ

œ

œ

not

from

œ n# œœœ

œœ œ

but

Dsus/A

œœ œ

˙™

D/A

j œ

Ϫ

˙

œ

œ

œ

this

œ

3fr

Ϫ

œ

the

cher - ry

trees

Ϫ

j œ

˙˙

œ

œ

œ˙˙™™ œ

Ϫ

˙

j œ œ

Gm/A

but

rit.

œœ ™™ œ™

˙™

lane,

œ ˙™

Œ

room.

œœœ

the

œ

Œ

œ

œ

left

œ

Em

E9/G# 6fr

j ? ## b‰˙ œ bœ ™

œ #˙ ™

j œ

œ

for

˙

b œ˙™ œ

˙

Œ



- got

j œ

˙

œ

to bloom.

˙™ ˙™

A7

# &#



# & # bœ ˙™ ? ## ˙ ™ ˙™

œ

∑ œ

D

# &# œ œ œ œ œ œ

{

D#dim7/E Em D#dim7/E



ter

Gm/Bb

# &# œ

{

˙

œ

j ? ## n‰˙ œ n ˙

{

B7

2fr

car - ry

on

the way you

# œ œ œ &# œ œ œ a tempo

# & # ‰˙™ œj ˙

bœ ˙™ ˙™ ˙™



Ϫ

j œ

˙˙ ™™ ˙™ ˙™

told

œ

˙

me.

Ϫ

‰ œj ˙ ˙™



j ¿ I

œ J

& D

Œ

¿ ¿ ¿ ¿ ¿ ¿

choice.

œ œ œ œ œ œ

œ

‰ œj b˙ ˙™

‰ j ˙ ˙™ œ

say that like

œ

œ

˙™ ˙™

C#dim7/D

œ

j œ

I’ll

E‹/D

œ

Œ

I

have

a

¿



j œ

And

Œ

‰ œj

5

E‹/D

{

though you are not here to

hold

me,

œ

œ

# œ œ œ œ œ œ &# ## ‰ j & ˙™ œ ˙

{

still

# œ &#

# & # ‰˙™

œ

œ

œ

œ

œ

j œ

˙

œ

one

œ

ques - tion

the

œ œ

voice.

œ œ œ œ œ œ

˙

‰ œj b˙ ˙™

‰ j ˙ ˙™ œ

ech - oes

I

fills

œ

œ

œ

œ

my

day,

œ

œ



# &# ˙

j œ

can hear your

dear,

the

Ϫ

‰˙ œj ™

j œ

˙

œ

œ œ œ œ œ œ

œ

œ

‰ j ˙ ˙™ œ

‰ œj ˙ ˙™

mo - ment since you went

D

™ ? ## ˙˙˙˙ ™™™





˙™

a - way,

dear,

j œ

But

‰ œj

œ

‰ ˙™

j œ n˙

j ˙ œ

˙



˙™

dim.

I’ve

œ

œ

œ

œ

œ

most longed

j œ

œ œ œ œ

œ J

œ

to

œ

œ˙ ™ œ œ œ Œ ˙™ ˙˙˙˙ ™™™™

œ J

?

U ∑

∑ ˙™ ˙™ ?

˙˙ ™™

Œ

ques - tion, Kate, is,

D



8va

œ

the

Ϫ



a tempo

&

œ



G/D





A7/D

Spoken: “Where’d you go?”

# &#

œ

E‹/D

‰ œj

poco rall.

œ

an - swer

œ J

œ

Each

## ‰ j & ˙ œ œ ™



œ œ œ œ œ œ

know.

œ

C/E

D

# &# ˙

## &

in

Œ

œ œ œ œ œ œ

G

A/C#

{

œ œ

‰ œj ˙ ˙™

F#m

# &# œ

{

œ

œ

D

∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏∏

# &# œ œ œ œ œ œ

C#dim7/D

U ˙™ ˙™ U ˙˙ ™™